Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn hond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: mijn hond

    Tis nooit leuk peuker een dier daj al die jaren mee samen bent afstaan..
    Het is de betere oplossing, sterkte m8 !
    sigpic

    Comment


      #32
      Re: mijn hond

      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
      ik moet ook wat bekennen : ik heb niet alleen een hond, ik ben er ook een. Tenminste : dat blijft mn inmiddels ex-vriendin maar roepen nadat ze me gisternacht betrapte met de vriendin van haar zus
      En dat maakt jou een hond, terwijl die ex loopt te keffen!? Naar het asiel met die teef!

      Comment


        #33
        Re: mijn hond

        Ai peuker, wel een verstandig besluit daar je een jonger zusje hebt, maar toch geen fijn besluit. Je hebt immers van die hond gehouden..
        Sterkte ermee.

        Comment


          #34
          Led's grow !

          Comment


            #35
            Re: mijn hond

            als de hond dat doet speelsgewijs dan is er niks aan de hand maar als dit bewust om te bijten is en een gevaar voor anderen en jezelf kan zijn/worden dan zullen ze de hond altijd laten inslapen, heb ik zelf mogen doen en was geen pretje, mijn zoontje was 1jaar en mijn hond beet er echt naar zo in het voorbij gaan en het was echt wel om te hebben, toen gebeld naar dierenarts wat te doen en kreeg meteen antwoord het beste is de hond te laten inslapen want eens hij bijt zal het nog doen en wat dan...
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #36
              Re: mijn hond

              Sommige honden krijg je niet dominant, en daar kan het dus prima mee.

              Comment


                #37
                Re: mijn hond

                Wat is nu mis met een hond id zetel? De hond van mn oudjes slaapt zelfs In hun bed aan de voeten..als je je beestje graag ziet kan dat

                Verstuurd met mijn mobiele telefoon

                Comment


                  #38
                  Re: mijn hond

                  Hier weten mijn honden dat wij baas zijn over de zetel, nu en dan proberen ze natuurlijk wel eens, maar ze weten zeer goed dat ze er enkel 's avonds in mogen als wij er bij zitten.
                  In de mobilhome hebben we 2 eetplaatsen en krijgen zij er 1 van, maar als deze tot slaapkamer wordt omgebouwd komen ze er niet meer in en dat weten ze ook.
                  Mijn duitse is erg dominant (komt uit asiel), maar ik heb ze vanaf dag 1 bij het minste die me niet aanstond bij haar nekvel gepakt en op haar zijkant gesmeten, knietje erop en wat lawaai gemaakt er tegen.
                  Ze is er veel vrolijker en gelukkiger op geworden nu ze weet dat ze een baas heeft!
                  Haar tong diende vroeger om te drinken, nu gebruikt ze hem ook om eens te laten zien dat ze ons graag heeft

                  Iedere hond is te bewerken, maar het kost je een half jaar enkele uurtjes per dag.

                  Comment


                    #39
                    Re: mijn hond

                    Eens, een hond heeft duidelijkheid nodig over wie de baas is. Geef je hem/haar die duidelijkheid niet (bijvoorbeeld door ondoordacht handelen, of gewoon door onbegrip hoe hondenhersens werken) dan gaat zo'n beessie z'n eigen koers varen met alle gevolgen van dien.

                    Tis misschien een wat rare vergelijking maar met kids is het ook zo : geef ze vlledige vrijheid en ze vegen de vloer met je aan. Dat willen ze zelf ook niet, het is aan volwassenen om een kader te scheppen. Dit geeft kinderen duidelijkheid, en daarmee grip op hun omgeving. Natuurlijk mag dat niet statisch zijn (zo van zo is het en zo blijft het gedurende de hele 18+ jaar) maar moet meebewegen met ontwikkeling. Da's bij honden dan weer andersom : "dit zijn de regeles en die blijven zo". "eigenlijk" (oftewel de introductie van de uitzondering op de regel) kent een hond niet, op het moment dat er iets anders gaat dan gebruikelijk zorgt dat al voor stress.

                    zo, even de lieveheersbeestjes voeden
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #40
                      Re: mijn hond

                      Dierenmishandelingis niet leuk
                      Ik heb dat ook gehad het is niet leuk maar soms help als het dier niet echt groot is.

                      Mijn poes die bijt mij als die zwanger is
                      En honden doen ook soms ook al hebben ze geen pups maar ze doen alsof ze zwanger zijn.

                      Dus er is een mogelijkheid die deze probleem kan oplossen hem/haar laten leren wat auww is en wat wel mag wat niet mag doen.
                      Enkel naar buiten brengen en minder tijd geven kan deze probleem veroorzaken.

                      Alle honden en dieren doen raar als ze aan het eten zijn.
                      Ze delen het niet graag. ook mijn duiven ze doen niet tegen mensen ietes maar wel tegen ander duiven.

                      Comment


                        #41
                        Re: mijn hond

                        Wat voor ras is het /

                        Ajo
                        Ventje
                        Living in Second live for real

                        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                        Comment


                          #42
                          Re: mijn hond

                          staffordxlabrador gr

                          Comment


                            #43
                            Re: mijn hond

                            schizofrenie komt wel ns voor bij kruisingen van 2 uiteenlopende rassen.

                            Ben je lekker mee dan..

                            Comment


                              #44
                              Re: mijn hond

                              ewel kzou meer denken dat het dat is want soms doet hij heel raar
                              btw hij zit nog altijd bij mij dusja zal voorlopig zo blijven denk ik want ik breng hem niet naar het asiel

                              Comment


                                #45
                                Re: mijn hond

                                netjes peuker, volharden, weet dat je een oude hond altijd nieuwe kunsten kan leren
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X