Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn hond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: mijn hond

    idd dat is waar maar of hij het zelf wilt is anders maar voorlopig blijft hij hier en we zien wel

    Comment


      #47
      Re: mijn hond

      welk ras is het?
      ken je herkomst? veel honden komen uit het oostblok en daar zijn er veel kruisingen en fokt men voor het geld en zo ontstaan veel honden met negatief gedrag

      Comment


        #48
        Re: mijn hond

        Oorspronkelijk geplaatst door peuker View Post
        staffordxlabrador gr
        Oorspronkelijk geplaatst door jeroentj View Post
        welk ras is het?
        ken je herkomst? veel honden komen uit het oostblok en daar zijn er veel kruisingen en fokt men voor het geld en zo ontstaan veel honden met negatief gedrag

        Staat boven aan.

        Comment


          #49
          Re: mijn hond

          het enige dat ik kan opmerken is .. mixxed breed.
          is mogelijk een zeer dominant maar loyaal en zeer uitbundig beest. hangt een beetje van de ouders af maar het hoeft daar niet fout te gaan. gewoon zorgen dat je hond leert luisteren en toch een hoop ontspanning heeft. ga lekker buiten blauwen in de velden en neem je hond mee..

          echter, vier keer .. dude, dat is niet verkeerd. weet dat eens een hond bloed heeft geroken het amper een kwestie van tijd is tot ie echt toehapt, had je geluk tot nu toe dan houden we hout vast en hopen we op het beste; had je al eens tegenslag and neem ik optie 2. asap. of zorg er minstens voor dat er geen kleine kinderen bij de hond kunnen. je wil het niet op je geweten hebben ..

          Comment


            #50
            Re: mijn hond

            @el Guerilliero: ja hij is wel loyaal want als er iemand anders iets vraagt aan hem kijkt hij altijd eerst naar mij alsof hij toesteming vraagt hij weet wel dat ik zijn baas ben maar mss is het zoals je zegt als ik hem meer zou meepakken zou hij idd wat rustiger kunnen worden want het is idd een actieve hond
            enja ik heb dat ook al eens gehoord dat wanneer een hond bloed proeft dat hij agressiever kan worden ofzo en bij kleine kinderen zit hij niet veel want dat vertrouw ik niet hij zit wel soms bij mijn jongere zus maar dan ben ik er altijd bij thnx voor het advies

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            mijn broer heeft zojuist de hond gestreeld en hij hapte alweer en hij lag niet te slapen dusja niet normaal zou ik zeggen het zal niet gemakkelijk worden dit was de laatste druppel volgende week gaat hij weg want hij is een te grote gevaar want als hij door het minste al wilt happen wat zou er dan gebeuren als hij echt wilt aanvallen ?

            Comment


              #51
              Re: mijn hond

              einde

              Comment

              Bezig...
              X