Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belasting is diefstal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Belasting is diefstal

Korting op 420shop
    Leuke discussie, die man ontploft bijna.

Belasting is diefstal, dat vindt Toine Manders van het Haags Juristen College. Hij startte onlangs een campagne om ondernemers op de hoogte te brengen van de mogelijkheden tot belastingontwijking. In debat met hem gaat Leo Stevens, hoogleraar fiscale economie en columnist van het Financieele Dagblad. Hij is het principieel met Manders oneens.
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Re: Belasting is diefstal

Haha, hij krijgt er een rooie kop van.
    Zonder belasting geen verzorgingsstaat vind ik.

Ik zou blij zijn om goed geholpen te worden als ik in het ziekenhuis beland voor welke reden dan ook.

Comment

Prachtig. Die zijn kop is al net zo rood als het kozijn erachter.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik hou van mensen zoals die jurist,we hebben er zo nog veel te kort.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

gaandeweg het kijken kreeg ik dit liedje in m'n hoofd
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
            Haha, hij krijgt er een rooie kop van.
            Zonder belasting geen verzorgingsstaat vind ik.

Ik zou blij zijn om goed geholpen te worden als ik in het ziekenhuis beland voor welke reden dan ook.
            Kan je je voor stellen dat er zonder staat een betere verzorging zou kunnen zijn?
            Kan je je voor stellen dat er zonder overheidsbemoeienis betere ziekenhuizen kunnen zijn die ons ook nog eens geld besparen?

Als het antwoord een absolute 'Nee' is ga ik je verder ook niet proberen te overtuigen.

Nog een filmpje ter toevoeging:

Waarom belastingontwijking uw morele plicht is en hoe u belasting kunt ontwijken
            Tijdens Café Bastiat van 16 april 2013 (*) verzorgde Toine Manders een prikkelende lezing over het hoe en waarom van belastingontwijking. Dhr Manders is voo...

Comment

zorg er voor dat je geen inkomsten hebt en niks consumeert, probleem opgelost

Comment

Hehe ik word wel een prepper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                  Hehe ik word wel een prepper
                  Doomsday preppers hahahaa

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
                  sigpic

Comment

@Jointjedraaien,
                    Kan je je voor stellen dat er zonder staat een betere verzorging zou kunnen zijn?
                    Kan je je voor stellen dat er zonder overheidsbemoeienis betere ziekenhuizen kunnen zijn die ons ook nog eens geld besparen?
                    stelling 1 vind ik wel noodzakelijk, 2 kan echter nog eens goed uitpakken denk ik

Comment

Comment

gorgelen met kamillethee, honing en het aftreksel van een psychotische blauwbilbaviaan
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
                          zorg er voor dat je geen inkomsten hebt en niks consumeert, probleem opgelost
                          Het gaat er niet om of je inkomsten hebt of consumeert.
                          Als je een appel van je boom plukt, en die vervolgens op eet consumeer je zonder belast te worden (op het consumeren).
                          Het zelfde geld natuurlijk voor je eigen gekweekte cannabis .

Die hebben gebarentaal . Maar je bedoeld denk ik de 'zwakkere' in de samenleving?
                          Ik denk dat er genoeg mensen net zoals jou zich hier druk over maken.

Maar als je het eens bent met de stelling : 'belasting is diefstal' maar dit vervolgens wel goedkeurt omdat het mensen helpt.
                          Dan outsource je de roof van het geld en ook de hulp naar de zwakkere. Ik wil iets maar andere moeten het maar uitvoeren.

Comment

interessant filmpje JD, om de vragen die het oproept rond wat acceptabel is of gevonden wordt. Of een alternatief van de huidige stand van zaken realistisch is of niet laat ik graag in het midden, maar er met anderen gezamelijk over nadenken en erover praten is wel het minste wat we kunnen doen.

Comment

Maw, hoe moeilijk het niet is om een gigantische populatie aan dieren van dezelfde soort te organiseren, ook al zijn ze evolutionair eerder gericht op kleine samenlevingen, families, stammen.

@JD: Erg interessant perspectief. Het heeft mijn nieuwsgierigheid geprikkeld
                              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Bezig...
                              X