Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

    Korting op 420shop
    Opvallende protestactie aan het Britse parlement vorige vrijdag: samen met twee vriendinnen ging Charlie Edge er tijdens haar maandstonden postvatten zonder enige bescherming. De jongedames lieten het zaakje de vrije loop als verzet tegen de zogenaamde 'tampontaks'.

    Verder lezen => KLIK

    #2
    Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

    Lekker!
    Wanna join? Pass da spliff!

    Comment


      #3
      Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

      Ik vind dat te gek voor woorden, luxetaks op tampons moeten betalen.
      Wie de fuck verzint zoiets...

      Comment


        #4
        Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

        Inderdaad , ben benieuwd waar nog meer luxetaks over wordt geheven.

        Hoewel ik de gedachte achter de actie zeer symphatiek acht, vind ik de actie er onsmakelijk uitzien.

        Denk dat de omliggende horeca tijdens de actie klandizie hebben misgelopen...
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks



          Comment


            #6
            Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

            Daar heb je die griezels van feministen weer. De hypocrisie druipt er letterlijk aan de onderkant uit..

            Wat hebben vrouwen het toch slecht in het westen.. Het liefst zouden ze alles gratis hebben. Als of ze niet genoeg bevoordeeld zijn.

            De meeste mensen hebben een hekel aan dat bloed, dus waarom moeten tampons en maandverband als luxe beschouwd worden? Die 'tampontaks' was een beslissing die bijna uitsluitend door mannen genomen werd. Venten hebben geen baarmoeders. Ze hebben geen maandstonden. Ze zouden geen wetten mogen stemmen waar ze niets van afweten. Als je niet weet waarover je spreekt, moet je me ook geen regels opleggen. Wat iemand anders beslist om al dan niet in haar vagina te steken, daar hebben jullie geen bal over te zeggen."
            Als we deze stelling doortrekken: Hoeveel vrouwen hebben dan niet veel meer in te brengen over verschillende onderwerpen.
            De dubbele standaard van de 3e golf feministen is ziekmakend. Gelijkheid hebben ze al, privileges willen ze en maar zeiken over patriarchy.



            Wat mij betreft mag de belasting op tampons wel verdwijnen, net zoals de rest van de georganiseerde roof.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

              Wat hebben vrouwen het toch slecht in het westen.. Het liefst zouden ze alles gratis hebben. Als of ze niet genoeg bevoordeeld zijn.
              Ik denk dat we het liefst zouden hebben dat we niet voor alles moeten betalen, maw dat we niet op alles bovenop de btw nog eens extra taksen zouden moeten betalen, op de meest gek verzonnen dingen.Das iets heel anders dan alles gratis willen hebben.
              In sommige gevallen betalen we zoveel btw, taks, accijns (telkens een andere benaming maar komt op zelfde neer) dat de prijs van een product mss nog geen 5de van de totale prijs is, ranzig is dat.

              Enne omdat vrouwen het op andere plaatsen slechter hebben zijn vrouwen in het westen bevoordeeld?
              Was dat voor een rare redenering.

              Comment


                #8
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

                  Ok, daar geef ik je dan wel gelijk in

                  Comment


                    #10
                    Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

                    Comment


                      #11
                      Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

                      Wansmakelijk, maar prima dat ze actievoeren. Ik ben ook tegen luxetaks in welke vorm dan ook. Maar zo denk ik ook over accijns, want effectief wordt er niet mee gedaan waarvoor ze bedoeld zijn.

                      Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat een condoom €1,50 per stuk moet kosten aan de kassa, terwijl de productiekosten van een doosje van 20 stuks ongeveer 0.07 cent
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Ludiek of wansmakelijk? Deze vrouwen gaan ver in hun protest tegen tampontaks

                        @lr2

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
                        Speciaal voor jou Faach,
                        SDwNfdH.png
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        Bezig...
                        X