Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en positieve geestelijke energie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wiet en positieve geestelijke energie

Korting op 420shop
    Op het moment lijkt wiet een slechte naam te hebben als het gaat over zelfcontrole en alles oke geestelijk.

Het is echter zo dat dit onterecht is. En als je daarnaast iemand bent die zelf positieve geestelijke energie kan opwekken door dit zoeken bij het universele alwetende (God) is het al helemaal gedaan met dat soort dingen.

Het is wel zo dat als je helemaal nooit die positieve energie opwekt een bepaalde weerloosheid op dat gebied stoned beter naar voren komt. Die opwekken lijkt stoned beter waarneembaar te zijn.

Wie heeft daar ook gedachtes over of ervaring?

Re: Wiet en positieve geestelijke energie

Ik heb geen wiet nodig om me goed te voelen en al helemaal geen fictionele entiteit.
    Wat ik wel merk is wanneer ik geblowd heb de kleinere negatieve dingen er niet meer zo toe doen.
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik geloof liever in de wetenschap. Ik weet precies wat cannabis doet in mijn hersenen, en wat ik mag verwachten qua effect. Daar heb ik vrede mee.
      Voor de rest ben ik het met JD eens.
      Maar om daar drie topics over te openen, vind ik wat ver gaan.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Ik geloof liever in de wetenschap. Ik weet precies wat cannabis doet in mijn hersenen, en wat ik mag verwachten qua effect. Daar heb ik vrede mee.
        Voor de rest ben ik het met JD eens.
        Maar om daar drie topics over te openen, vind ik wat ver gaan.

Comment

Hahaha wtf dude, ik ben geloof het verder wel voor dit topic hahaha geniet toch eens van je joint man
          Grow bitch! Grow!

Comment

Gast... Je bent echt ver heen ofnie ?
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

Comment

Mss ene praat groep of opleiding filosofie beter
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Ik heb Denbx in een ander topic van hem al aangeraden met een vertrouwenspersoon te gaan praten als hij zich in een van zijn topics hier niet gehoord voelt.
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

DenBx, met alle respect voor je gedachten, ervaringen, meningen, standpunten, visies en positief-geestelijke-energie-mediteersessies...
                    Maar misschien moet je toch hier even een kijkje nemen. Ik denk dat zo'n filosofisch forum je veel beter ligt en je wil duidelijk iets kwijt (gezien de 4(?) topics die je hier al over hebt geopend) waar wij je precies toch niet 100% mee kunnen helpen.
                    Woody's zen kweek!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Woody B View Post
                      DenBx, met alle respect voor je gedachten, ervaringen, meningen, standpunten, visies en positief-geestelijke-energie-mediteersessies...
                      Maar misschien moet je toch hier even een kijkje nemen. Ik denk dat zo'n filosofisch forum je veel beter ligt en je wil duidelijk iets kwijt (gezien de 4(?) topics die je hier al over hebt geopend) waar wij je precies toch niet 100% mee kunnen helpen.

Hm, ik weet het niet. Wat je zegt over 4 topics is in ieder geval echt onwaar.

Meestal in een geval als dit is er sprake van een derde of iets dergelijks. Wat dat betreft verzoek ik dat dus nog eens na te kijken en mij niet langer lastig te vallen. Ik zie in ieder geval geen aanleiding voor je reactie. Ik ervaar snel een beetje een negatieve opvatting. Hopelijk is dat nu niet het geval. Ik bedoel ik neem aan dat mensen hier niet zitten omdat dit zo nodig MOET.
                      Last edited by DenBx; 28 May 2014, 09:06.

Comment

wie is wie hier aan het lastigvallen?

en je zinsbouw lijkt nog steeds op google translate .. gelieve Nederlands te schrijven zodat iedereen het kan lezen bij een eerste poging.

3 of 4, wie is er aan het tellen.. het komt er op neer dat je met je 'positieve' gekrakeel al na de tweede keer bot ving denk ik, die arme jongen is gewoon de tel al kwijt ..

Comment

oorspronkelijke vraag en ik heb geprobeerd om een beetje mee te denken met wat je bedoelt en het op te schrijven!

Oorspronkelijk geplaatst door DenBx View Post
                          Hm, ik weet het niet. Wat je zegt over 4 topics is in ieder geval echt onwaar.

Meestal in een geval als dit is er sprake van een derde of iets dergelijks. Wat dat betreft verzoek ik dat dus nog eens na te kijken en mij niet langer lastig te vallen. Ik zie in ieder geval geen aanleiding voor je reactie. Ik ervaar snel een beetje een negatieve opvatting. Hopelijk is dat nu niet het geval. Ik bedoel ik neem aan dat mensen hier niet zitten omdat dit zo nodig MOET.
                          Ok, eerst en vooral is het op zich niet zo nodig om dat gedeelte van je zin in grote, vette, blauwe letters te zetten. Ik heb geleerd om alle woorden in een zin te lezen. Als het bedoeld is om meer kracht te zetten specifiek op dat gedeelte, dan vind ik het nogal agressief over komen en dat werkt contraproductief, geloof me.

"Meestal in een geval als dit is er sprake van een derde of iets dergelijks"
                          "Wat dat betreft verzoek ik dat dus nog eens na te kijken en mij niet langer lastig te vallen." "Ik zie in ieder geval geen aanleiding voor je reactie" --> Dat ga ik niet meer herhalen. Dat staat uiteindelijk hierboven beschreven. Dat was de aanleiding voor mijn reactie.

