Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verkiezings debat usa 19-01-12.
Collapse
X
-
Re: Verkiezings debat usa 19-01-12.
Heb je de andere debatten ook gezien Poffert ? puinhoop hoor, allemaal diep vanuit de onderbuik. Ron's input zoek ik meestal apart effe op, anders moet je zo'n heel debat door. Hij zegt prima dingen maar z'n woordkeus is niet helemaal aangepast op de gemiddelde amerikaan heb ik vaak het idee. Te ingewikkeld, te langdradig, maar altijd steekhoudend als je de materie kent. Wel grappig : aan het eind van dit debat zei hij zelf ook bewust te zijn van z'n leercurve op campagnegebied.
Zie hier : http://www.infowars.com/ron-paul-hig...bate-01-19-12/Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
-
ja man..dat is wel wat anders dan hier. De vorige (van New Hampshire) zou je eens moeten bekijken, en dan vooral Rick Santorum's reactie op een homogerelateerde vraag uit het publiek. Schrikbarend dat zou iemand uberhaupt een podium krijgt. Of de communicatietechnieken die Mitt Romney gebruikt tijdens de debatten > heel subtiel mensen uit hun voegen krijgen, of een algemene vraag "verpersoonlijken" door heel langzaam als eerste reactie iemands naam te noemen. Hilarisch soms, maar over het algemeen ronduit schokkend.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
och, wij kunnen er hier ook wel wat van hoor...
bv een nieuw ratingagency opzetten omdat de al bestaande ratingagencies niet volgens de eisen van de EU werken -lees : naar de mond praten- Er bestaat een ratingagentschap wat al jaren keihard gelijk krijgt, geen poen aanneemt voor betere ratings, en de werkelijkheid weergeeft mbt europa : duitsland bv allang afgewaardeerd naar AA - geloof ik zelfs ipv wat de mainstreamjongens roepen (AAAAAAAhaaaaaaaa!).
Of Vriend en boterletter Monti die poen nodig heeft en daarom maar in de media roept dat de EU als "signaal van vertrouwen" het noodfonds moet verdubbelen. En dan zijn ze nog nuchter ook, ongelofelijkSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Meende te horen dat Monti en en die vlapdrollen in Griekeland en Spanje, tot voor kort gewoon bij Goldman Sachs werkzaam waren, de veroorzakers aan het roer lol......
Hopen dat Ron Paul wint, wand van de europese politicie hoeven we niks te verwachten....
Grtz.
Comment
-
Als Ron Paul wint krijgt hij binnen 'n jaar een volstrekt "natuurlijke" hartaanval, ben erg benieuwd wie hij als vice-president zou gaan presenteren... Denk wel dat hij doorgaat trouwens mocht hij niet voor de GOP mee mogen doen aan de verkiezingen straks in november. Als "buitenstaander" denk ik dat hij ook meer kans maakt omdat z'n boodschap zo radicaal anders is dan wat de mainstreamjongens alllemaal verkondigen
Er is trouwens een ieniemieniestroompje geruchten over Ron Paul dat zelfs hij een (onbewuste) rol speelt in de wereld van de multinationals en het grote geld. Je kan je het bijna niet voorstellen, en juist daarom zou er weleens wat achter kunnen steken. Afijn, we gaan het allemaal meemaken..
Monti werkte inderdaad voor Goldman Sachs, van het Griekse circus weet ik het zo niet. De echte etters zitten niet bij Goldman maar bij de Hedgefondsen, kleine besloten clubjes waar regelgeving geen vat op heeft, en die het nu volledig voor het zeggen hebben mbt Griekenland. Die clubs hebben Griekse Staatsleningen gekocht voor 20ct per dollar uitgeleend geld, en zitten nu daar aan tafel hun winstmarge te bepalen. Complete waanzin, de wereld op zn kop.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Dat zit er dik in, of net als Pim voor dat hij aan de macht komt...op Russia today speculeren ze al langer dat Ron zelfstandig door gaat.
Dat Ron banden heeft met die club lijkt me logies, hij is (of was) tenslotten stenator in de usa, of het ze vrienden zijn laat ik in het midden.
Vermoed dat de hedgefondsen de zelfde aandeelhouders hebben, of ook lid van Bilderburg zijn.
Grtz.
Comment
-
Neu, Hedgefondsen zijn clubjes die geld beheren/inzetten van rijke lui en soms bedrijven. Die hebben geen aandeelhouders, alleen maar inleggers, en zo'n feestje begint pas bij een paar miljoen per persoon. De besten maken rendementen van (veel) meer dan 20% per jaar, doen hardstikke riskante dingen om dat voor mekaar te krijgen en zijn er indirect de reden van dat elk stimuluspakket bedacht door een overheid zowiezo gaat mislukken. Hen kan het namelijk niets interesseren of het goed gaat met de economie of juist niet, het gaat hen om beweging in de markt. Daar maken zij de poen mee > of het naar beneden is of naar boven is irrelevant. Owkee niet helemaal : een slechter wordende economie is winstgevender omdat veel beleggers op een gegeven moment wel moeten uitstappen, en dan staan zulk soort clubjes klaar om met een heel klein beetje poen onzettend grote belangen op te bouwen.
Als die Bilderbergclub al daadwerkelijk zo'n invloed heeft zoals wordt gedacht of voorgesteld zijn die hedgefondsen zeker geen lid, hooguit worden ze wat subtiel aangestuurd. De grootste drijfveer van hen is namelijk poen, de rest is bijzaak. Wel grappig : Er wordt weleens gesteld dat de hedgefondsen van wallstreet de instellingen zijn waar mensen met dikke rolls royces naartoe rijden om advies te gaan vragen aan lui die met de fiets naar het werk gaan. Daar zaten tot 2008 de knapste koppen van de states (als ze niet al eerder weggeplukt waren door de NSA, CIA of andere drieletterbedrijfjes met teveel invloed).Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Poffert : deze gezien ?> http://www.infowars.com/theres-somet...ling-and-vote/Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Lastig te doorgronde onderwerp voor een grease monkey, maar hoe zit dat dan met vlapdrollen die in meerdedere raden van bestuur zitten, of als bank kun je bij bedijven die een lenging hebben in de boekhouding kijken, en heb je meerdere bedrijven uit de zelfde sector kun ze gaan handelen met voorkennis in b.v aandelen....
zal m ff kijken.....Zat vd week op cnn de telling te kijken, en tot mijn vebazing klopte de data niet die onder in beeld kwam, het aantal nominaties en het totale % werd aangegeven, met de zakjapanner in de hand, kwam ik er achter dat de % met minimaal 2000 stemmen afweek vd werkelijkheid?. Toen ik stopte met kijken had Ron toen iets van 18.000 nominaties....
Grtz.Last edited by Poffertjesporem; 23 January 2012, 15:03.
Comment
-
John Stuwart over over Newt Gingrich en hoe die de South Carolina primary won : http://www.thedailyshow.com/watch/mo...south-carolina
"when washington has it's prostate checked, it tickle's Newt Gingrich"Last edited by moreweed; 24 January 2012, 22:03.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Het zou beter voor de wereld zijn als Ron Paul president wordt. Misschien dat de V.S. dan weer een juiste koers gaat varen.
Als je naar de debatten kijkt maar vooral de spoilers van de debatten zie je Ron Paul bijna niet terug. Ik weet al op wie de media hun geld hebben ingezet.
Mocht Ron Paul president worden dan denk ik dat het niet lang duurt voordat hij wordt ge-JFKed
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment