Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

nouja,zal ik eens wat zeggen....
    ik geloof niet echt in een god en alles, maar ik geloof wel dat er meer is omtrent de mens na de dood,

vroeger kreeg ik een zusje,helaas was zij tevroeg geboren en had het aan het hartje,
    ze konden haar niet helpen, de ex van een kennis paste toen op mij.

toen me zusje stierf exact het tijdstip werd er op de deur geklopt,terwijl er niemand te bekennen was,
    tot 2 maal toe zelfs toen we bij de deur stonden klop klop en er was echt niemand,
    op dat moment wisten wij dat nog niet, pas toen me ouders het zijden en het tijdstip besefte we het pas echt, dat het op de minuut,op de sec exact was.

wij wezens zijn echt niet alleen er is zoveel meer in dit heelal en op aarde,dan dat wij ooit zullen weten.

staff

Comment

Geloof of religie uit zichzelf kan niet slecht zijn, verkeerde beoefening van een religie is wat het in slecht daglicht zet. Zoals junks die overlast veroorzaken en wiet in een slecht daglicht zetten. Zelf ga ik naar pagan festivals waar je dankbaar bent voor moeder aarde en elkaar. Waar blowen, seks, dansen en communiceren centraal staat.

En wat onze persoonlijke overtuiging ook mag zijn, vergeet nooit dat al ons zijn, al onze meningen slechts een perspectief zijn. Een perspectief gebaseerd op opvoeding en levenservaring. Haters van religie hadden onder andere omstandigheden zelf religeus kunnen zijn en visa versa. Niemand is verantwoordelijk voor wie hij/zij is geworden.

Voor sommigen zal ik een heiden zijn die zichzelf doomt, voor anderen een geweldig persoon omdat ik liefde beoefen. Zo is het voor iedereen. Dat je een mening hebt maakt dat nog geen waarheid. We zitten allemaal fout.

Lief elkaar,

Allan,

Comment

Mn Deense kanjer... daar geloof ik in, lekker ding
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
          Ben ik dan de enige rooms katholieke hier?
          Nee hier nog 1 maar heb er weinig aan gehad de laatste maanden
          Heb niemand gezien aan de andere kant , meschien maar goed ook anders was ik hier nu niet geweest

Ben voor de operatie twee keer terug gehaald en op de tafel ben ik drie kwartier dood geweest , maar ze wilden me niet hebben klaarblijkelijk

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Ik ben agnost.

Comment

De archeologen hanteerden de C14-methode, ook wel koolstofmethode genoemd, om te bepalen wanneer men de kameel domesticeerde. Volgens Fox News bleek deze ontwikkeling niet samen te vallen met de periode van Abraham & Co, die leefden rond 2000 of 1500 voor de geboorte van Christus, doch eerder met het tijdperk rond het jaar 900 v.Chr.
              De wetenschap weerspreekt hier dus de Heilige Schrift. Onderzoekers zien dit als bewijs voor het idee dat de Bijbelverhalen indertijd niet onmiddellijk opgeschreven zijn, maar pas vele eeuwen later. "De introductie van de kameel was zeer belangrijk voor de economische en sociale ontwikkeling in deze regio", aldus archeoloog Ben-Yosef.
              Het is nog niet bekend of er meer onwaarheden in de Bijbel staan.

If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ha, zit wel wat in, want de Bijbel is ook pas eeuwen later geschreven.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

Ik geloof enkel dat niemand het zeker weet als hij rationeel nadenkt.
                    Spiritueel etc is allemaal leuk en wel, en als je je er goed bij voelt zou je het absoluut moeten doen.

Maar er is geen enkel bewijs, het enige dat er zeker is dat we niet weten wat ons gemaakt heeft, of wat er na de dood komt of bla bla...
                    Deze dingen werden me ook pas duidelijk na een mushroom ervaring .
                    Dus laat dan het onzekere mensen samenbrengen, geloof zou iets persoonlijks moeten zijn, niet iets opgelegd door een boek of preken van bepaalde personen.
                    Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

reincarnatie,t is een eindeloze cyclus.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Comment

ik geloof enkel in een universum waar iedere ster die wij zien aan de hemel een zon is zoals van ons.
                          waar enkele planeten rond cirkelen en waar ook leven is.maar een leven na de dood dat niet.
                          ik geloof zeker niet dat een god ons heeft gemaakt .
                          wij zijn een creatie van jarenlange actie en reactie's in het universum .

Comment

Atheist, en er ook redelijk actief met deze materie bezig.
                            Vind geloof ronduit ridicuul,en een absurd sprookje. Daarom vind ik het ook zeer interesant te zien wat mensen er toe zet, hoe ze er mee omgaan. Of (wat mij nogal hekelt) van de indoctrinatie van kinderen tot het geloven van een dergelijk sprookje.
                            Wel ben ik in zekere mate 'spiritueel' ingesteld en kan in sommige facetten van het Boedhisme daarin ook een goede vorm van waarheid vinden.
                            Vind boeken en lezingen van Richard Dawkins, Christoffer Hitchins, Lauwrense Krauss en vooral Sam harris dan ook erg interresant.
                            Vooral sam harris heeft een erg verduidelijkende blik aangaande deze materie.

Comment

Ik geloof in mezelf geloof ik
                              Voornamelijk in mijn technische gave
                              En een beetje in m'n groene vingers
                              Verder vind ikjet erg jammer dat er een hoop mensen hun geloof aanhangen terwijl anderen die hetzelfde geloof aanhangen erg slechte dingen doen in naam van hun heer
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Sanders View Post
                                Atheist, en er ook redelijk actief met deze materie bezig.
                                Vind geloof ronduit ridicuul,en een absurd sprookje. Daarom vind ik het ook zeer interesant te zien wat mensen er toe zet, hoe ze er mee omgaan. Of (wat mij nogal hekelt) van de indoctrinatie van kinderen tot het geloven van een dergelijk sprookje.
                                Wel ben ik in zekere mate 'spiritueel' ingesteld en kan in sommige facetten van het Boedhisme daarin ook een goede vorm van waarheid vinden.
                                Vind boeken en lezingen van Richard Dawkins, Christoffer Hitchins, Lauwrense Krauss en vooral Sam harris dan ook erg interresant.
                                Vooral sam harris heeft een erg verduidelijkende blik aangaande deze materie.

Comment

Bezig...
                                X