"Ik ervaar snel een beetje een negatieve opvatting. Hopelijk is dat nu niet het geval. Ik bedoel ik neem aan dat mensen hier niet zitten omdat dit zo nodig MOET."
                          --> Een negatieve opvatting over wat? Over wat je hier schrijft? Want dan moet ik eerlijk zijn dat het eerder de manier is waarop je hier de dingen schrijft. Ik zelf heb ook echt totaal geen commentaar op jou, wel op de manier waarop je dingen hier aanbrengt. Of heb je het over wiet en zijn we terug waarover je eigenlijk een discussie wou starten? In dat geval: zie men volgende quote.
                          Ik snap echt niet wat je bedoelt met die laatste zin. Natuurlijk zit er hier niemand omdat dit zo nodig moet. Kan je hier aub iets meer uitleg over geven? Wat bedoel je precies? Bedoel je dat je het gevoel krijgt dat we hier met tegenzin zitten omdat we weinig interesse lijken te tonen in wat je schrijft en negatief hierop reageren of de negatieve opvatting waar je het over hebt lijken in stand te houden? Dan wil ik nogmaals zeggen dat het voor mij echt eerder de manier is waarop je dingen hier schrijft... Als ik het niet bij het rechte eind heb over wat je met die zin bedoelt: fire away!

Oorspronkelijk geplaatst door DenBx View Post
                          Op het moment lijkt wiet een slechte naam te hebben als het gaat over zelfcontrole en alles oke geestelijk.

Het is echter zo dat dit onterecht is. En als je daarnaast iemand bent die zelf positieve geestelijke energie kan opwekken door dit zoeken bij het universele alwetende (God) is het al helemaal gedaan met dat soort dingen.

Het is wel zo dat als je helemaal nooit die positieve energie opwekt een bepaalde weerloosheid op dat gebied stoned beter naar voren komt. Die opwekken lijkt stoned beter waarneembaar te zijn.

Wie heeft daar ook gedachtes over of ervaring?
                          "Het is echter zo dat dit onterecht is. En als je daarnaast iemand bent die zelf positieve geestelijke energie kan opwekken door dit zoeken bij het universele alwetende (God) is het al helemaal gedaan met dat soort dingen." --> Omdat die zelfcontrole en geestelijke "wijsheid" op die manier in het algemeen geldt. Als je dit als ervaring opdoet bij het "mediteren", dan ga je, lijkt mij, op alle aspecten van je leven meer zelfcontrole en geestelijke wijsheid uitoefenen, niet alleen qua zelfcontrole onder de invloed van roesmiddelen. Volgens mij lijk je me hier oorzaak en gevolg wat te verwisselen. Als je geestelijk sterk bent (door meditatie, emotionele stabiliteit of gewoon geluk) dan zal je gewoon in het algemeen beter tegen invloeden kunnen, neen? Dit is natuurlijk een vrije interpretatie van wat je bedoelt, maar het is omdat er gewoon zo weinig uitleg gegeven is en omdat alles zo vaag lijkt dat ik het misschien in jouw ogen fout interpreteer. Dus aub, geef wat meer uitleg misschien en neem rustig je tijd om het op te schrijven? Doe het niet in een gefrustreerde bui en lees alles nog eens na.

"Het is wel zo dat als je helemaal nooit die positieve energie opwekt een bepaalde weerloosheid op dat gebied stoned beter naar voren komt. Die opwekken lijkt stoned beter waarneembaar te zijn."--> Ik denk dat dit is wat ik bedoelde met hierboven, neen? Je zegt als je nooit positieve energie opgewekt krijgt (laten we hier nogmaals mediteren zeggen), dan heb je een bepaalde weerloosheid ten opzichte van negatieve invloeden op het geestelijke en op je zelfcontrole --> Je bent dus machteloos tegen negatieve invloeden van wiet op het geestelijke en je zelfcontrole als je NIET mediteert? Daarom denk ik dus dat je oorzaak en gevolg wat lijkt te verwisselen. Het is niet de wiet die helpt bij het "mediteren", maar juist de meditatie die helpt bij de wiet? Als je niet mediteert sta je open voor negatieve invloeden, als je WEL mediteert ben je hiervoor beschermd EN komen bovendien de ervaringen van het mediteren, zoals die er ook zonder wiet zouden zijn, naar boven?

Ok, ik heb in ieder geval geprobeerd! Ik hoop dat je de tijd neemt om hierop te reageren en mijn vragen te beantwoorden waar ze gesteld zijn.
                          Last edited by Woody B; 28 May 2014, 12:04. Reden: spelling en zinsbouw
                          Woody's zen kweek!

Comment

Woody heeft het goed gezien dat je in 4 topics bezig bent geweest om je punt te maken. 3 topics zelf geopend en 1 keer in een oud kruidentopic.
                            Oeps, zag net dat Woody zelf ook al zeer uitgebreid heeft gerageerd.

Heb het nog even gechecked, maar je hebt je vraag ook nog gesteld in het topic ADHD en blowen.
                            Last edited by Stemma; 28 May 2014, 12:54.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Mij doet hij fel denken aan iemand anders, zelfde gedoe andere jas.

Comment

Bezig...
                              X