Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte pieten discussie, racisme, seksisme

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zwarte pieten discussie, racisme, seksisme

Korting op 420shop
    Nu de zwarte pieten discussie weer op gang komt... Kijk de filmpjes en reageer.

Discussing Libertarian Brutalism w/ Tatiana Moroz

Chris Cantwell & Tatiana Moroz discuss libertarian brutalism, the non-aggression principle, racism, and sexism.

Feminist Conspiracy Theories
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Re: Zwarte pieten discussie, racisme, seksisme

we hoeven het kerstfeest niet op te geven.....
    Lets not criticize but legalize

Comment

Ik kijk de filmpjes niet.

"ZE" moeten van Onze traditie afblijven en weer terug naar de tijd waar Nederland werd bevolkt door enkel blanken!

Het is al eeuwen een kinderfeest, maar volwassenen gaan daar totaal aan voorbij.

Tuurlijk is er veel veranderd en hoeft zwarte piet niet perse zwart te zijn, want de schoorstenen raken ook op. Zoek een middenweg en laat het weer een kinderfeest zijn zoals velen van ons zelf hebben ervaren.
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Ze moeten volgens mij gewoon wat te zeiken hebben.. Net als met die negerzoenen..

Noem ze zwarte pieten volgende keer wel bruinen pieten kijken waar ze meer over zeiken >.>
        sigpic

Comment

ging na de spuiter, zegt zoon zwarte meneer tegen me, komen 2 blanke lagen lak op,
          wat meen je ik meteen meldpunt discriminatie gebeld

ik vind het erg, ze beseffen niet dat de kinderen de dupe worden,
          en ik pik het ook niet hoe ze hier alles langzaam maar zeker stapje bij stapje meer te beslissen willen gaan,
          ik voel me ook buitengesloten als ik die moskeen zie, dat mag wel allemaal ?
          als ze het niet bevallen gewoon een voetreis terug na eigen land!
          afgelopen die poespas,pas je maar aan net zoals elke inwoner van ons land,en niet eens met onze cultuur en levenstyl.
          ga gewoon terug na je eigen land dan potverdomme deze zeik altijd word je strontmoe van

Comment

Als je de filmpjes niet kijkt mis je het grotere punt van de discussie. Maar goed, ik heb er expres de zwartepieten bijgehaald om reacties uit te lokken.
            En had al wat emotionele reacties verwacht zonder naar het grote geheel te kijken.

Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
            Ik kijk de filmpjes niet.

"ZE" moeten van Onze traditie afblijven en weer terug naar de tijd waar Nederland werd bevolkt door enkel blanken!
            Heb je een tijdmachine dan? Ik zie geen realiseerbare oplossing hier voor.

Ik heb zelf niets meer met tradities zoals sinterklaas, kerstmis of carnaval. Maar ik vind dat 'ZE' zich sowieso niet moeten bemoeien met de vrijwillige keuzes van mensen. Waarom zou zwarte piet niet zwart mogen zijn?
            Waarom zou iemand op straat geen burka mogen dragen? Waarom is er zoveel commotie over de zwarte pieten en niet de andere overheidsinmenging van de staat, de EU en de VN?

De diefstal van geld, controle van de persoonlijke levenssfeer en de inperking van soevereiniteit maakt blijkbaar minder uit voor de gemiddelde Nederlander dan de tradities.
            Dat maakt me nog het meeste zorgen!

Wat dat betreft zie ik er nog iets positiefs aan de hele zwartepieten discussie: Mensen worden er bewust van dat organisaties zoals de VN hun soevereiniteit niet ten goede komt.

420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik kom hier op terug, even een abonnementje.
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Als je wil leren discrimineren moet je naar "zwarte" landen gaan.
                Die zwarten kunnen dat echt veel beter dan wij.
                Die geitewollesokken groenlinks socio hufters zijn hier trouwens de grootste opstokers.
                Maar om bij dit verhaal te blijven:

sinterklaas.jpg
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Zolang je blijft janken, blijf je slachtoffer. En als je slachtoffer speelt, dan wordt je als slachtoffer behandeld. Zo denk ik erover. En daar hoef ik geen Libertarian voor te zijn, dat is ook meteen weer zo'n rol waar die man in kruipt: Ik ben dit, dus ik vind dit, en ik heb last van dit, en daardoor vallen anderen mij lastig. Flikker toch op!

Als je maar accepteert dat mensen gebruiken hebben, bepaalde culturen en denkwijzes. En daar moet je vrede mee hebben. Als je er niet iedere dag mee geconfronteerd wordt, dan bestaat het probleem straks opeens niet meer. We hebben het over 'gevoelsproblemen' in de zin van het niet met elkaar eens zijn, dat is precies als horizonvervuiling: als je er niet teveel op let, dan is het helemaal geen probleem! Maar als je er elke dag naar gaat zitten staren, ja, dan gaat het dwars zitten.

Ik klop niet bij de duisters aan voor de 3 miljoen aan vastgoed die ze mijn voorouders hebben afgenomen, de ex-Afrikanen kloppen niet aan in Afrika waar hun voorouders gevangen en verkocht zijn door Afrikanenhun
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                  X