Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en positieve geestelijke energie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wiet en positieve geestelijke energie

Weet je wat ik storend vind? Mensen die niets toevoegen aan de maatschappij en alleen maar lopen te zeiken. Wil je nou het gesprek omtoveren naar een gesprek over geloof? Probeer je ons te bekeren? Wat is jou bedoeling? Leg dat is in 1 zin uit. 1 zin. Probeer t eens! Je kan t! En neem is een voorbeeld aan giel. Geniet is van je joint

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Hij loop gewoon Topic's weg te gummen om zijn gelijk te halen in de wikkie was ook een topic
      God was never on your side..

Comment

Wiet en positieve geestelijke energie

Idd ganjax mij ook, blij dat ik niet met dat gevoel alleen zit

En er reeds topics over blijven openen is wel storend da's gewoon dit forum wat komen vervuilen!
        Ja ik ben mischien kort door de bocht maare dit slaat gewoon weeral nergens op, wat een rond de pot gedraai...

Bella, welk gelijk valt hier te halen?
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik had besloten voor mezelf dat de enige juiste respons, geen respons was. Dat wil ik jullie even mede delen. Toedels!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik vind de discussie zo wat apart lopen dus ik lees even geen andere posts en reageer alleen hierop:

Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
            je zinsbouw lijkt nog steeds op google translate
            Een kenmerk van gelijk is in ieder geval niet niet kunnen aanwijzen waar of hoe een schrijffout ligt. Dus graag een paar voorbeelden wat op google translate lijkt. Als het verder niet een fout is ook dan is het ok.

Ik moet zeggen dat ik bewust wel een wat directe schrijfstijl heb soms. Maar dat is mijn keuze en is verder ook niets fout aan. Ik heb bijvoorbeeld ook weleens dat ik een woord anders schrijf om dat ik dat beter vind. bijvoorbeeld prachmatisch ipv pragmatisch.

Dus wijs eens aan wat dat is.

Comment

je eerst zin in de eerste post in dit topic:

Op het moment lijkt wiet een slechte naam te hebben als het gaat over zelfcontrole en alles oke geestelijk.

wat okee geestelijk.. wie okee geestelijk ??

Het is echter zo dat dit onterecht is.

ga je jezelf gelijk tegenspreken (volgen wie volgen kan)

En als je daarnaast iemand bent die zelf positieve geestelijke energie kan opwekken door dit zoeken bij het universele alwetende (God) is het al helemaal gedaan met dat soort dingen.

welk soort dingen ?

Het is wel zo dat als je helemaal nooit die positieve energie opwekt een bepaalde weerloosheid op dat gebied stoned beter naar voren komt.

euh .. abracadabra met zijn allen hand in hand in een kring 'uhm' parafraseren en blijven herhalen tot ik van de grond ga?

Die opwekken lijkt stoned beter waarneembaar te zijn.

oh ik ben niet stoned genoeg ik zie het nog niet ??

Wie heeft daar ook gedachtes over of ervaring?

ik blijkbaar niet, sorry .. ik kan je niet helpen.

(je hebt gewoon een schrijfstijl die het niet toelaat alles in 1 keer juist te lezen .. nu dat zal wel aan mij liggen .. kwa zinsopbouw ben ik zelf ook niet foutloos en schrijven van woorden die je op je eigen manier; daar val ik ook niet over .. ook dat is niet foutloos bij me .. het is alleen de zinsbouw, hoofd en bijzin gebruik ook als dat totaal niet nodig is .. werkwoorden soms wat raar geplaats (zie vorig topic) .. etc)

Comment

Dit is geen Nederlands zoals wij het hebben geleerd.

Als je het leest dan moet je het nog een keer lezen en dan ontbreekt elke context.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Sorry, ik neem dit niet kwalijk of iets. Ik zoek ook sowizo geen slechte sfeer.

je hebt gewoon een schrijfstijl die het niet toelaat alles in 1 keer juist te lezen
                  Dat klopt exact. Dat komt doordat net op willen schrijven wat ik deed echt zo'n onderwerp is wat anders in het algemeen draaierig wordt. In het beschrijven ervan. Al met al maakt het op geen enkel punt iets uit of gekozen is voor de korte of lange versie. Behalve dan dat ik dat draaien om zo'n onderwerp niet doe. Het probleem is veel meer hoe het onderwerp ligt te noemen. Waar of niet?

