Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

    Korting op 420shop
    Kurzgesagt is een video-bedrijfje dat wetenschap vaak makkelijk kan uitleggen.
    Wat is verslaving nu eigenlijk? Los van het gedoe in je hersens, blijkt het vooral een sociaal probleem wat mensen verslaafd houd.


    Nu vraag ik me af, velen van ons zijn toch enigszins verslaafd, of dat goed of slecht is, daar vel ik geen oordeel over. Ik ben zelf van mening dat een cannabisverslaving velen malen minder erg is dan een verslaving aan een andere drug, maar weer wel erger (in biologische zin) dan een game-verslaving.
    Maar hoe zit het met jou? Voel jij je weleens alleen?
    15
    Ja
    73,33%
    11
    Weet niet
    0,00%
    0
    Nee
    26,67%
    4

    The poll is expired.

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

    Comment


      #3
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

        Wat heeft eenzaamheid met verslaving te maken?

        Comment


          #5
          Re: Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

          mobieltjes

          Comment


            #6
            Re: Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

            Ik denk dat als mensen teveel roken en daar een gewoonte van maken wel eens vergeten dat er meer is dan die blow en die tv en een forum, maarja wat is dan weer teveel ikzelf vind het juist wel lekker om alleen te zijn ik sta de hele dag al te ouwehoeren en vind het juist prettig om in de morgen geen geluid te hebben gewoon m,n krantje en m,n bak koffie en geen geouwehoer van m,n vriendin al vind zij dat dan op haar beurt weer wat minder.

            Afstompen een vak apart.

            Comment


              #7
              Re: Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

              Oorspronkelijk geplaatst door Torvald View Post
              Wat heeft eenzaamheid met verslaving te maken?
              Had je het filmpje niet begrepen?
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Een nieuwe blik op het fenomeen Verslaving

                Mwah. Ga niet ontkennen dat ik wel n probleempje qua verslaving met blowen heb. Kom er maar niet los van..
                Verder ben ik heel vaak alleen of in gezelschap van medemensen waar ik niet direct een persoonlijke band mee heb.
                Kan ook moeilijk ontspannen zodra ik in gezelschap van bekenden ben waarbij veel interactie bij komt kijken. Zeker als het naasten zijn waar je verder weinig raakvlak mee hebt.

                Nope, laat mij maar overal op eigen houtje beetje tussendoor schuifelen zonder verplichtingen, kan ik her en der ff ongevraagd een wijsheid schreeuwen en weer lekker verder met mn eigen mentale chaos..

                Ik moet wel n hond zijn in de omgang want met die beesten kan ik t uiteindelijk nog t beste vinden..
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                Bezig...
                X