Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

Geloof is iets wat je niet zeker weet, kijk maar in het woordenboek.

Het veroorzaakt veel ellende, kijk maar naar de landen waar de oorlog

nooit ophoudt.

Geen geloof dus.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Als het weten begint, houdt het geloven op.@Wietefras, Als er maar een gat in zit, en niemand kijkt.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
        Ben je al dood geweest dan? Anders hebben de Hindi's gelijk, en de moslims niet, en zijn er sowieso geen maagden.
        De maagden die ze krijgen zijn onze oude nonnekes.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

ik ben als een groene wietplant in het huis van God
          ik vertrouw op de liefde van God voor eeuwig en altijd
          ik zal u eeuwig loven voor wat u hebt gedaan
          ik blijf hopen op u naam die goed is
          in de kring van wie u lief zijn
          Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
          groe(n)tjes for all

Comment

Laat ik daar nu wat van kennen..............................
            Wel, het lijken wel mensen, met alle ellende van dien.

Nou, vooruit dan, die mogen ze hebben.
            Gelijk met de homofiele, kinderfriemelende priesters erbij.

Comment

ik geloof van niet. geloof ik. raar woord eigenlijk. loof. loof loven gelooft/d? loof..loofboom. het ge-loof > de blaadjes aan de boom. mmmmm....

en ik geloof in morgen. Volledig irrationeel natuurlijk. Maar morgen... -zucht- morgen is er weer een nieuwe dag, kansen, gelukzaligheid, gefladder van jonge eendjes en hier en daar een niet al te grote aardbeving. Morgen is het summum. Als ik vandaag niet kan zijn..nou doe dan morgen. Weet je wat : ik zet er m'n wekker voor !
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik geloof dat ik m'n wekker niet zet.
                Ik geloof dat elk uur dat ik slaapt er een hoop geleuter aan mij voorbij gaat.

Comment

dat is ook wel een idee ja : geloven dat je je wekker niet zet, om er dan elke volgende morgen achter te komen dat er een (uiterst storend) mirakel is opgetreden.

Ik ga meteen mee met dat gemiste geleuter > als er een slimme god had bestaan had die niet uitgepakt met doldwaze boekwerken vol beschrijvingen van LSD-ervaringen maar was het allemaal netjes gestroomlijnd in een paar pictogrammen.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Een barmhartige God had de schepping direct terug in z'n reet gestoken.
                    De schepping gaat alleen over lijden, eten en gegeten worden.
                    Van de microbe tot tot de mens is het ongevraagd geboren worden, leeggezogen worden en de moord sterven.
                    De schepping geeft niets om pijn en ellende.

En dat beetje geluk zoals wij dat noemen is bij lange na niet genoeg om de ellende te compenseren.

Dus, als God, Jahwe, Brahma, Allah of hoe die rukker ook mag heten echt bestaat, mag hij wat mij betreft al het lijden wat hij heeft aangericht zelf ervaren. De kloot.

Maar omdat ik denk dat z'n Janlul niet bestaat, ga ik er van uit dat het "leven" een ongelukkig bij effect is van het universum.
                    Of het Simulacron bestaat echt, maar dat lost de vraag niet op.

Comment

ik geloof dat ik hjm 'n dikke top moet sturen zodat ie zich wat minder druk maakt en weer in mij gaat geloven
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik geloof niet in jou, ik WEET in jou.

En hier wat troost voor de gelovigen en diegene die endorfines aanmaken op harmonieuze geluiden
                        Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Comment

Comment

Ach die Poll.....................dat geloven ze alleen maar.

Ik geloof dat ik het zeker weet......................pleuris.

Als ze de dood in de ogen kijken pissen ze wijwater.

Comment

Mooi werk HJM...

Ik GELOOF omdat ik het ZEKER weet... kan toch niet man

Wij hebben niet DAT gevoel HJM, we doen het verkeerd

Trouwens, ben op toerisme geweest in de kerk in Maastricht, mooie entourage

Maar in die gouwe koepeltjes krijg je mij niet in

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Yep, show your face, god

Let him learn what peace is

Comment

het is jammer dat mensen zich verenigen als woeste kudde en neerwaarts slaan en praten
                                door eigen onbegrip en ontwetendheid.

geloof of niet jullie doen er allemaal aan mee. diegene die niet geloven in een god gelooft weer wel
                                in een heksenjacht.het enige wat mijn levensovertuiging brengt(dat is echt wat anders dan een goddelijk geloof)
                                is een logische compassie. eerbied voor wat een ander denkt. respect voor elk levend zo niet denkend persoon
                                of wezen.

als je je binnen dit topic een overwinning toekent omdat je bij de grootste groep gooit, dan schuil ik me morgen achter
                                de apen en blijf bananen eten tot die groep er niet meer is. waarom???? ik denk dat ik meer heb aan delende
                                apen, dan aan steggelende bij groepen willen behoren stempelende mensen.

als je toch je mening wil delen. doe dat dan eens vanuit jullie eigen perspectief. ipv het gooien met modder
                                naar wat een ander uit overtuiging of zelfs beleving heeft ervaren. jullie geloven net als ik in de cannabicea
                                of zijn jullie "atheisten" echt allen maar anstige om je heen maaiende scheld machine's die naar hun kinderen
                                roepen de kinderen van andere voorbij te streven. beter te zijn, want anders word je niets in het leven.

aan een ieder die dat denkt ik hoop dat je niet alleen achter blijft.

ps ik heb helaas de dood al in de ogen mogen kijken. meerdere keren. jullie hebben geen idee wat jullie hier roepen.
                                wees eens wat bedaart en bedenk dat je niet alleen hoeft te schoppen naar de maatschappij. steek die energie eens
                                in nuttigere dingen. en dan met name wat nuttig is voor een ander ipv je eigen egoistische denk patroon, met je oeoeoe
                                ze mogen me niet, en oeoeoeoe ze willen me pakken principes

"keer je tegen genoeg mensen, dan blijf je alleen over"

Comment

Bezig...
                                X