Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie wordt de volgende president van de V.S.?
Collapse
X
-
Last edited by Jointjedraaien; 2 November 2016, 15:50.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
-
Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?
Wat wij echt nodig hebben is een beetje van beide.
fusion!.jpgAd usum proprium!
Comment
-
Een bevriend bedrijf van Soros die voorkwam in de uitgelekte mails en die Clinton's campagne met miljoenen sponsorde, levert stemcomputers voor de Amerikaanse verkiezingen. Makes you think he... ( link )
En dan nog dit...
Tom Cotton NUKES Clinton Foundation: ‘Largest Money Laundering… Operation In The World’
Comment
-
Denk je dat de trump foundation beter is? Daar loopt ook een onderzoek naar. Maar dan zal het wel weer een gewiekste zakenman zijn.
Dan komt het neer op partijpunten en snap ik niet hoe je het klimaatprobleem kan ontkennen of daarmee akkoord gaan. Volgens Trump is dat een hoax van de Chinezen. Hij wil planned parenthood weg en wil vrouwen die voor welke reden dan ook abortus plegen straffen. Hoe kan je daar achter staan? Dan die muur die niks gaat uithalen tegen illegale immigratie, in een land vol immigranten dan nog. Illegalen die Trump in dienst heeft. Dan die libel laws die hij wil aanpassen, dat klinkt als Erdogan die journalisten laat opsluiten. Waterboarding, waar Trump voor is. Het ombrengen van familieleden van terroristen? Ga je daar dan allemaal akkoord mee?
Er wordt hem dan gevraagd of hij akkoord gaat met de steun van David Duke. Nja, dat moet hij bekijken want hij weet ni wie dat is. Paar jaar ervoor beweert hij nog dat zoiets verwerpelijk is. Dus hij weet goed genoeg wie David Duke is. Dan stelt (dacht Jake Tapper) de vraag nog is. David Duke, de KKK. Ja nee, dat moet ik eerst bekijken. Schrik precies om die zen stem te verliezen? Dat het daarop zou aankomen? Triestig. Speelt dat geen rol? Dat het een goeie zaak zou zijn dat meerdere landen nucleaire wapens zouden hebben? Zoals bwa, Saoudi Arabie.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Student stelt een vraag. Wat is uw plan om jobs terug naar Amerika te brengen. Voor iemand die beweert alles te weten van handel is dat een bullshit antwoord eerste klas. Dat is het antwoord van iemand die niet weet waarover hij spreekt. Dat is ne student in het middelbaar die een boek ni gelezen heeft en er zich in de bespreking probeert uit te lullen. Iedereen kan zien op de achterkant van nen iphone waar die gemaakt is. En zelfs al zou die daar gemaakt zijn, ne phd heeft niks aan een operator functie.
Had hij achter die zaak gestaan, had hij dat effectief zelf geloofd, waarom kiest hij er dan zelf voor om zijn produkten in goedkope loonlanden te laten maken? Inclusief de make america great again petjes. Made in china.
Last edited by beowulf; 3 November 2016, 22:41.
Comment
-
Waar jij aan voorbij gaat is dat je dingen opsomt die Trump zei, en de media pikt dat op, terwijl Hillary veel veel ergere dingen reeds gedaan heeft en ondertussen de heilige non speelt. De Clintons dat zijn al tientallen jaren een criminele familie organisatie die zich wereldwijd bedienen bij de grootste smeerlappen met het meeste geld, pure elitaire maffia bende is't die hun reten open doen voor de hoogste bieder.
Go Trump
Comment
-
Als het bij Clinton veel erger was, waarom krijgt hij dan niet eens de steun van zijn eigen partij? Van Paul Ryan? Ik ga daar niet aan voorbij, ik vind gewoon van niet en het zijn vooral speculaties in mijn ogen. Wat ik aanhaal zijn zijn eigen woorden. Woorden als If you aren't willing to use nukes, why have them? En dan spreekt hij niet over ze van de hand te doen.
Comment
-
Omdat het sellout cuckservatives zijn
Hillary dreigt met militaire acties na de zogenaamde gehackte emails door Rusland. Die claim is volgens Steve Pieczenik onjuist en de lekken zouden van binnen de intel community komen.
Er zullen de komende tijd nog wat apen uit de mouw komen...
Veel gestelde vragen over het forum
Comment
-
En dat is dan ook de reden dat Trump in die drie debatten telkens heeft nagelaten van op zo'n zaken in te spelen? Buiten wat oneliners dat ze zou moeten opgesloten worden ergens in dat tweede of derde debat? Zonder in detail te gaan hoe of wat? Tis een teken dat het hem ni interesseert.
Comment
-
Ik snap ook niet waarom hij daar niet op in heeft gespeeld. Welke van de twee het ook gaat worden, ik hoop op een betere kandidaat in 2020.Veel gestelde vragen over het forum
Comment
-
Ik snap dat wel, omdat het geen politicus is en omdat hij zich niet voorbereid heeft. Clinton zei daar ergens dat hij de marionet van Putin zou worden. Ideale voorzet. Meer dan no, you're the puppet kwam er ni uit. Dat is het antwoord van ne kleuter.
Ik hoop op een impeachment nog voor het einde van het jaar.
Comment
-
Als het bij Clinton veel erger was, waarom krijgt hij dan niet eens de steun van zijn eigen partij?
Zoals JD zei:Omdat het sellout cuckservatives zijn
en dan nog dit over de Clintons...
De hacks komen helemaal niet van de Russen, maar Hilldog wil ze er wel op aanvallen.
Btw Steve Pieczenik is een voormalig hoofd van spionagedienst.
Comment
-
Nee, de sellouts zijn diegenen die zijn gedrag afkeuren, hem ni kunnen steunen als presidentskandidaat maar nu toch voor hem stemmen omdat ze vrezen voor hun postje. Waarom zou bv Mitt Romney een sellout zijn door ni te stemmen voor Trump? Moest ge dat nu zeggen van Sanders die Clinton steunt, was iets anders. Maar dat slaat nergens op. Mike Pence is ne sellout, als zogenaamde conservatieve family man nog steeds Trump steunen na dat pussy grab incident.
Comment
-
Ja praten over iemand bij the pussy grabben is natuurlijk erger dan als regeringsmedewerker een server in je kelder hebben, en na een gerechterlijk onderzoek in opdracht van het congres 33000 mails achterhouden(buiten de aangereikte) en vernietigen van die mails en alle hardware.
En dat als fucking minister van buitenlandse zaken, een gerechterlijk onderzoek van dit niveau tegenwerken en bewijslast vernietigen!
Daarom alleen al zou ze zonder bescherming 30 jaar gevangenis krijgen, en dan nog zonder het beoordelen van de inhoud van die mails.
Zo iemand zou nie eens mogen meedoen in een running voor president, enkel door hun corrupte entourage die de normale gang van recht tegen houden loopt ze nog vrij rond en kan ze doen wat ze doet.
Ze zijn corrupt en misdadig tot op het bot die Clintons, en dat al meer dan 30 jaar, tijdens hun politieke functies waaronder een presidentschap en een ministerfunctie en dergelijke meer.
Maar blijf maar flippen en focussen op Trump zijn grote bek en vuile praat.
Btw, kijk eens naar de aangereikte youtube vids, ik heb sterk de indruk dat je reageert met oogkleppen op en aan veel info voorbij gaat.
Comment
Comment