Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GMO de sleutel tot eind van War on drugs?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

GMO de sleutel tot eind van War on drugs?

Korting op 420shop
    ideewat de invloed van GM-drugs zou zijn op de wereld?

Wat denken jullie? Hoe zou dit de wereld beinvloeden?
    Zou het een goede ontwikkeling zijn, een slechte? Waarom?
    de gevolgen hiervan op de wereld/samenleving.
    PSII
    De GM drugs zijn voor the sake of the argument 100% gelijk aan de drugs uit andere organismen (planten, etc.)
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Re: GMO de sleutel tot eind van War on drugs?

Heb laatst ook gehoord,dat door het scherper controleren op grondstoffen voor drugs,dat de grondstoffen nu in Europa zelf worden gemaakt.maar het eindproduct nog niet.Denk eerder dat het binnenkort gewoon legaal is.Het wetenschappelijk onderzoek,waaruit bleek dat wiet tot wanen,en allerlij paniek toestanden bij de proefpersonen ontstond,is terug te vinden op het internet,en wat blijkt nu ze hadden de proefpersonen ingespoten met een hoge dosering chemische thcdoe hetzelfde onderzoek met pure alcohol en er kunnen doden vallen.Het verbod is er gewoon nog door politieke onwil,en niks anders,hoe het komt dat het nog steeds verboden is moet je aan de criminele lobby vragen.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Interessant LR2, je bent duidelijk meer in deze materie thuis dan ik.
      Het eerst kwam schaap Dolly omhoog in mijn gedachten, het eerste gekloonde levend wezen (dacht ik ) klonen is toch ook een vorm van genetische manipulatie of sla ik hier de plank volledig mis ?

Dat van die insuline wist ik niet, ik dacht dat dat nog steeds hoofdzakelijk van varkens afkomstig was. Ik moet mij daar toch eens in verdiepen

Je vraag roept bij mij meer vragen op dan antwoorden.
      Wordt het eenheids THC ? Wordt de THC verder gemodificeerd ?
      Waar blijft de CBD ? Samenstelling terpenenpalet ? Er vanuit gaand dat alles gelijk blijft en men dus ook duizenden soorten GMO THC kan kiezen ?

Als er met de THC verder 'gerommeld' wordt, zou het naar mijn idee mogelijk zijn om een verslavend(er) component toe te voegen waardoor criminelen hun afzet zullen borgen en hun zakken blijven vullen. Dan duurt de War on Drugs zeker voort.

Ik denk dat Cannabis al laagdrempelig genoeg is, er zullen zeker (incidentele) gebruikers bij komen maar ik verwacht geen hele 'verslavingsgolf'. Maar dan ga ik uit van de Nederlandse situatie.

Goedkopere productiekosten staan niet altijd voor een goedkoper eindproduct.
      Als het legaal wordt maakt de staat het met accijnzen wel peperduur.

Denk wel dat er bij legalisatie van 'petrischaal THC' legio toepassingen uit kunnen voortvloeien, THC/CBD pleister lijkt mij een mooie aanwinst voor de ernstig zieke medemens.

De liefhebbers van Cannabisplanten zullen hun planten blijven kweken, je kan dan kiezen net als nu uit wilde zalm of gecultiveerde zalm.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
        Heb laatst ook gehoord,dat door het scherper controleren op grondstoffen voor drugs,dat de grondstoffen nu in Europa zelf worden gemaakt.maar het eindproduct nog niet.Denk eerder dat het binnenkort gewoon legaal is.Het wetenschappelijk onderzoek,waaruit bleek dat wiet tot wanen,en allerlij paniek toestanden bij de proefpersonen ontstond,is terug te vinden op het internet,en wat blijkt nu ze hadden de proefpersonen ingespoten met een hoge dosering chemische thcdoe hetzelfde onderzoek met pure alcohol en er kunnen doden vallen.Het verbod is er gewoon nog door politieke onwil,en niks anders,hoe het komt dat het nog steeds verboden is moet je aan de criminele lobby vragen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Monsanto achtige taferelen. Weer een stapje dichterbij de totale vernietiging als je t mij vraagt.
          N halve eeuw wetenschap vs miljarden jaren evolutie.
          Je moet er maar aan gaan durven staan.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

hoe ze het doen.
            Of je voor of tegen bent, GM door mens of natuur, dat laten we maar in het midden.

Hoe komt die totale vernietiging tot stand I love it? Ik wil eens weten hoe dat zou moeten gaan. Ik kan niet in je hoofd kijken, dus als je 't even uitlegt dan zou dat wel handig zijn.

Comment

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

En toch denk ik dat de legalisatie van 'medisch cannabisgebruik' in de diverse landen
                een aanzet kan zijn tot GMO THC etc. (Spreken we dan van Artificial Pot ?)

Sinds de legalisatie in Colorado, worden er steeds meer serieuze en grondige onderzoeken gedaan naar het effect van cannaboiden op het menselijk lichaam en - psyche.

Zoals je al aangaf in je opening, zal de productie goedkoper zijn waardoor het voor een zorgverzekeraar aantrekkelijk kan zijn om in een aanvullend pakket op te nemen. KASSA !

Shit, heb ik het weer over legaal gebruik

Stemma doet stout (2016)

Comment

Denk effe na waarom zou wiet duur moeten zijn,bijna elke idioot kan het kweken.hier in nederland is het verpakken en bestralen ook het duurst
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Er zijn genoeg mensen met 2 linkerhanden, laat staan mensen die door hun invaliditeit niet in staat zijn om zelf te kweken.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Dat zijn veelal ook mensen die zelf wel tot meer niet in staat zijn.
                      Volgens Darwin horen die mensen er eigenlijk helemaal niet meer te zijn..

Comment

Comment

Het is wel heel bijzonder dat zo'n modificatie in enkele weken kan plaatsvinden.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                          X