Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

    Korting op 420shop
    59
    Christelijk
    1,69%
    1
    Joods
    0,00%
    0
    Moslim
    6,78%
    4
    Hindoeïst
    0,00%
    0
    Boeddhist
    8,47%
    5
    Atheïst
    57,63%
    34
    Anders namelijk...
    25,42%
    15
    Toke on, fellow smokers

    #2

    Comment


      #3
      sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

          Geloof is de grootste bron van ellende in mijn ogen.
          Iedereen is vrij om een religie of overtuiging aan te hangen, maar ik wens er niet mee lastig gevallen te worden!

          Comment


            #6
            Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

            ik geloof in mezelf
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

              Zelfs religieuze mensen zijn toch grotendeels atheisten. Voor alle andere goden behalve die ene "ware".

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                Oorspronkelijk geplaatst door Hortuz View Post
                we zijn net wiet, of je eindigt als compost, of je wordt verbrand.
                Haha, zou menselijke compost goed zijn voor onze plantjes?

                Comment


                  #9
                  Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                  wie wil je gaan composteren dan
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wolf92 View Post
                    Haha, zou menselijke compost goed zijn voor onze plantjes?
                    geen idee, maar stinkt wel denk
                    sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

                    Comment


                      #11
                      Last edited by member16666; 19 June 2013, 02:52.

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                        Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                        Geloof is de grootste bron van ellende in mijn ogen.
                        Iedereen is vrij om een religie of overtuiging aan te hangen, maar ik wens er niet mee lastig gevallen te worden!
                        Helemaal mee eens. Ik denk als het geloof er niet is er ook minder oorlog en ellende zal zijn.
                        Geloof in jezelf. Ik vind dat het beste geloof.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                          Rastafari staat er niet eens tussen...
                          sigpic

                          Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                            neuh denk niet dat geloven de grootste bronnen van ellende kunnen zijn.
                            dat is wel alles over 1 kam scheren nee bepaalde GELOVIGEN hebben het voor
                            het zeggen als men het heeft over grootste bronnen van ellende. tja en wat is dan "geloof"

                            geloof in een boek???? (tora, bijbel, koran, manuscripten)
                            geloof in een wezen??? (god, een demon, een koe)
                            geloof in een mens??? (boudha, christus, mohammed)

                            ik ben zelf van overtuiging boedistisch en geloof om die reden in mijzelf zoals mij
                            dat geleerd is. de leer van boedha is dan ook tot jezelf komen en in jezelf te geloven en
                            vertrouwen. als je dat kunt en je jezelf eerlijkheid voor kunt houden kun je de rest
                            eens gaan bekijken, maar de essentie ligt dan bij jezelf. dit besef is gebaseerd op jou logica.

                            Boedha was gewoon een man die veel nadacht over het leven en de regels bewandelde zoals hij
                            ze het meest logisch vond. geen god heid, geen aansturende kracht en vooral geen straffende kracht.

                            hij schreef:

                            geloof mij niet. geloof hem en haar niet. geloof helemaal niemand.
                            geloof alleen dat wat je logisch lijkt, zodat dat je verder brengt. jou logica
                            is niet de mijn zoals de mijne niet de jouwe zal zijn.


                            ps, elk geloof dat een fanastisme aanhoud waarbij er geen compassie is voor een ander wezen
                            is een onlogische redenering gestuurd door angst. dit zijn naar mijn mening het soort mensen die jullie bedoelen.
                            de angstige gelovigen (christen, moslim, katholiek, jood's) zij maken oorlogen ter overtuiging. zij maken dood en
                            verderf. zij hebben een godheid die straft of beloont. zij zijn het ware gezicht van deze maatschappij bij hen die
                            zichzelf nog niet begrijpen.

                            atheist, boedist, moslim of christen. wat dan ook. mensen geef liefde en aandacht en verenig. ook zonder geloof
                            is dat mogelijk. wees als gelovige ook niet geraakt. het zijn mensen die dit doen en veroorzaken. waardoor dit topic
                            nu word neergezet. die mensen kiezen voor de sterkste kant in hun ogen, zij MOETEN winnen van iets wat er niet is.
                            Zij maken het verschil tussen denken en BEdenken. dat laatste is gevaarlijk.

                            denk allen maar eens goed na wat logisch is. en wat het allemaal uitmaakt wie gelijk heeft. mij maakt het niet uit.
                            diegene die op dit forum (en het echte leven daarnaast) mijn hulp hebben gekregen weten dat ik daar mijn ziel inleg en
                            zal proberen in eerlijkheid dat voor elkaar te krijgen wat mogelijk is. mijn bewijs ben ik en geen extra woorden of verwijzing
                            naar het boek. als ik hier credit's voor zou krijgen behoren ze niet aan mij, maar aan die man van vroeger die mij via
                            schrift wat extra hulpstukken aanbood om mensen, dieren en planten beter te begrijpen .

                            liefde voor allen, en succes met (be)denken.

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tu sheng peng View Post
                              Rastafari staat er niet eens tussen...
                              Ja, en pastafari ook al niet Dat is toch ook een mooi geloof.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...
                              X