Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn hond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: mijn hond

    ik heb hem niet benadert hij lag achter mij in de zetel ik draai mij om om hem te aaien zoals ik zoveel keer doe en zomaar beet hij bijna mijn vinger af en het was menens ik zag het in zijn ogen

    Comment


      #17
      Re: mijn hond

      ik weet niet precies waar dit topic naartoe gaat, maar voor de zekerheid de komende tijd geen chinees voor mij (ik eet namelijk alleen kat)
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: mijn hond

        beste medekwekers
        deze topic zal kunnen worden afgesloten ik zal mijn hond vandaag weg doen omdat het moet van mijn ouders maar hij zal waarschijnlijk hier in de buurt bij een kennis blijven zo weet ik dat hij goed behandelt zal worden
        ik wil iedreen bedanken voor hun mening

        Comment


          #19
          Re: mijn hond

          jammer man!

          Comment


            #20
            Re: mijn hond

            ik vind het ook maar het kan niet anders ben al blij dat ik hem geen spuit moeten geven of naar het asiel moet brengen

            Comment


              #21
              Re: mijn hond

              Hopen dat hij een goed nieuw baasje krijgt

              Sterkte

              Comment


                #22
                Re: mijn hond

                Blij dat het voorlopig opgelost is, peuker. Je hond laten inslapen is een vreselijke beslissing. Blij dat het niet nodig is - voorlopig.

                Comment


                  #23
                  Re: mijn hond

                  Ik verkoop honden die bijten een flinke klap met de gebeten hand. Daarna bijten ze niet meer. Nogal drastisch, maar een beest wat meer weegt dan ik, moet dat kunnen hebben. Als ze 't nog een keer flikken dan vat ik de poten en leg ik ze op hun rug. Cooldown tijd en mijn autoriteit laten gelden. Daarna simuleer ik die situatie tot het goed gaat. Met een beetje doorzettingsvermogen los je het zo op. Maar in het begin kost dat wel een uur of twee per dag. Een hond 'sociaal' maken is lastiger, het bijten in bepaalde situaties is makkelijker af te leren.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #24
                    Re: mijn hond

                    @boris:komt wel inorde ik ken de persoon die hem zou mee nemen bedankt voor de reactie
                    @blani:idd vind ik ook dat zou mijn allerlaatste keuze zijn
                    @LR2: kan wel zijn maar mijn hond is geen die je zomaar klappen geeft als hij voelt dat hij bedreigd word ook al is het door het minste dan is hij alert en zieje die lippen naar boven gaan

                    Comment


                      #25
                      Re: mijn hond

                      Een klap geven met een hand waarvan je net bijna een vinger kwijt bent? Lijkt me pijnlijk. Lijkt me ook nogal een bloedbad. Lijkt me ook nogal gevaarlijk.

                      Cesar Millan (geweldige vent) kan dat, maar moet je zien hoe snel die vent is. Da's bijna een honden-ninja; de Jacky Chan van de hondenopvoeding. Dat moet je maar kunnen - en ikzelf kijk wel uit. Ik kan amper een bal vangen.

                      De strijd met een hond aangaan kan zeker helpen, maar je moet wel heel zeker weten dat je kan winnen.

                      Trouwens: Peuker: Ik zou niet meteen zeggen "nooit meer een hond". Honden die zonder waarschuwing bijten, en dan ook nog doorbijten, zijn zeldzaam. Volgens mij heb je pech gehad dat je een psychoot in huis hebt gehaald.
                      Last edited by Blani; 24 November 2012, 13:18.

                      Comment


                        #26
                        Re: mijn hond

                        idd peuker


                        klappen geven is in zon situatie vaak niet de oplossing word het alleen maar erger van aangezien je niet allesweet uit het verleden van het beesj(de hond neemt vaak het gedrag over van het baasj). ALs je hond vroeger vaak geslagen is wekt dit nu alleen meer problemen op.


                        Hoop voor je dat alles gaat lukken met je hond dat tie strax ook gwn van een egt leve ken geniete net als wij

                        Comment


                          #27
                          Re: mijn hond

                          Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                          Een klap geven met een hand waarvan je net bijna een vinger kwijt bent? Lijkt me pijnlijk. Lijkt me ook nogal een bloedbad. Lijkt me ook nogal gevaarlijk.

