Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke vraag heb jij teveel gehoord?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

Ik heb alle forums door gelezen maar mijn vraag stond er niet bij.... Vul hier u faq in.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

Ik geloof dat JD een groepje 'schrijvers' wilde hebben om onderwerpen uit te zoeken en daar artikelen over te schrijven. Misschien is een FAQ ook een goed idee voor een 'werkgroepje' ?
      Dit forum barst uit zijn voegen van de informatie, het staat alleen versnipperd over het forum, dat maakt het zoeken voor een beginner er niet makkelijker op. Zo wilde ik laatst bij een vraag 'kan ik al oogsten'
      een linkje naar een sticky topic geven, maar deze kon ik dus niet vinden ?
      Ook zouden bep. sticky topics in meerdere subforums geplaatst kunnen worden.

Maar weer ontopic.

Ik erger me niet zo zeer aan vragen, maar soms aan de wijze hoe de vragen gesteld worden en hoe de vragensteller reageert op normale 'kritische' antwoorden of tegenvragen.

Storend vind ik het als ik zie als er op een vraag zeer uitgebreide antwoorden en/of oplossingen worden aangedragen door verschillende forumleden en de topicstarter ineens zegt 'oh, mijn vrienden zeggen dat het toch anders moet dan jullie zeggen, dus doe ik dat maar' (of woorden van gelijke strekking) VRAAG HET DAN NIET.....
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

De groep 12 tot 18 herken je vrij gemakkelijk.. Wat toch vreemd is want in die leeftijd was ik gek op lezen en kennis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rayfie View Post
          De groep 12 tot 18 herken je vrij gemakkelijk.. Wat toch vreemd is want in die leeftijd was ik gek op lezen en kennis.

Haha ik was er ook zo een alleen maakte toen geen topic. Ik had gewoon dit forum op mijn telefoon en die hield ik bij. (doe ik nogsteeds) en zo zie ik dat ik nu al na een jaartje of 2 instuderen toch al veel van de gestelde vragen kan beantwoorden. (ookal moet ik niet veel zeggen al zie je mijn vorige topic ).

Comment

Comment

Ik erger me niet zo zeer aan vragen, maar soms aan de wijze hoe de vragen gesteld worden en hoe de vragensteller reageert op normale 'kritische' antwoorden of tegenvragen.
              Oef ja, van die jochies die vinden dat de wereld hen iets verschuldigd is omdat ze een accountje hebben aangemaakt. Trek ik ook slecht!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Leuke topic dit. En ik snap waaraan jullie zich ergeren voor mezelf als beginneling ben ik naar dit forum gekomen met als hoofdreden 'bevestiging te zoeken'. Ik heb altijd zoveel mogelijk zelf op voorhand opgezocht/research maar toch is het leuk als je een bevestiging krijgt van iemand die er iets vanaf weet. Thanks daarvoor! Top forum

Comment

- hahaha mooi topic hier
                  - ik heb nergens geen last met zon aansleepende domme vragen.
                  - ik vind het leuk om er dan dom om te antwoorden.
                  - maar vind het ook leuk als ik ergens kan helpen.

Comment

vragen om gratis zaden is ook zo'n veel voorkomende vraag ondertussen
                    als die vraag gesteld word heb je met gierige mensen te maken
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Zijn dat dan zaadvragende ogen?

Comment

- Ik heb net een account aangemaakt maar ik heb geen activerings code ontvangen? Vervolgens stuur je een email welke niet aan komt omdat het email adres niet klopt
                        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                          - Ik heb net een account aangemaakt maar ik heb geen activerings code ontvangen? Vervolgens stuur je een email welke niet aan komt omdat het email adres niet klopt
                          - ja dit kom je wss vaak tegen als admin.
                          - 1 okay
                          - 2 ook okay
                          - maar vanaf 3x word dit balen voor jou.

Comment

Na een langere periode hier niet meer geweest te zijn, ben ik al die irritante vragen vergeten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Papa ik ben klaar met kaka, kom jij mijn poep afvegen?

Comment

99% van alle vragen
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bezig...
                                X