Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

    Socio prietpraat.

    Ik gooi graag met modder. Vooral naar "gelovigen" die, zoals nu in Egypte hun "geloof" gebruiken om vrouwen te verkrachten en anderszins niet te deugen.
    Geloof wordt meestal gebruikt om "de ander" klein te maken.

    Of wat te denken van die mazelen soesa in de bijbel belt........................

    Verwacht van mij dus geen socio gelul over de criminelen.
    Last edited by HJM; 1 July 2013, 11:51.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #47
      Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

      Een heksenjacht? Is dat nou niet precies iets wat gelovigen doen om mensen die voor hun onbekend/ongewenst zijn uit te roeien?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #48
        Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

        Ik geloof dat je anderen niet moet lastig vallen met je overtuigingen. Of eigenlijk ook weer wel.. Want als je zelf gelooft dat je een brugsprong op beton overleeft, dan dient dat geloof bijgesteld te worden door iemand anders. Of eigenlijk zou men je dan maar moeten laten gaan, want zeg eerlijk; erg slim is het niet, misschien verdien je het wel.

        Ik geloof van harte dat heilige geschriften net zo letterlijk genomen moeten worden als Roald Dahl's verhalen. Ook die versies van roodkapje, die een revolver uit haar slipje wipte.
        Ik geloof ook dat er domme en slimme mensen bestaan. Net zoals er sterke en zwakke zijn. Ik geloof ook, dat wanneer de elektriciteit wereldwijd uitvalt, de 'beste' mensen vanzelf overblijven.

        Ik geloof dan weer niet in de politiek, nu.nl, en adviescommissies. Evenals de EU-rapporten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #49
          Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

          ik geloof dat alle denkbeeldenclubjes en velen die daar niet toe denken te behoren zichzelf veel te serieus nemen. Waaronder ikzelf.
          Terwijl ik heel goed weet dat het serieus nemen van anderen toch minstens net zo aangenaam is. Straks eens vragen aan buuv of zij nog
          serieus genomen wilt worden vandaag..
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #50
            “The evolution of the brain not only overshot the needs of prehistoric man, ``Prehistoric man`` = before they invented present god and fairytales
            en ja HJM iedereen hoopt toch stiekum dat er wat is als het laatste uur is aangebroken

            Als ze de dood in de ogen kijken pissen ze wijwater.
            Last edited by Hortuz; 7 July 2013, 03:11.
            sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

            Comment


              #51
              Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

              Ha Hortuz,

              Shake hands
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                #52
                Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                Je kunt ook overdrijven eh..je kunt individuen niet zomaar in een hokje stoppen.
                Er zijn ook erg veel mensen die enorm geholpen zijn door een geloof.
                Ik geloof niet zoveel, maar ik vind dat je mensen wel in hun waarde moet laten.

                Ik heb respect voor iedereen, tot ze dat ondermijnen.
                Je begint bij mij altijd op 100%, ongeacht je geloofsovertuiging.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #53
                  Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                  Heb een opmerking over de poll: Joods is geen geloof maar een cultuur.

                  Comment


                    #54
                    Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                    Tegen een muur lullen en in je lul laten snijden is geen cultuur maar een stoornis.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #55
                      Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                      Betekenis van het woord discriminatie is het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen.

                      HJM kan dat hier schijnbaar gewoon doen zonder dat iemand daar ook maar moeite mee heeft...
                      Erg jammer dat nivo zo omlaag word gehaald door zo iemand die zich niet kent en moet oordelen over andere mensen.

                      Comment


                        #56
                        giorgio-tsoukalos.jpeg

                        Als je zulke mensen minacht omdat ze net niet slim genoeg zijn om in echte wetenschap hun heil te kunnen vinden (of er de zin niet in hebben), dan kijk je neer op het merendeels van de bevolking en is je manier van denken niet veel verschillend dan de besnorde Duitse man uit 1940.
                        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                        Comment


                          #57
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #58
                            Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                            helaas geldt voor te velen dat wanneer ze beginnen met weten ze dan hun verwondering, hun verbaasde nieuwsgierigheid kwijtraken.

                            geloof kan fikse krachten losmaken, vanuit dat perspectief spring ik er omzichtig mee om. Mensen denken en doen wel meer dingen waar ik anders over denk, geen reden om me er druk over te maken. Alhoewel ik het wel erg interessant vind.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #59
                              Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                              Neem van mij aan er is niks na de dood , geen mooi fel licht of familie die op je wacht , nada noppes niks weet ik uit ervaring

                              Ajo
                              Ventje
                              Living in Second live for real

                              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                              Comment


                                #60
                                Re: Welke geloofsovertuiging hebben jullie?

                                Je bent opgestaan uit de dood? Heb je toevallig ook aan een kruis genageld gezeten?

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X