Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

Inderdaad ik ben een nazi een sukkel een hond en een hater en MWay is een schatje die graag kop tegen kop met me wil staan, heerlijk hoor de schuld van je eigen ongenoegen bij een ander leggen.

Comment

Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

Kop tegen kop tegen elkaar staan??
      Da valt dan nog mee toch? Wel tof dat ie m er niet af wil hakken. Is dus toch een goeie..
      Heu MilkyWay, sorry eh.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

@Djax, het is niet bepaald 'beschaafd' te noemen hoe men zich uitlaat over vluchtelingen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoe die vluchtelingen hier met n glimlach de potten komen plunderen en een regering die dat toestaat noem ik nou ook niet echt t toppunt van beschaving..

Woorden doen geen zeer, stenen des te meer.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

Je kan kritisch zijn maar toch bepaalde omgangsvormen in acht nemen.

Stemma doet stout (2016)

Comment

zeker weten, heb je MWAy daar al op aangesproken?

http://www.powned.tv/nieuws/media/2015/11/in_memoriam_theo_van_gogh.html

Comment

Waarom zou ik MWay daar op aanspreken ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  @Djax, het is niet bepaald 'beschaafd' te noemen hoe men zich uitlaat over vluchtelingen.
                  De waarheid op tafel leggen vind ik niet onbeschaafd, dat die waarheid onbeschaafd is dat ligt aan de handelingen van die vluchtelingen zelf, ze gedragen zich als een bende beesten die voor niks of niemand respect hebben en vinden dat ze hier zomaar op alles recht hebben in landen waar ze geen flikker mee gemeen hebben. Landen die ze zo snel mogelijk willen zien veranderen in een kopie van het thuisland, uitgezondert de sociale voorzieningen enz.

Comment

Omdat hij diegene is die stempels en benamingen geeft aan mensen die hier reageren, ik neem aan dat je dat ook wel hebt gezien, niet dat me dat iets interesseert hoor maar wilde het toch even kwijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                      Ik zit nu zo'n anderhalf jaar met veel plezier op dit forum. Regelmatig zie ik beledigende opmerkingen voorbijkomen en ik zal mij er zelf ook wel eens schuldig aan maken.
                      Vaak moeten homo's en islamieten het ontgelden en soms ook vrouwen. ( Maar over een islamitische lesbienne heb ik nog niemand gehoord )

Hoewel ik begrijp dat bepaalde uitspraken vanuit een emotie worden gedaan, bijv. na de aanslag op Charly Hebdo of een andere terroristische aanslag, erger ik mij soms aan de hardheid van uitspraken.

Nu er een grote vluchtelingenstroom richting Europa is ontstaan nemen het aantal opmerkingen over "buitenlanders" flink toe. Ook ik maak mij er erg ongerust over, maar hoef dit niet perse te ventileren op dit forum.

In dit topic wil ik een ieder graag een spiegel voorhouden, en dieper ingaan op de wel of niet aanwezige behoefte of noodzaak in het uiten van beledigende of haatzaaiende uitspraken op dit forum.
                      Maar ook hoe men dit ervaart. Lucht je hart wat je dwarszit over de genoemde onderwerpen. Vertel jouw verhaal en leg uit waar jouw pijnpunt zit.

Dit forum zal een (bijna) afspiegeling zijn van de bevolking van nederland en belgie, dus alle "rassen" en "geloven", vinden we het nodig om elkaar te beledigen tot op het bot?

Ik kan hard lachen om een homo-mop, maar ga door het vuur voor mijn voormalige neef, na operatie nu een bloedmooie vrouw. Ga ik ook te ver met mijn foute humor ? (overigens ga ik lijnrecht in tegen hatelijke opmerkingen over homo's)

Ik hoop op een zinnige discussie, waarin men elkaar de ruimte geeft om een mening te ventileren met inachtneming van de forumregels. ( Onder regels en voorwaarden )

Om mijn "toelichting" leesbaar te houden, maak ik gebruik van linkjes.

Angst en woede zijn slechte raadgevers. Maar is het angst en woede voor het onbekende als in "wat de boer niet kent dat vreet hij niet", voor verlies van ons huidige "staat van welvaart", voor toenemend geweld of is er sprake van haat ?

