Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tientallen kindbruiden reizen echtgenoot achterna naar Nederland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tientallen kindbruiden reizen echtgenoot achterna naar Nederland

    Korting op 420shop
    Het aantal kindbruiden dat Nederland binnenkomt, neemt snel toe. In vergelijking met vorig jaar is het aantal zelfs verdriedubbeld, zo schat het Centrum tegen Kinderhandel en Mensenhandel (CKM). Het zou nu gaan om drie kindbruiden per week, allemaal uit het Midden-Oosten. De Tweede Kamer vindt dat Nederland huwelijken die in het buitenland worden gesloten tussen jonge meisjes en oudere mannen zo snel mogelijk niet meer moet erkennen.


    Verder lezen => KLIK

    Als ik het hele artikel zo lees is pedofilie dus toegelaten aan bepaalde volkeren in Nederland, en dit al ik weet niet hoe lang

    #2
    Re: Tientallen kindbruiden reizen echtgenoot achterna naar Nederland

    Volgens mij is het nooit expliciet toegestaan, maar stond er iets in de wet dat buitenlandse huwelijken erkend worden.

    Daar stond niets in over leeftijden, of minder- of meerderjarig.

    Er werd toen die wet werd aangenomen, niet gedacht dat sommige landen zo ziek waren (en we waarschijnlijk ook nog geen/niet zoveel Islamitische immigranten hadden)



    Anyway, degene die er als eerste mee te maken kreeg, had aan de bel moeten trekken, en had direct de volgende dag die wet aangepast moeten worden.

    Comment


      #3
      Re: Tientallen kindbruiden reizen echtgenoot achterna naar Nederland

      In Nederland worden kindhuwelijken toegestaan als die geregistreerd staan in het land van herkomst. Fractievoorzitter Joling van de PvdA in gemeente Vlagtwedde: "Als overheid staan wij dus toe dat deze meisjes seksueel misbruikt worden. Ik vind dat zeer verwerpelijk en zeer ernstig."

      Lijkt me duidelijk.

      Comment


        #4
        Re: Tientallen kindbruiden reizen echtgenoot achterna naar Nederland

        Tussen januari 2014 en begin dit jaar hebben ten minste 34 Syrische kindbruiden asiel aangevraagd in Nederland.

        Comment

        Bezig...
        X