Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het geld ligt op straat, alleen de mensen zien het niet liggen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het geld ligt op straat, alleen de mensen zien het niet liggen.

Ooit vlas op schelven gezet Flier? En die(modder)paling: ook daar weet ik wel iets van. Kees van het Loze Vissertje bij het Goese Sas, liet de paling verwateren om die blubbersmaak er uit te spoelen.

Comment

ik zie het geld toch voornamelijk het liefste rondlopen hoor, in plaats van op straat liggen... toch een kwaliteitskenmerk in de orgaanhandel : dat de vorige eigenaar er overweg mee kon

34 miljoen nieren zo voor het grijpen
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Zal ik een voorbeeld aandragen, waar ik deze zomer geld kon vinden? Op een faillissementsveiling kon ik 120 mobiele airco's op de kop tikken voor 100 euro per stuk. Dat kostte me dus 12K. Een relatie van mij -in de volksmond een kamper of reiziger- had ze binnen 1 week doorverkocht voor 300 euro per stuk. De winst hebben we bij helfte gedeeld.

Comment

lol, zo had ik er ook eentje afgelopen zomer : een lokaal tuincentrum ging over de kop, de hele mikmak moest geveild worden. Door toeval was ik daar met auto + aanhanger (ik wist niet eens dat er een veiling zou zijn!), en verder kwam bijna niemand. De voorraad zinken tuinspullen kon ik zo inladen voor iets van 50cent per stuk. Meteen naar de schroothandel gebracht wat me een leuk vakantiecentje heeft opgeleverd
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Dat ze daar dan ook zelf niet eens aan denken of de moeite voor nemen? Wel een leuke meevaller! Kom regelmatig in Amsterdam tussen het grof vuil nog zat bruikbare spullen tegen zonder er naar te zoeken, zie het vaak toevallig met langslopen. Een keer bijvoorbeeld van die Albert klap kratjes waar 4 euro statiegeld op zit gevonden, ook best dom

Comment

Bezig...
            X