Wolharige mammoeten, megatheriums, mastondonten en holenleeuwen: het zijn uitgestorven dieren die tot de verbeelding spreken. Een nieuwe studie waarover LiveSciencestudieInvasieve soortHLN.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Mammoet stierf uit door mens, niet door klimaatverandering"
Collapse
X
-
Re: "Mammoet stierf uit door mens, niet door klimaatverandering"
sommige dingen kun je beter laten voor wat het is, en niet zomaar zelf invullen....
zoals hierboven
blanke ras is niet iets om trots op te zijn, wat onze voorouders hebben gedaan en aangericht is niet menselijk...
dat is om te walgen.
daarbij is Amerika opgegroeid uit criminelen wat ze daar dropten heel heel heel lang geleden,
zo lief was ons blanke volkje ook niet...
als ze mensen konden moorden,zonder ook maar enig hart te hebben,
dan kan de theorie voor deze beesten,door de mens daaruit voort komen.
al heb ik me twijfels....
bv Afrika is een mooi land, maar dat maakten de blanken ook kapot,
dat slavernij niet meer bestaat is ook een leugen!
wij cannabis hobby kwekers,worden nog in een zwarter daglicht gezet, dan wat de de shel en alles aanricht in landen als Afrika etc.
maar iedereen die een beetje op school heeft opgelet en de praktijk snapt en kent begrijpt exact wat ik bedoel,
greetzz
-
Re: "Mammoet stierf uit door mens, niet door klimaatverandering"
Ieder mens gelijk van waar ze zijn op deze wereldbol hun voorouders kwamen allemaal van Afrika.
Had de theorie dat de mens de mammoet zou hebben laten uitsterven nog niet gehoord. Maar het kan wel in mijn ogen, zeg niet dat ik erachter staat. Maar de mens heeft al genoeg diersoorten laten verdwijnen van onze mooie blauwe bol. Jammer genoeg.
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment