Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
allemaal masaal kweken voor zaad dan een balonvaartje doen en een kmters lange lijn van plantjes
Inderdaad, dat zou ideaal zijn, als ik het juist heb is op die manier het gedoogbeleid in Nederland ontstaan, een Nederlander (de naam ontglipt me) heeft samen met een maat een cezna vliegtuigje gehuurd en heeft overal zaadjes beginnen rondstrooien, ook in publieke plaatsen heeft hij er geplant, tot bij de politie hun bloembakken toe.
ik zal u zelfs meer zeggen, in vezels van bomen zit er lignine, deze zorgt er voor dat papier vergeeld naarmate het papier ouder word. en in hennep zit dit niet
idd tzijn de grote manne die da tegenhouden, die zouden veel geld mislopen moest iedereen zelf brandstof zou kunnen maken voor zijn auto en zijn huis de verwarmen, in die zaadjes zit namelijk olie welke dienst kan doen als biodiesel gelijk koolzaad, tevens kunnen de planten ook tot brandstofblokken geperst worden en gebruikt worden ipv hout. dit zijn enkele eenvoudige dingen waar het van toepassing kan zijn, voor de rest ook kleren touwen natuurlijke polyester en de rest van de eindeloze rij
Comment