Ok, even dit als voorbeeld:

je eerst zin in de eerste post in dit topic:

Op het moment lijkt wiet een slechte naam te hebben als het gaat over zelfcontrole en alles oke geestelijk.

wat okee geestelijk.. wie okee geestelijk ??

Het is echter zo dat dit onterecht is.

ga je jezelf gelijk tegenspreken (volgen wie volgen kan)
                  Dit is een voorbeeld van iets waarin ik een directere schrijfstijl heb dan anderen. Als iemand hier al iets over zegt dan is het eerder een heel gedraai om de zaak dan niet. Het is algemeen bekend dat de combinatie wiet en geestelijk niet zo goed bekend staat. Dat blijkt als enige uit de eerste zin. In de tweede zin staat dat dit onterecht is. Dit staat dus op de enige betekenis die de eerste zin kan hebben. Deze twee zinnen spreken elkaar niet tegen. Of als jij zegt van wel zet dat dan eens tegen elkaar kort. Bijvoorbeeld zo:

Kort en puur wat de tegenstelling is
                  nat <--> droog
                  licht <--> donker

De andere voorbeelden die je gaf zijn ook zoiets als hierboven staat.

O, deze post kwam erbij toen ik nog aan het schrijven was
                  Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                  Dit is geen Nederlands zoals wij het hebben geleerd.

Als je het leest dan moet je het nog een keer lezen en dan ontbreekt elke context.
                  Wijs dan eens aan wat geen Nederlands is. Dat ik weet ben ik gewoon een handige jongen daarin. Mijn gedachte was na het schrijven inderdaad wel bij dat zoiets vrij kort is. Maar mijn gedachte was ook dat wat context betreft zoals jij het noemt een vraag mogelijk is. Net waar een forum voor is. Een beetje kort maakt in zo'n geval ook niet uit. Kan of is juist duidelijker.
                  Last edited by DenBx; 28 May 2014, 21:07. Reden: Reactie op nieuwe reactie

Comment

Het is algemeen bekend dat de combinatie wiet en geestelijk niet zo goed bekend staat.
                    Kort en puur wat de tegenstelling is
                    nat <--> droog
                    licht <--> donker
                    Algemeen bekend <--> niet zo goed bekend. lol

Comment

PFFFFFFFFFFFFF vind je je zelf niet erg vermoeiend?
                      Welke diagnose heb jij van dokter gekregen?
                      God was never on your side..

Comment

...je zinsbouw lijkt nog steeds op google translate...
                        Dat is precies wat ik dacht.

Het lijkt er op of je een tekst typt in een andere taal, dat door Google-translate laat vertalen naar Nederlands, en de uitkomst hier post.

Probleem is dus dat de zinnen niet kloppen waardoor het erg moeilijk te volgen is.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zucht..... lekker weertje he ?

Comment

Lekker zo'n lang weekend, laat het zonnetje maar komen !

Denbx staat niet open voor enige feedback, dus laten we onze energie gebruiken voor mensen die het wel kunnen waarderen.
                            Last edited by Stemma; 29 May 2014, 11:12.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Er is niets aan de hand met mijn schrijven. Ik heb ook geen andere moedertaal om door google translate te doen. Ik ben er wel een handige en vrije jonge in. Als iemand echt een fout aan kan wijzen laat maar zien, maar dat lijkt mij onmogelijk.

Wie heeft daar ook gedachtes over of ervaring?

ik blijkbaar niet, sorry .. ik kan je niet helpen.
                              Is ook niet gevraagd. Wat een fraek out opmerking voor gewoon een of ander onderwerp waar je wel of niet op kan reageren.

137037156898.png

Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord1908 View Post
                              Zucht..... lekker weertje he ?
                              Hm, ik zat meer aan dit liedje te denken. En ik bedoel niet het weer. Steeds met nadruk een verkeerde opvatting van wat ik zeg indien mogelijk.

Last edited by DenBx; 29 May 2014, 17:15.

Comment

Comment

Bezig...
                                X