Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte piet of niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zwarte piet of niet ?

Oorspronkelijk geplaatst door I love it View Post
    Opa van mn vriendin is 1e lichting surinamer en die boeit t geen reedt. Sterker nog, als ie mobiel was zou hij t protest t liefst met n stok uit elkaar willen slaan omdat ze een kinderfeest verneuqen..
    Je beledigd voelen is een privilege voor niksnutten. Als hun voorouders niet naar hier gehaald waren dan zat t nageslacht nog ergens onder n boom t wachten tot die kokosnoot eens naar beneden viel..
    Gvd en op alle fronten massaal aan de staatssteun die beroeps verongelijkten.

Ik geloof dat we met de Bijlmer en andere prachtwijken in al hun kleur inmiddels onze schulden mbt slavernij meer dan genoeg afbetaald hebben.

Misschien moesten we nou juist die zweep weer ns tevoorschijn toveren. Niet om ze de boot in te meppen maar om ze van de bank af te meppen alvorens de volgende generatie klaar staat om de boot te missen..
    Wat een onzin,ze moesten jouw in een ruim flikkeren en op transport voor een paar maanden en droppen op de zuidpool daar komt helemaal niemand heb je rust.
    Of je voor je lol in een ruim heb gezeten waarvan meer als de helft stierf.
    Dat gebeurde via vrijheidsberoving waar jij zo om loopt te janken of niet soms geislamiseerde

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Tevens vind ik dat de kerstman aan de grens moet worden aan gehouden en dam en edelherten hun werkplek over moeten nemen.
    Eigen herkauwende evenhoevige eerst.

Comment

Lijkt wel of er veel mensen zijn die geen cadeautjes in hun schoentje hebben gehad...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ik wel ik ben lief geweest

Comment

Stemma, ik denk dat je verzoek om dit zonder gedoe of geruzie niet overkomt. Okay, echt geruzie is t niet, maar het zijn wel harde woorden. Het lijkt gewoon te worden. Op social media vooral.

Ons geliefde plantje, die wij kweken en roken, staat voor "love&peace". Dan daar gaat t ook om. Als t de kinderen niet uit maakt of piet zwart groen of rood is, dan zou t ons ook niet moeten uitmaken toch? Alles is een heisa tegenwoordig. Ik zie graag een zwarte Piet. Maar als we anderen pijn mee doen, dan is n andere kleur ook goed. Dit is t allemaal niet waard denk ik. In welke kleur dan ook: Het idee om anderen cadeautjes te geven (sinterklaas) is goud waard.

Comment

klaas0001024.jpg
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

inderdaad t gaat om de pakjes en vreterij (graaicultuur). Die kids maakt t allemaal geen ene mallemoer uit. En mij eigenlijk ook niet meer.
              Nederland was t laatste land wat de slavernij afgeschafte, erg welwillend waren we niet.
              @q whahaha Amerigogogogo!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

sigpic it is just a flower

Comment

Ook niet meer, dus aanpassen, opgeven en alles maar over je heen laten komen wat een heel klein percentage er van vind, slavernij is nog steeds een dagelijkse bezigheid in veel landen.
                (stukje van rxxx Als t de kinderen niet uit maakt of piet zwart groen of rood is, dan zou t ons ook niet moeten uitmaken toch?)laat hem dan lekker zwart toch! want zo was het altijd al.

dat plaatje van je is btw geniaal

Comment

Comment

Comment

Zwarte piet for life,

en de kindjes...
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

CNN toont documentaire tegen Zwarte Piet: "De hele wereld gaat dit schandalig vinden"

Ze maken er nogal een drama over...

Comment

Comment

Jeuh das een echte pietermeknecht.

Comment

De politie is vandaag extra alert rond de Prinses Margrietschool in Utrecht. Die school laat Sinterklaas begeleiden door Minions in plaats van Zwarte Pieten. Dat meldt Nu.nl.

Verder lezen => KLIK

Comment

Bezig...
                              X