Angst is een emotie veroorzaakt door een waargenomen of beleefde bedreiging en die meestal leidt tot een vermijding of ontwijking daarvan. Angst wordt beschouwd als een basaal overlevingsmechanisme, als reactie op een specifieke prikkel, zoals pijn of dreiging van gevaar. Dit laatste kan een confrontatie met die prikkel of juist een ontwijking daarvan (een vecht-of-vluchtreactie) tot gevolg hebben.

Angst kan haatgevoelens aanjagen en niet zo'n beetje ook.

Er is een (flinterdun) verschil tussen belediging en haatzaaien

Citaat uit haatzaaien;
                      Ik herhaal nog maar eens de inleiding van mijn topic.....

Stemma doet stout (2016)

Comment

Anders moet je is aan Salman Rushdie gaan vragen of die schrik heeft van de islam.

Comment

het woord vluchteling is allang niet meer toepasbaar.. dus waar hebben we het over?

Comment

Comment

Met financieel terrorisme bedoel ik mensen naar een sociaal systeem in een ander land verjagen waardoor dat onhoudbaar word en hierdoor crisissituaties bestaan op zowel financieel en sociaal gebied.

Daar zijn we volgens mij toch naar toe aan het gaan, zelfs dit topic is al minder sociaal op deze moment.
                              Draai of keer het hoe je wil maar zoals je zelf leest krijgt IS zelfs een JD topic naar de kloten, ach waarschijnlijk bekijk ik het gewoon anders.

En eerlijk gezegd had Amerika voor mij part al lang in Syrie op IS mogen gaan knallen....
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Over mensen, daar begon het mee.

Weet je wat ik geen bestaansrecht gun? Plasticjes tussen mijn kaas of worst.
                                Het is al zo kankerverwekkend, dan moet het nu nog gescheiden worden met een laag plastiek. Gadverdamme!

Weet je wat ik oprecht haat? Dat subrouter steeds van IP wisselt, en de IP van de hoofdrouter overneemt zodat ze elkaar wegconcureren. Schijtziek word ik er van!
                                Weet je waar ik onderhand ook een hekel aan krijg? Aan wiet knippen!
                                Zijn er niet een paar Chinese vluchtelingen met vlugge handjes?

Man, ik haat zoveel dingen zo ontzettend intens. Ik zou er ook boek over kunnen schrijven, maar ik hou niet van lezen.

Het overal een T achter moeten plakken, of 1-op-1 zo schrijven zoals op geenstijl.nl gedaan wordt.. Laat het lekker daar met je peopplempselts. Ik vind dat kinderachtig.

Maar los daarvan: tijd voor reflectie!

Denk hier eens over na: Is Nederland, en dan vooral de Nederlander, het redden wel waard?
                                Ik vind zelf van niet. We zijn een stel laffe kutmongolen en zo hypocriet als Opstelten. Mezelf inclusief, ik ben misschien wel de ergste van het stel.

We hebben een stel topwetenschappers, we bouwen mee met NASA, CERN, we zijn een voorloper op IT gebied, we hebben ontzettend veel ervaring met het bouwen en ontwerpen van dingen, en wie maken we beroemd? Barbie van Oh Oh Cherso. Het was notabene een Nederlander die de WIFI heeft ontwikkeld! Maar blijkbaar vinden we johnny de mol en zijn mongolencircus belangrijker. Of zijn we te druk met wie de mol nu kan zijn. De politie is zo lek als een mandje, er zitten mollen die info lekken naar criminelen. Wat doen we? Niets. De politie zegt: Ja hey, sorry he! Zal niet meer gebeuren!*belangrijks* zoals voetbalclubs. Gewoon, om faillisement te voorkomen. Ze kunnen zichzelf niet redden. Daarnaast blijven de fans rellen en schade veroorzaken, te betalen uit de staatskas. Dan pompen we zoveel miljard in een faaljager, nog eens zoveel miljard in een fyra. Daar hoor je niemand over, want per maanddat nou juist te beschermen.
                                Waar zijn we nou helemaal mee bezig? Teveel zout in ons eten komt vaker in het nieuws dan een belastingstijging. Kom nou zeg. Daar kun je toch niet trots op zijn.
                                Als zelfs de laffe Fransen meer voor hun land doen dan wij, wat heb je dan nog om te verdedigen?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En dan nog effe dit: Die vent van de tele2 reclame vind ik echt een ontzettende kutvent. Mijn god wat een nep acteur met zijn blije rotkop. De rol van kneus lijkt 'm aangeboren, maar zelfs dat doet 'ie slecht.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                                X