Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Truth About Israel and Palestine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The Truth About Israel and Palestine

Denk niet dat het wijs en verstandig is e.e.a. te bezien vanaf '48.
    Beide Volken, stammen af van Abraham en gaat het conflict m.i. Veel verder terug.
    vind het net zo en zie het net zo als wanneer mijn zoons ruzie zouden hebben, om iets wat niet van hun is, maar gegeven een plek op deze aarde om te leven.

Comment

Comment

Precies, vooral door blijven "vechten". Net zoals de Noord-Ieren er enorm veel profijt van hebben gehad dat ze jarenlang in een oorlogszone hebben geleefd.

Terroristen zijn overigens mensen die bewust burgerdoelen aanvallen om burgers te doden. Dat is wel iets anders dan dat er bij militaire of speciale operaties ook een burger gedood wordt. Als Palestijnen bijvoorbeeld een aanval zouden doen op een Israelische kazerne dan is dat heel wat anders dan dat ze een bus vol scholieren opblazen.
        Last edited by Wietefras; 1 February 2015, 20:55.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Zeker de laatste Gazaoorlog vergeten 650+ kinderen kapot gebombardeerd.
          En alle veroordelingen die Israel naast zich neerlegt.
          Ze erkennen geen donder maar je moet hun wel erkennen.
          Maar ja waanzin krijg je vanzelf als je jezelf het uitverkoren volk van god noemt.
          Net zulke geloofgekkies als IS alleen een drone of de Mossad komt je onthoofden.

Comment

Ik vind het persoonljk zo schandalig wat er met de Palestijnen aan het gebeuren is, ze lachen ons wereldwijd uit met hun vrijheid van meningsuiting, democratie, rechtvaardigheid en vrijheid , alle democratische landen kijken naar de andere kant terwijl er voor hun neus genocide word gepleegt en toch blijven ze Israel steunen.

Schandalig gewoon

Comment

Je bedoelt de lijken die ze in Syrie fotograferen en dan net doen of die in Gaza zijn gestorven? Of bedoel je de kinderen die bij een oorlog tegen Hamas zijn gesneuveld, omdat Hamas die kinderen gebruikt als levend schild? Nog steeds een totaal ander iets dan terroristen die specifiek burgers aanvallen. Het is al bizar dat er zo weinig burgerslcachtoffers vallen.

Dat uitverkoren volk gedoe heb je aan beide kanten, dus dat is wel een heel groot zwaktebod om daar over te beginnen. Daar gaat het ook al lang niet meer om ook.

Er is ook wel een verschil tussen een land erkennen en als handvest hebben dat het Joodse volk vernietigd moet worden.

Het meest sneue is nog wel dat de Palestijnen dachten de kans schoon te zien om de joden uit te roeien en dat dat dus compleet verkeerd uitpakte. All in gegaan op een zwakke kaart en gegokt verloren. Vervolgens zijn ze er allemaal uitgeflikkerd en dan gaan ze jammeren dat het niet eerlijk is. Tsja.

Het heeft tegenwoordig ook allemaal geen ruk met "Palestijnen" te maken of wat voor zielige (historische) verhalen er allemaal bij gesleurd worden. Het is Iran die samen met Hamas Israel zit te treiteren over de de ruggen van de bevolking van Gaza. Hamas heeft geen enkele behoefte aan vrede en ze vermoorde ook gewoon de eigen bevolkeing als die roepen om vrede. Dat soort "rebellen" zitten ze niet op te wachten daar. Die gasten leven een rijk leventje op kosten van Iran.

Op de Westbank heb je dan die keppeltjes met pijpekrullen die per se op de "bezette gebieden" hun huizen willen bouwen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Sinds de wereldoorlogen,denken hun zich alles te permiteren die joden,heb er ooit eens tegengekomen in de plaatselijke supermarkt(zie je zelden hier),ze bekeken me alsof ik een of andere alien was,met hun funny maniertjes,iedereen moet zich aanpassen aan hun geloof,mijden daardoor "ons"als de pest,niet in mijn wereld,everbody is equel

Comment

Je spui zionistenpropaganda,Israel is zo heldhaftig dat als Hezbolla wraak neem op militairen Israel dorpen beschiet in Libanon.
                  En Hamas is Palestina en ja gesteund door Iran.
                  En het zijn niet de pijpenkrullen maar zionisten.
                  BvF8eJ1IgAAz9o_.jpg
                  Deze zeg me iets over de heldhaftigheid van de IDF.
                  BvBjvsDCEAIYFfQ.jpg
                  En vergeet deze tijd ook niet.
                  Bu7eXkyIgAE01wW.jpg

Comment

Wat ik bedoel wietefras heeft niets te maken met wat jij bedoelt.

