Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

James Randi - De geheimen van paranormalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: James Randi - De geheimen van paranormalen

Ik heb zelfs al lessen van Amerikaanse universiteiten gevolgd over kwantum mechanica.
    Schodingers cat experiment een gedachte experiment dat de QM principes op macro schaal.
    IS de kat op hetzelfde moment zowel levend als dood is tot er een externe waarnemer langs komt en de zogenaamde "Wave function collapse" plaats vind?

Ik vind de quote van Stephen Hawking wel mooi:

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik heb oa de lessen van Leonard Suskind gevolgd, maar bepaalde lessen, waren alleen maar wiskunde, hoewel ik het wel een beetje kon volgen, was het vooral saai.
      Verder denk ik dat de wiskunde alleen interessant is voor mensen die het bewijs willen zien, of die er hun beroep van willen maken.
      Nooit gedacht dat mijn mts opleiding nog eens van pas zou komen, bij dit onderwerp. ( het googelen met formules)

Voor de doorbijters die het echt willen weten, maar nooit wis en natuurkunde hebben gehad, je kan echt alles leren via you tube. Er zijn lessen die beginnen bij de basis. F=mxa
      Het word echter al snel een stuk moeilijker.

Lets not criticize but legalize

Comment

Vooral mensen met een brein te klein om te weten willen geloven.

Sinds ontstaan zijn er al meer goden vergeten dan we nu aanbidden. Het is triest, maar dat is wat de mens is.

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

De Parlementen zitten vol paragnosten, mensen die je veel wijsmaken, waar weinig van klopt en ze krijgen er veel geld voor

Comment

Bezig...
          X