Turks parlement keurt grondwetshervorming goed die macht Erdogan vergroot
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De figuur Erdogan en zijn beleid
Collapse
X
-
"Nederland is fascistisch en nazistisch": Erdogan woedend na Nederlandse weigering om Turkse minister binnen te laten
Enorme rel tussen Turkije en Nederland na nazi-opmerking Erdogan: "Nederland laat zich niet chanteren"
Oproerpolitie voert charges uit tegen betogers bij Turks consulaat Rotterdam
Stel je voor dat Erdogan de Eurofielen zover krijgt om bij Europa te mogen komen, das alle dagen kermis in het EU-parlement
Comment
-
Dat gaat nog serieus escaleren. Hoop dat de mensen slim genoeg zijn om nimeer naar Turkije op vakantie te gaan. Daarnet was er nen Turk op radio 1. Wilde de flanders expo boeken voor een zaak ivm een bijeenkomst en dat was geweigerd. Die idiote uitspraken van Erdogan veroordelen deed em ni ze, dat waren zijn woorden en voor meer uitleg moet ge bij hem zijn. Hm, waar hebben we dat nog gehoord? Die durfde verder nog te beweren dat er daar persvrijheid was.
Lijkt mij heel simpel, iedereen die in april op ja stemt die krijgt een enkel ticketje richting Turkije.
- Likes 1
Comment
-
Erdogan wil referendum over Turks EU-lidmaatschap
lol
Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf
Lijkt wel of Erdogan een 2de Sadam Hoesein is hoe die kerel bezig is, erger nog zal de geschiedenis uitwijzen denk ik.
Spanningen naar kookpunt: "Griekenland is paraat om elke provocatie van Turkije te beantwoorden"
Comment
-
Wat ik heel maf vind is die totale demonisering van Putin door Europa en Amerika, de stilte en het door het zand kruipen van diezelfden betreffende Erdogan.
Ze doen niet eens meer moeite om dat verkocht te krijgen, de mening van de Europeanen zal hun worst wezen.
Er liggen politieke doelen in't verschiet en hoe vuil ze het spel ook spelen, het doel heiligt de middelen. De EU is geen democratie, een oligarchie met een bende technocraten aan het roer op ramkoers met volkeren die zij zogenaamd vertegenwoordigen.
btw: die clip in je link Flier, net Hitler en de nazi's.
Comment
Comment