Ik ben tegen zionisten en alles wat er rond hangt zo simpel is het, het zijn barbaren, psychopaten , criminelen. Palestina is van de Palestijnen en die bende Azkenazis hebben niets te doen in Palestina, ze hebben maar twee opties sowiso stoppen met hun ethnische zuivering terug naar de grenzen van 1967 en zich helemaal terug trekken van de bezette gebieden ofwel afbollen naar, van waar ze komen ergens in oost-Europa zoals Oekraine

Zionisten zijn parasieten , dat zijn de echte Terroristen ...vind je het niet toevalig dat de zogenaamde ISIS , IS of ALqaida Israel niet aanvallen.....wat er wereldwijd gebeurd is dankzij Israel, verdiep u maar amigo, genoeg informatie te vinden

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wietefras, als je u eigen wilt verdiepen in de zaak van Israel-Palestina, de media is geen betrouwbare bron om dit te doen, de media is een propaganda-machine en je zal allleen maar misleid worden, geloof mij....begin eerst u eigen te verdiepen over de Azkenazis, voor de tweede wereld-oorlog en na de tweede wereld oorlog dan zal je snel alles begrijpen maar wat je daar vertelt over Iran en Hamas en al dat gedoe, toont alleen dat je een slachtoffer bent van de zogenaamde imperialistsiche propaganda-machine. .....binnen een paar jaren ga je een schuld gevoel hebben als je u eigen niet verdiept vriend, dat is iets heel serieus, heeft niet alleen te maken met de Palestijnen hoor....
                    Last edited by Faraon; 1 February 2015, 23:54.

Comment

Ik heb me prima verdiept in de zaak. Alleen denk ik ook zelf na. Dat zou je ook eens moeten proberen.

Dat je over Palestijnen begint geeft precies aan dat je gevallen bent voor de anti-semitische propaganda. Wat heeft dit met Palestijnen te maken dan? Afgezien dat het Hamas een eindeloze stroom kannonenvoer oplevert.

Denk je eens in als het jou overkomt wat je zou doen. In beide situaties.

Wat kan Israel hier aan doen? Gewoon Hamas zich laten bewapenen? Gewoon de raketten regen en opgeblazen schoolbussen maar laten gaan? Ze kunnen geen kant op.

Wat kunnen de Palestijnen eraan doen? Ook geen flikker, want dan worden ze vermoord door Hamas.

De enige die deze onzin echt zou kunnen stoppen is Hamas, maar die hebben er een duur betaalde baan aan en die gaan ze niet opgeven. Ze hebben de bevolking in een dodelijke wurggreep. Dus waarom zouden ze ook.

Comment

Hamas Hamas dat is het enige wat ik hoor en die bussen worden allang niet meer opgeblazen.
                        En jij scherts leider zijn van Hamas af als een leven in god als in Frankrijk.
                        Je kan elk moment vermoord worden door Israel een echte topjob!
                        En dat Hamas de poot stijf houdt is zeker na de verkiezingen te begrijpen.
                        Die wonnen ze wel en toen werd de afspraak niet nagekomen want dat hadden ze niet gehoopt.
                        Want je praat dan nog geen eens over gedacht maar over hoop en als dan toch anders blijkt begin je te mekkeren en smijt je de deur dicht.
                        Nu sta jij achter die deur die je net dicht gesmeten kreeg,hoe denk jij nu over degene aan de andere kant?
                        Dus verdiep jezelf ook eens.
                        En begrijp me goed niemand hoef van mij te worden uitgemoord.
                        En een anti-semiet ben ik al helemaal niet.
                        En als Hamas er niet was geweest is maar de vraag of Gaza nog bestaan had.
                        Dit is tevens ook het laatste wat ik er over zeg.
                        Peace!
                        Vorige week nog in Westerbork geweest dus geen smerig label aan mij mouw hangen.

Comment

Ofwel ben je onwetend ofwel ben je een zionist......ik denk beide, want in deze tijd onwetendheid is een keuze....iedereen weet wat ISreal voor staat en wat voor misdaad Israel heeft gepleegt......en daarbij Hamas is verkozen op een democratisch manier...

Free Palestina

Comment

Vind het toch altijd komisch als een semiet wordt uitgemaakt voor anti-semiet. Het zijn zowel joden als moslims die Semitisch zijn.

Surveying the wreckage of a neighbor's bungalow hit by a Palestinian rocket, retired Israeli official Avner Cohen traces the missile's trajectory back to an "enormous, stupid mistake" made 30 years ago.
                            "Hamas, to my great regret, is Israel's creation," says Mr. Cohen, a Tunisian-born Jew who worked in Gaza for more than two decades. Responsible for religious affairs in the region until 1994, Mr. Cohen watched the Islamist movement take shape, muscle aside secular Palestinian rivals and then morph into what is today Hamas, a militant group that is sworn to Israel's destruction.
                            Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Comment

2 staten

Comment

Bezig...
                                X