                          Cesar Millan (geweldige vent) kan dat, maar moet je zien hoe snel die vent is. Da's bijna een honden-ninja; de Jacky Chan van de hondenopvoeding. Dat moet je maar kunnen - en ikzelf kijk wel uit. Ik kan amper een bal vangen.

                          De strijd met een hond aangaan kan zeker helpen, maar je moet wel heel zeker weten dat je kan winnen.

                          Trouwens: Peuker: Ik zou niet meteen zeggen "nooit meer een hond". Honden die zonder waarschuwing bijten, en dan ook nog doorbijten, zijn zeldzaam. Volgens mij heb je pech gehad dat je een psychoot in huis hebt gehaald.


                          Dacht dat jij toch wel wat gewend was.. Ik pak er ff n hilarisch stukje geschiedenis van je bij..

                          Ik heb een geimporteerde Ridgeback, uit Tanzania. Het beest is gefokt en getrained voor de leeuwenjacht. Daar is ze voor afgekeurd, omdat ze te fel was en weigerde haar prooi af te geven. Da's dus met leeuwen. Met andere honden of mensen is er niet eens een gevecht. Er wordt niet gegromd, geen lippen opgetrokken - het wordt gewoon vakkundig geslacht, in een tijd van seconden.
                          Ik kan haar dus ook niet echt uitlaten. Ze woont in de kelder, bij mijn plantjes. Iedere avond om 19.00 uur gooi ik een stuk vlees-met-valium naar binnen. Een half uurtje later ligt ze dan op apegapen, zodat ik haar stront kan opruimen, mijn plantjes verzorgen en soms zelfs even de hond aanhalen. Wel voorzichtig blijven, want 1 snelle beweging, dan zijn 100 valiumpillen niet genoeg om je leven te redden.

                          Schat van een hond verder, maar ja, ze heeft een beetje traumas volgens mij...

                          Comment


                            #28
                            Re: mijn hond

                            Goeie vondst, flier! God, dat je dat nog weet...

                            Maar voor de duidelijkheid: Dat hele verhaal was een leugen. Ik heb een heel vriendelijke brak, die zelfs muizen vangt zonder ze te vermoorden. We hebben wat territorium-problemen gehad (over wie languit op de bank mag liggen) maar dat hebben we altijd kunnen oplossen met wat wederzijds gegrom. We hebben een manier gevonden om samen languit op de bank te liggen.

                            Comment


                              #29
                              Re: mijn hond

                              Yeah, watje..

                              Ik onthou alles wat skitterend is, mooi is dat.. 2e comment viel bij t eerste in het niet eh, wel lief en zoals t hoort maar zo skitterend opgefokt omschreven als de 1e lees je ze nooit..


                              Ik wil eigenlijk helemaal niet bekend staan als iemand met een pooierhond. Dat wil ik toch even terugtrekken.

                              Als je mijn huis binnenkomt dan zal ze je geinteresseerd besnuffelen: Je zou een eend of een egel onder je jas kunnen hebben. (Don't ask: Ik heb een vreemd huishouden.) Heb je niets onder je jas, dan gaat ze weer liggen en kun je rustig je gang gaan. Heb je WEL een beest, dan zal ze dat luidkeels melden, met een gehuil dat alleen een Brak kan afleveren: Alsof ze levend gefrituurd wordt. Zo'n soort hond is het namelijk: Een hond die niets vangt maar alleen maar luidkeels aanwijst, zodat ik het kan afschieten.
                              Ben je een blower, dan heb je een streepje voor. Dan wordt je wat uitgebreider besnuffeld, en je hoort het beest bijna vragen "Hee kerel, mag ik een trekje?"

                              Dus kom je mijn wiet stelen, vergiftig dan alsjeblieft NIET eerst mijn hond. Het is niet nodig.

                              Goedzak eh..

                              Comment


                                #30
                                Re: mijn hond

                                ik moet ook wat bekennen : ik heb niet alleen een hond, ik ben er ook een. Tenminste : dat blijft mn inmiddels ex-vriendin maar roepen nadat ze me gisternacht betrapte met de vriendin van haar zus
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X