Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Eén Marokkaan minder": Nesim neemt afscheid van Nederlandse volk
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Postals niemand op wilders stemt zou dat betekenen dat we blind zijn voor de waarheid en er niet aan toe durven te geven.
als er niemand was zoals wilders, zou het hele land vol lopen met criminelen uit het buitenland want de andere politieke partijen doen hier weinig tot niks aan.
ik heb niks tegen marokkanen, enkel tegen marokkaans tuig!
Valt wel mee denk ik, hij heeft allochtonen in zijn familie en is er met een getrouwd.
Maar als de import figuren niet inburgeren en een deel van het geheel worden ontstaat er vanzelf een reactie waar anti histamine niet meer werkt.
Ik heb overigens div malen met allochtonen gesproken die wensen dat die verhufteraars er uit getrapt worden, omdat zij overal op het gedrag van die hufters worden aan gesproken en bv moeilijk aan werk komen. In het land van herkomst worden ze gelijk geknuppeld of verdwijnen.
Koning Mohammed is niet zo geduldig hoor.
Je zou de goedwillende allochtonen dus een dienst bewijzen als ons Rijks Wattenstaafje wat vaker z'n zin gaf.
En ehhhh, Ik heb er moeite mee dat positieve discriminatie mijn kinderen op achterstand zet en allochtonen met voorrang behandeld worden.
In die wereld wil IK niet leven.
Comment
Comment