Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

Heu pisvlek, je zou me "neger gevangen in een blank lichaam" noemen en geen mongool verdoeme. Lekker bezig wel met je vooringenomenheid jegens mongolen. Had uit jouw hoek van neef/nicht constructies en amputaties toch wel een wat ruimere kijk en meer begrip mbt zwakzinnigheid verwacht.

Wordt mij ook allemaal beetje te emotioneel zo dus ff wat luchtigers: Je weet wel waarom die haatbaarden die baard laten staan eh?
    Omdat als ze alleen die snor zouden laten staan ze op hun moeder zouden lijken.. WHAHAHAHAHAHAHAHA serieus ik bescheur het.

Ben tukken. Heb in deze fantasierijke wereld nog een hoop te dromen mbt de architectuur van mijn kamp.

Wir schaffen das kent vele vormen.

Heu, kusjes en heel veel liefs eh.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Comment

Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

He mannen, stop eens met elkaar beledigen en probeer eens wat begrip voor elkaar op te brengen. Misschien ongelukkig geformuleerd, maar het is allemaal niet zo zwart wit te stellen. LR2 heeft een aantal relevante zaken duidelijk toegelicht, waardoor duidelijk wordt waarom mensen moeite hebben met 'vreemdelingen'.

1. We kunnen als 'beschaafd' land niet weigeren om hulp te bieden aan echte vluchtelingen. ( geen gelukszoekers)
        2. De omvang van deze vluchtelingenstroom gaat voor problemen van verschillende aard zorgen.

Met deze 2 punten kunnen jullie het eens zijn ?

@ Witte, Terroristische groeperingen hebben geen vluchtelingenstroom nodig om ergens te komen waar ze een aanslag willen plegen. Zijn beter georganiseerde organisaties dan het COA.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

1. Dat kunnen we wel. Prima zelfs. Bovendien zijn het ALLEMAAL gelukzoekers. (Waar ik hen overigens geen ongelijk in geef, het is ONZE eigen regering die ONZE belangen bewust verkwanselt.)
          2.reken daar maar op ja. Problemen van onomkeerbare aard om precies te zijn

Verder vind ik je een lieve maar vreselijk hypocriete doos. Eerst zo'n heerlijk haat topic openen en dan vervolgens als moraalridder met een blauw helmpje een beetje meningloos vol open suggesties de mannen in t gareel roepen..

Je moet wel n nicht zijn..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

@ i love it, Lees jij mijn inleiding nog maar eens door.
            Daar staat duidelijk in wat mijn bedoeling is met dit topic, weet je nog met al die linkjes over beledigen, angst, woede etc ?

Nu er een grote vluchtelingenstroom richting Europa is ontstaan nemen het aantal opmerkingen over "buitenlanders" flink toe. Ook ik maak mij er erg ongerust over, maar hoef dit niet perse te ventileren op dit forum.

In dit topic wil ik een ieder graag een spiegel voorhouden, en dieper ingaan op de wel of niet aanwezige behoefte of noodzaak in het uiten van beledigende of haatzaaiende uitspraken op dit forum.
            Maar ook hoe men dit ervaart. Lucht je hart wat je dwarszit over de genoemde onderwerpen. Vertel jouw verhaal en leg uit waar jouw pijnpunt zit.

Dit forum zal een (bijna) afspiegeling zijn van de bevolking van nederland en belgie, dus alle "rassen" en "geloven", vinden we het nodig om elkaar te beledigen tot op het bot?

Je hebt wel iets met nichten ?

PS, ik had gehoopt dat jullie na de teksten van LR2 wel tot enige zelfreflectie zouden overgaan. Schijnbaar heb ik jullie overschat of jullie boosheid onderschat.
            Ik hou het maar op het laatste....
            Last edited by Stemma; 2 November 2015, 01:00.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Zitten inmiddels op pagina 7 dus we zijn de inleiding ruimschoots gepasseerd.

Comment

LR2 kan lekker typen dat is een feit, ik mag zijn teksten zolang ik het begrijp altijd graag lezen, in dit topic is het ook zijn idee zoals iedereen zijn idee erover heeft en is het niet zo dat zijn tekst wet is.(anders moet je je topic sluiten)
                Ik vind het sneu en dan vooral voor MWay zelf dat hij zo boos is geworden door wat opmerkingen en naar mijn idee waarheden die hier links en rechts voorbij komen, maar ik denk dat Ganjax daar al een duidelijke verklaring voor heeft gegeven op de vorige pagina.

Comment

Je probeer het op de man af ja en sommige andere ook.En je generaliseer dus er valt in principe al niet te praten.
                  En Ganjax aanhalen zegt al weer genoeg die maakte mijn al grand mufti die domme belg.

Comment

sigpic it is just a flower

Comment

Comment

A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

Comment

Tja da krijg je als je een HAAT Zaai Topic open een hoop ellende en rusie 10 Points voor dit godelijke topic P.s nie janken achter af!!!!!
                          God was never on your side..

Comment

Verdeel en heers!!!!!!!
                            sigpic it is just a flower

Comment

vluchtelingen

Comment

Ik ben en blijf van mening dat je niet iedereen uit een bevolkingsgroep over 1 kam kan scheren.
                                Durf in te zien dat angst en woede slechte raadgevers zijn.

Wij willen toch ook niet over 1 kam geschoren worden met broodkwekers ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Akhaasje View Post
                                Dit lijkt inderdaad meer op een schoolreisje

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X