Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !
Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal
Die selectie word altijd al gedaan en die gaan gewoon terug.Er is gewoon niets veranderd daar in daarom snap ik die reacties niet.
Aan dat beleid is niets gewijzigd
Maar nee er begin een baggermuil iets te schreeuwen en de poep zit in den box bij vele.
Even gewoon een reminder in wat voor land je leeft afgelopen maand 18 mensen vermoord door Nederlandse testosteronbommen en geen 1 door een vluchteling en ja kijk de cijfers maar na.
En weer verder
Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal
Volgens het dublinverdrag zijn zelfs die Syrische vluchtelingen gewoon migranten.
Deze hadden opgevangen moeten worden in de landen waar ze Europa binnenkwamen.
En ipv dat die geyl Merkel de eigen grenzen laat bewaken gaat die heks met n zak poet naar die potentaat van n Erdoğan..
We ondergaan idd een Islamitische aanslag.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Die liquidaties in Amsterdoom door al die kansenparels bedoelde?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Ik denk niet dat als er een persoon maar iets begint te roepen dat iedereen dan maar volgt, (we zijn niet allemaal islamieten natuurlijk)het ongenoegen in dit land door de plaatselijke bevolking en jawel daar horen ook negers, turken en de hele reutemeteut bij speelt hier meer aan mee.
Heb je trouwens een link waar de afkomst van de Nederlandse vermoorde en moordende mensen instaan?dan kijk ik de cijfers zelf wel even na.
Het feit ook dat je zegt dat de zogenaamde gelukszoekers gewoon terug gaan komt bij mij over dat je totaal niet weet waar je over praat, van de week zag ik nog ergens dat er 7 zogenaamde vluchtelingen waren die graag terug wilden naar vrouw en kinderen en moeders maar niet konden omdat we het paspoort afgepakt hadden ghehehehe ffs goed tegen de vergrijzing hoorde ik.
Ja die islamieten he die doen het allemaal.
En even over de cijfers waar je om vraag jij weet het over hier toch allemaal goed te vertellen.
Maar wees gerust mijn info komt niet van worldpresszolderkamerblogjes van frustie aluhoedjes of het gezwets van de pvv.
Maar je moet er eens over nadenken dat 85.0000 mensen 15 miljoen zo bang kunnen maken ik moet er om lachen.Geen ruggegraat vandaar dat bankier Nederland de box van de broek lach.Toen hadden we zo massaal moeten reageren niet op getraumatiseerde mensen doen alleen lafbekken
Zeker als die heethoofden ziet die als woeste stieren zichzelf zo belachelijk maken.
Om die bonussen zou nog steeds de pleuris aan de gang moeten zijn, dat is.
Verder praat je vrij veel peop, is het weer de grote het ligt niet aan ons show en ben ik zeer benieuwd naar die lijstjes van je..
Heel slim allemaal. De massa regeert en het enige waar ze zich in wassen is in onschuld.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Urban zeg jij maar niets heb jou jezelf al meerdere male de tyfuslijer hier uit zien hangen denegrerende sufferd.Normaal praten zak of we houden onze kop tegen elkaar okay
Akhaasje ik ben jou met je fascistische kutgedachten niets schuldig en mocht dat wel zo zijn hoor ik het wel.
Love it zoals jij over mij praat mongool hoef ik niets en ik ben meer Nederlander dan jij misbaksel.
Mocht er iemand nog zo denegrerend reageren hoop ik dat je de tyfus krijg.
Urban zeg jij maar niets heb jou jezelf al meerdere male de tyfuslijer hier uit zien hangen denegrerende sufferd.Normaal praten zak of we houden onze kop tegen elkaar okay
Akhaasje ik ben jou met je fascistische kutgedachten niets schuldig en mocht dat wel zo zijn hoor ik het wel.
Love it zoals jij over mij praat mongool hoef ik niets en ik ben meer Nederlander dan jij misbaksel.
Mocht er iemand nog zo denegrerend reageren hoop ik dat je de tyfus krijg.
Flinkstoned zeker.
Onlangs vroeg ik eens of je zelf een islammer was en je zei neen en dat ik een label op je kop plakte.
Blijft me toch verbazen die hartstocht waarmee je het opneemt voor een bende agressieve gelovigen die massaal naar hier komen, ook je agressieve manier van replyen en toen viel me euro.
Ik herinner me een discussie van Extreme waarbij hij het woord berberapen gebruikte, je reactie was toen dat je zelf zo'n berberaap was.
Dat zijn mijn woorden niet maar nu snap ik wel je blinde onvoorwaardelijke partij trekken voor die gelukzoekers, en je haat tegen iedereen dat daar tegen is en kritiek erop geeft. Voor jou is't een soort van familie en je bent even radicaal.
En ga mij nu ook maar uitschijten als je dat genoegen geeft
Comment