Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
    Ik weet niet wat jou probleem is met je gekroeskop maar zou jij je fatsoen eens willen houden?
    De rest heb ik nog geen eens meer gelezen jij bent af.
    Dus mensen weg zetten als hater en nazi sympathisant e.d is wel toegestaan? en dat verhaal met gezin wegvluchten is natuurlijk onzin, het gros wat hierheen komt zijn stoere mannen die hun vrouw en kinderen netjes achterlaten in oorlogsgebied of in turkije waar niks aan de hand is.

Comment

Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
      Het is beangstigend dat mensen vluchten uit angst in de armen van de verkeerde en dat zie ik nu gebeuren.
      Gevolg de tegels die je graag plat zie blijven liggen komen massaal omhoog.
      Daarom kun je niet meer fatsoenlijk over het pad van discussie lopen.
      En dat door een ondemocratische volksvertegenwoordiger aka schreeuwwitje met zijn kom in verzet.
      De man die vakbonden wil verbieden.
      Je weet wel die lui die al heel lang ons beschermd hebben tegen uitbuiters.
      Wil je het beter word eens lid van de bond bv.
      Of is dat weer te links

Je bedoelt die vakbond waar ik jarenlang lid van was ?
      Maar die niet voor ons op kwam?

Verder is het zeker niet de schuld van Wilders, dat het debat nu uit de hand loopt.

Dat is de schuld van al die weg kijkers de afgelopen 30 jaar.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Akhaasje View Post
      wat ik tegen het andere ras heb?kom maar eens een tijdje hier in de wijk wonen, dan ga je wel begrijpen waarom er verzet is tegen buitenlanders. en dan nog meer van dat volk hier? en onder welke omstandigheden en welke voorwendselen? sorry, maar nee.. ga mijn grensgebied maar voorbij

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Doll test
      Ik moet zeggen dat ik wel even moest slikken van dat filmpje. Kinderen die nog zo jong zijn, en dan al een vooroordeel hebben.
      Lets not criticize but legalize

Comment

Ik reageer en negeer het voorgaande

Terug naar de basis. Assad en zijn hele inbreed familie moeten worden geelimineerd, maar de russen en iran pikken dat niet. Toch moet het gebeuren. BOTG (heerlijk die afkortingen). Iedereen moet worden geregistreerd in met name turkie. Daar moet de scheiding van echte vluchteling en geldhebbende gelukszoekers worden geregeld, laatste gelijk terug.

Het volk komt toch wel hier en dan is DE hamvraag (waar ik weinig over hoor):

Hoe krijg je die lui (die geen recht hebben op...) effectief weer terug naar waar ze vandaan komen??

Het is geen kwestie van Hoeveel, maar een kwestie van hoeveel mensen kan een land aan? Geen rekening houdend met...vol is vol zei Janmaat al, dat blijkt dus van niet. Gevolg is wereldwijd zichtbaar, te veel mensen (nu en in de toekomst) op deze verneukte wereld.
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
          Dus mensen weg zetten als hater en nazi sympathisant e.d is wel toegestaan? en dat verhaal met gezin wegvluchten is natuurlijk onzin, het gros wat hierheen komt zijn stoere mannen die hun vrouw en kinderen netjes achterlaten in oorlogsgebied of in turkije waar niks aan de hand is.
          Ik reageer toch ook op MWay dus haal dat dan aan ipv kroeskop.
          Maar als we het zo gaan doen geef alle dan even een teken.Doe ik gewoon mee ok.khaki kakkerlakken goedemorgen

Comment

Vakbond..?? Man als ik t niet zo sneu vond zou ik er om kunnen lachen.

Verder wil ik vanaf nu graag aangesproken worden met "neger gevangen in een blank lichaam".. Komt de creativiteit van dit topic beslist ten goede..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Ik moet toch even kwijt dat door de juridische bijstand van de vakbond een ontslagaanvraag bij het UWV voor mijn man is afgewezen door het UWV.
              Onze rechtsbijstandverzekering zag er geen heil in omdat het ontslag werd aangevraagd wegens economische malaise.

Natuurlijk moet je zelf de juiste info aandragen, maar dat moet je bij elke advocaat.

(Heb later wel alle stukken naar mr.jurist van de rechtbijstand gestuurd, misschien denkt hij volgende keer na voordat hij iets afwijst , collega van mijn man zat bijdezelfde rechtbijstand en zijn zaak was wel aangenomen. Mede door onze informatie omtrent bedrijfsopbouw werd zijn ontslagaanvraag ook afgewezen. Copy and paste voor het UWV )
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door I love it View Post
                  Vakbond..?? Man als ik t niet zo sneu vond zou ik er om kunnen lachen.

Verder wil ik vanaf nu graag aangesproken worden met "neger gevangen in een blank lichaam".. Komt de creativiteit van dit topic beslist ten goede..
                  Lach jij maar bonden hebben sowieso al meer voor elkaar gekregen dit jaar dan schreeuwwitje sinds zijn oprichting van de pvv.
                  Hier heb je een filmpje van de behaalde resultaten.CNGZGihUwAAHBBE.jpg

Comment

This video does not exist, dus net zo geloofwaardig als een bond zelf, bonden zijn zo jaren 70, in de mijnwerkers tijd toen was dat misschien nog ietwat van nut nu kost dat enkel een lidmaatschap wat geld kost en geen reet opbrengt.
                    Voor de mensen die niet weten waar de makkelijke afkorting BOTG voor staat heb ik het even opgezocht, het staat voor Burlington-Oakville theatergroep

Comment

Als ondernemer zegt een bond jou niets daar kan ik nog wel bij inkomen.
                      Als jij iemand voor je wil laten werken heb je liever de goedkoopste arbeidsvariant.
                      En sloeg op de pvv hoor maar dat snapte je wel maar ben blij dat je me daar in gelijk geeft.

Comment

Ahja, ben ook ondernemert en zowel schreeuwwitje als de bond kunnen mn behaarde balzak kussen..

Bond en politiek, houden de massa dom en handhaven dezelfde verrotte kliek.
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

En dan ben ik dom en kortzichtig

Comment

Vluchtelingen lijken mij eerder financieel terrorisme te worden...

Haal ja kop uit je reet en zie de aanslag.
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Witte als je een Syrische vluchteling dus een gelukszoeker noemt want dat zal je wel bedoelen moet je je kop eens terug in je reet steken en bij het weer eruit halen je hersenen proberen mee te nemen,zal wel goed zoeken worden maar doe je best.En ik kreeg de groeten van mijn tante terug

Comment

Comment

Bezig...
                                X