Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlaams hulpkonvooi geplunderd in Calais: vader uit Lier moet gezin met koevoet verdedigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vlaams hulpkonvooi geplunderd in Calais: vader uit Lier moet gezin met koevoet verdedigen

Korting op 420shop
    KLIK

Re: Vlaams hulpkonvooi geplunderd in Calais: vader uit Lier moet gezin met koevoet verdedi

Goedgelovige helpers beware.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Re: Vlaams hulpkonvooi geplunderd in Calais: vader uit Lier moet gezin met koevoet verdedi

Ach, dat doen ze normaal nooit, dat zit niet in de genen en dat hebben ze nooit geleerd.
      Kan ik niet een paar van die zielige mensen in huis nemen of leuk mee gaan spelen ? (actie in de regio Apeldoorn)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Soon in a theather near you : Asielzoekers bezetten bewoonde huizen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik word ziek van zo'n commentaren. Echt ranzig zoiets. Zo'n nieuws is niet eens nieuws, gewoon een bericht om zo'n achterlijke reacties uit te lokken.
          Er gaat zoveel mis in de wereld. Je kan je vragen stellen bij bepaalde berichten. Waarom ze bv niet in Hongarije blijven, een land dat ze wil erkennen.

Het enige dat ik weet is dat ik blij ben dat ik niet in oorlogsgebied woon. Dat ik naar school ben kunnen gaan, iets geleerd heb en daardoor nu ook deftig werk heb met een deftig loon. En dat mensen er niet voor kiezen om in een bepaalde geografische streek geboren te worden. Want vergeet niet dat het niet om beesten gaat, maar om mensen. Als je zo'n commentaren leest dan gaat het vaak eerder om beesten.

Comment

Bezig...
          X