Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie wordt de volgende president van de V.S.?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie wordt de volgende president van de V.S.?

    Korting op 420shop
    Wie gaat er winnen, wordt het Trump, Hillary, Bernie Sanders, Gary Johnson of toch iemand anders.

    Ik hoop Gary Johnson of Trump. Bernie Sanders zal economisch gezien een ramp zijn. En Clinton zal economisch, militair en op alle fronten een ramp zijn.
    28
    Trump
    64,29%
    18
    Bernie Sanders
    0,00%
    0
    Hillary Clinton
    25,00%
    7
    Gary Johnson
    0,00%
    0
    Overige
    10,71%
    3
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

    Trump?! Halve gare

    Comment


      #3
      Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

      Hillary 100%

      Trump is er voor de entertainment
      Ad usum proprium!

      Comment


        #4
        Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

        IK denk trump.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

          Ik kan al niet geloven dat trump zover is gekomen. Ik denk niet dat hij president zal worden, maar dat hij zoveel stemmen krijgt zegt voor mij al genoeg. Het wordt Clinton

          Comment


            #6
            Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

            Maakt weinig uit denk ik, we dachten dat Obama ook voor change ging zorgen na die achterlijke nageboorte van een Bush, niet dus.
            Of ja, meer van hetzelfde, in feite wel change dan.
            Wie het ook zal zijn, ik zie meer oorlog, minder rechten, meer politiestaat, meer onderwerpen van Europa en er schade aan toebrengen, meer demoniseren van Rusland, meer opstand op achterbakse manieren tegen Brics landen die van de petrodollar afwillen, hogere schuldplafonds, meer steunen van terroristen die in hun straatje passen, meer armoede, meer investeringen in het militair industrieel complex, enz....
            Een pad van bedriegen en beliegen, founding fathers draaien zich om in hun graf.

            Comment


              #7
              Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

              Comment


                #8
                Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                Ik denk Trump

                Comment


                  #9
                  Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                  Frank de Boer heeft ook nog geen club ..
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                    Maakt weinig uit denk ik, we dachten dat Obama ook voor change ging zorgen na die achterlijke nageboorte van een Bush, niet dus.
                    Ik denk als Obama effectief de macht had om te doen wat hij zelf wou dan had je effectief verandering gezien. De republikeinen hebben nog altijd het meeste zetels in congress en daar houden ze zowat alles tegen. Leuke situatie daar.

                    Als Trump president wordt dan zal hij de 5de zijn die wordt neergeschoten. Al zie ik dat niet gebeuren. Voor mij is dat cartman uit south park. En dat is grappig als cartoon, maar in het echte leven?

                    Comment


                      #11
                      Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                      Bernie Sanders steunt Clinton als presidentskandidaat .

                      Poll: 65% Willing To Support Third Candidate Who Is Not Trump/Clinton
                      Ik denk niet dat Gary Johnson een kans maakt, maar het zou beter zijn dan Trump of Croocked Hillary.



                      Als Gary Johnson het niet wordt, hoop ik toch echt dat Trump president wordt.
                      Hillary for Prison 2016!
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                        Waarom? Dieje mens is achterlijk en heeft veel geld. De meest gevaarlijke combinatie. En die zou ge president van Amerika willen zien worden?

                        Comment


                          #13
                          Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                          Wel n self made rasmongool die zn eigen campagne heeft betaald wat overigens een fractie was van de andere kandidaten dus mijn zegen heeft ie.
                          Politiek is theater en daar moet gewoon een clown aan t hoofd.

                          Gratenkut Hillary lijkt me eerder een recept voor oorlog.
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Waarom? Dieje mens is achterlijk en heeft veel geld. De meest gevaarlijke combinatie. En die zou ge president van Amerika willen zien worden?
                            Lees mijn bericht nog eens... Zoveel woorden staan er nu ook weer niet in! Iets met Gary Johnson..
                            Trump is zeker niet achterlijk, hij is goed is het bespelen van een publiek, heeft kennis van zaken doen en hoeft geen geld aan te nemen van wall street, de wapenlobby of andere partijen.
                            Ik zie ze het liefst allemaal niet als president maar dat gaat niet gebeuren.

                            Vind jij Hillary een betere optie dan? Ze wordt niet voor niets Croocked Hillary genoemd, pathologische leugenaar is het zonder geweten.
                            Hillary is inderdaad een groter recept voor oorlog dan welke kandidaat dan ook.
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

                              Het zou een beter optie zijn ja. Je noemt haar een pathologische leugenaar zonder geweten, dat is exact wat Trump is. En een klein kind. Een 8 jarige die een woedeuitbarsting krijgt met 0 respect of kennis van buitenlandse politiek. Lijkt mij een groter recept voor oorlog dan Clinton. In een interview werd hem is gevraagd of hij iets positief kon zeggen over Obama. Ook maar iets? Nope, sorry niks. Zegt toch genoeg. En dat dom Amerikaans volk eet dat op.

                              Eerstekamer, de selfmade man is zijn vader Fred. Aan zijn zoon is niks selfmade aan. Hij had aangekondigd zijn campagne zelf te financieren, en dat uitgespeeld. Ondertussen klopt dat ook al niet meer en gaat hij op zoek naar anderhalf biljard. Het overgrote deel van wat hij zelf betaald heeft is geleend geld trouwens, als hij nu donoren zoekt dan kan hij dat geld gebruiken om die leningen te betalen en dat was wsl al van in het begin het plan. Moest hij verder geen gebruik kunnen maken van allerhande achterpoortjes dan had hij nu al de miljoenen van pa Trump al kwijtgespeeld. Zijn Taj Mahal bv. Regelrechte mislukking die biljoenen gekost heeft. Wat hij zelf niet als een mislukking ziet.

                              Het wordt daar sowieso triestig, maar Trump als president? Foute boel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X