Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis automatenkoffie bij de supermarkt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gratis automatenkoffie bij de supermarkt

Christenen mogen alleen harddrugs pushen (koffie, tabak, alcohol, morfine). Als ze softdrugs weggeven dan gaan ze naar de hel.

Comment

jup, direct te halen uit uitspraken gedaan door Johannes de DOPEr

en hoe zat dat ook al weer met die brandende wietstruik ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Die brandende struik, dat was zo'n typisch rotgeintje van Yahweh. "Kijk mensen, deze struik heb ik geschapen. Je kan 'em in brand steken (kijk, zo) en dan de damp inademenen (lekker he) maar als je dat doet dan ZUL JE VOOR EEUWIG BRANDEN IN DE HEL.

Van zo'n sadist kun je niet winnen. En als je dan ook nog Johannes de DOPEr over je heen krijgt met zijn koud-water-ontnuchterings-kuur...

Comment

en dus zitten we met (t)(h)osties zonder kaas, miswijn, ongedefinieerde prutjes in brandende handtasjes, weiwater, 'n flnke lik as en de uitspraak "gaat heen en vermenigvuldigt u". wat hebben die lui toch met vergelijkingen met ongedeclareerde variabelen ?

men neme u, vermenigvuldigen dat met eum... tsja laten we het maar x noemen, daar komen nog wat constanten bij als die al eerder genomde YHWH, de helige geest -iets gedestileerd dus- etc etc... ziet er best lineair uit
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Zogauw ze gedeclareerde variabelen gaan gebruiken gaat hun hele filosofie op zijn gat. Ze zitten met problemen als "0=1", "goed=slecht", "geloof=werkelijkheid" en "wiet is slechter dan alcohol". Zogauw je daarbij gedeclareerde variabelen gaat gebruiken kom je erachter dat het totale onzin is. Ze kijken dus wel beter uit.

De heilige geest heeft de maagd Maria verkracht en zwanger gemaakt in haar slaap. Ik geloof nooit dat die slaap natuurlijk was: De heilige geest heeft haar magisch bedwelmd - wat het hele Maagd-Maria verhaal terugbrengt tot daterape. Heilig? Amahoela.

Comment

Frappant hoe we van een random topic, zoals koffie bij de supermarkt, toch weer zover afdwalen dat we het nu (weer) over godsdienst en/of politiek hebben.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

rotspul, die koffie inderdaad.. man, raak zomaar de draad kwijt

Blani : dat zou een hilarisch studie zijn : de wiskundige benadering van het christendom. Ik voorzie veel groter dan tekens, irrationele verzamelingen en stelsels van expressies die allemaal gedeeld door nul dienen te worden. En waarschijnlijk een volstrekt geloofscorrecte verketteringsaktie

Comment

Die verketteringsactie, die kennen we. Altijd in hoofdletters, altijd slecht geschreven, en met vrijwel dezelfde inhoud:

"GOD IS LIEFDE EN ALS JE DAT NIET GELOOFD DAN VERDIEN JE HET OM VOOR EEUWIG TE BRANDEN IN DE HEL. IK ZAL VANUIT DE HEMEL NAAR JE ZWAAIEN EN LACHEN".

Het is inderdaad de schuld van de koffie dat we zover afdwalen. Ik zit al aan mijn derde bakkie. Maar als je denkt dan mensen van koffie de kluts kwijtraken, dan moet je eens kijken naar spinnen op koffie:spiders.jpg

Comment

En spinnen..lmao

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooi fimpje inderdaad: Een alcohol-spin met een huisverbod, een crackspin die eerst de koffie-spin afslacht en dan de cannabis-spin tot "bitch" bevorderd... Spinnen zijn net mensen.

Het is wel duidelijk dat de koffie-spin er het slechtst vanaf komt. Koffie is dodelijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Frappant hoe we van een random topic, zoals koffie bij de supermarkt, toch weer zover afdwalen dat we het nu (weer) over godsdienst en/of politiek hebben.
                        Vandaar dat ik zo'n onbenullig topic ben opgestart. Beetje ouwehoeren en spelen met woorden, leuk toch?

Comment

Het is een natuurwet dat discussies off-topic gaan. Het is ook een natuurwet dat mannen altijd uitkomen op sex, auto's, politiek of religie. De enige manier om zo'n onderwerp weer te verlaten is Hitler erbij halen, maar dat is ook meteen het eind van de discussie.

Persoonlijk praat ik niet graag over sex (behalve met mooie meisjes) en niet over auto's (behalve met topgear-presentatoren) dus blijven politiek en religie over.

Comment

Ik heb inmiddels mijn seksuele activiteiten met de helft verminderd. Vroeger sprak ik er over en dacht ik er aan. Nu denk ik er alleen nog maar aan.

Comment

Comment

Helaas, Moreweed. Ik zit weer aan de maroc, dus de rest van de avond ga ik weer spacen over warmtewisselaars - tenzij je me ervan kunt overtuigen dat je een mooie meid bent die top-gear presenteert. (Is Richard Hammond een mooie meid in vermomming? Het zou zo maar kunnen...)

Comment

Bezig...
                                X