Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guncontrol uncontrollable

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guncontrol uncontrollable

    Korting op 420shop
    Na de talloze schietincidenten in de V.S. heeft de overheid meer steun om de V.S. te ontwapenen.
    Uiteraard is niet iedereen hier blij mee. De militie heeft zich hier op voor bereid, maar de overheid ook. (homeland security koopt even wat kogels)

    Met een 3D printer kan je van alles printen, en een arsenaal aan wapens heb je zo gedownload.


    Wat vind jij van wapenbezit en de ontwapening van de V.S?
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Guncontrol uncontrollable

    guns don't kill people, people kill people.

    Ik lach altijd in m'n vuistje (want als je dat in de controleurs gezicht doet ben je het haasje) als ze me controleren op wapens. En m'n vingers dan ? Moeten die ook apart het vliegtuig in ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Guncontrol uncontrollable

      Ik heb ooit een week besteed aan het werpen van eetstokjes en potloden, kost wat moeite en spierpijn maar dan heb je wat. Ik kan nu iemands borst kas penetreren met een goed potlood op vier meter afstand.
      Daar wapen je niemand tegen. Echter, hand to hand combat gaat me dan weer slecht af. Ook niet zo gek met 60 kilo op 1.8m.
      De gun crazy americans zijn wat doorgeslagen, maar ergens hebben ze een punt; ze kunnen zichzelf als burger beschermen tegen een (in mijn optiek toch best wel) gevaarlijke amerikaanse overheid. Gezien hun aanpak en arsenaal, met alle onvervolgde en weggemoffelde oorlogsmisdaden die daarbij horen. Aan de andere kant: het feit dat er geen enkele controle of screening is, maakt de burgers zelf op het moment een grotere dreiging voor elkaar.
      Ik ben er zo verdeeld over als de vs zelf. Aan de ene kant vind ik geweren prachtig, gevaarlijk en spannend en zou ik best een arsenaal willen bezitten. Aan de andere kant zou ik ze levensgevaarlijk en belachelijk vinden in andermans handen..
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Guncontrol uncontrollable

        Spierpijn door eetstokjes werpen ? wat waren dat voor een stokjes ? klinkt wel bekend hoor > shurikenjiutsu oftewel de kunst van het werpen van dunne plakjes staal is iets wat je alleen leert door het heel, heel, heel erg veel te doen en dat levert serieuze spierpijn (en erg specifieke blessures) op, hoe licht die dingetjes ook mogen zijn. Voor de duidelijkheid : ik kan het niet. Geef mij maar een eindje hout van pak em beet 'n meter, een relatief onopvallend wapen met verrassende kwaliteiten

        Zolang een geweldsmonopolie (zoals we dat hier kennen : alleen de overheid mag geweld toepassen) strak gereguleerd EN gecontroleerd wordt is het best fijn, alleen daar pak je dus de crimineeltjes niet mee, die doen toch wel wat ze willen. Zoals het in de States geregeld is leidt het alleen maar tot een soort wapenwedloop tussen overheidsdienaren en particulieren.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Guncontrol uncontrollable

          Jup, van die nare spierpijn op plaatsen waarvan je dacht dat je geen spieren had. Waren standaard bamboe eetstokjes trouwens. De manier van gooien is totaal anders dan met een bal of speer. Maar leuk om te oefenen tijdens het schrijven van papers en reviews als afleiding of uitlaatklep, net wat je wilt.

          Hier is dat geweldsmonopolie flink aan het veranderen, je merkt het nauwelijks. Op wat gangshootings met machinegeweren na vorige maand. Maar de onderwereld koopt steeds vaker in bij kromme militairen die full acces hebben op de basis. En dat verdedigt ons land Bijna ieder ongeregistreerd pistool in privaat bezit komt uit Neerlandsche legeropslag. Nare gasten, die militairen; hele week speed snuiven en xtc slikken en om aan geld te komen handelen ze in wapens die op de basis "kwijtraken". Daarbij komen de vrije grenzen en verlaten wapendepots in Oost Europa en de Sovjet voor het zwaarder geschut. Alleen is er geen politicus die dat durft toe te geven natuurlijk. Nee, het probleem ligt voorlopig alleen in de VS.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Guncontrol uncontrollable

            met een vacuumpomp, een compressor, 2 meterstukjes PVC buis, wat tape&koppelstukken bouw je in 15min een apparaat wat pingpongballetjes met 1200 km/u afvuurt. Reken maar dat dat een indruk achterlaat... who needs guns ? ->leuk om banken mee te perforeren mochten ze hier cypriotische grappen uit gaan halen


            En toch... soms...heel soms vraag ik me weleens af of ons systeem van geweldsmonopolie wel zo slim is. We zijn helemaal niks gewend meer joh, mensen krijgen een rolberoerte als ze op vakantie militairen in een stad tegenkomen met doorgeladen automatische wapens. Vrijgeven zou natuurlijk alleen kunnen als we over een geestelijk gezonde populatie konden beschikken, en daar schort het hem aan.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Guncontrol uncontrollable

                  BFzCSFyCMAAHTGk.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Guncontrol uncontrollable

                    .................;
                    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 15:23.

                    Comment


                      #11
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...
                      X