Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie wordt de volgende president van de V.S.?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wie wordt de volgende president van de V.S.?

Hilary heeft te veel schade verroorzaakt zeker mbt benganzi.....het enigste wat clinton heeft is "de media "aan haar kant , zelfs google doet er alles voor om haar te steunen....wat vrij normaal is....zionisten helpen elkaar hoe dan ook. Ze weten goed genoeg dat het volk achtr hem staat..het enigste wat ik wel schrik heb, dat ze een smerige spel gaan uithalen tegen hem....zoals nu al met dat foto van zijn vrouw, dat is al een begin; een soort apperitiefje

Comment

Smerig spel? Wat heeft Trump al gedaan? Iedereen afgezeikt op twitter. Het was Trump trouwens die maar bleef mekkeren over dat geboorteakte gedoe. Een deel van het volk staat achter hem omdat hij zogezegd met zijn eigen geld zijn campagne finacieert. Wat al lang niet meer waar is.

Comment

Het probleem met die Cillary steunende moralfags is dat ze liever de hele boel kapotliegen en kapotnuanceren dan dat ze in willen zien dat dat quasi genuanceerde gelul ons al jaren niets dan tegenspoed heeft gebracht.

Maar ja, elk volk krijgt de regering die t verdient en daarom hebben wij een EU met mensen als Guy Verhofstad en Timmerzwans..

Bang hypocriet kudtvolk verdient ook niet beter dan door de Islam gedomineerd te gaan worden.

Wil schaffen das geleuter op alle fronten.

Ik wens ze iig veel kleindochters. Future's Fuckmeat.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Smerig spel? Wat heeft Trump al gedaan? Iedereen afgezeikt op twitter. Het was Trump trouwens die maar bleef mekkeren over dat geboorteakte gedoe. Een deel van het volk staat achter hem omdat hij zogezegd met zijn eigen geld zijn campagne finacieert. Wat al lang niet meer waar is.
          Zet alle negatieve dingen van Trump en Hillary eens op een rij. Ik denk dat het rijtje van HC aanzienlijk groter is.

Welke van de 3 zou je liever als president zien? Hillary, Trump of Johnson?

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Dieje mens klinkt bekwaam. Dat is wat Trump niet is, bekwaam om president te worden. Was ook een statement van Obama vandaag of gisteren. Dat hij het -uiteraard- niet eens was met McCain of Romney, maar dat hij die wel capabel vond om president te worden. Dat is bij Trump niet het geval want hij weet ni waarover hij spreekt. In debatten komt er altijd zo'n vaag antwoord op vragen over serieuze thema's. Ja, ik ken veel mensen en die zeggen mij dat ik gelijk heb. Of die gaan het doen voor mij. Geloof mij als ik zeg dat. Die is nooit concreet. Alsof hij er zich probeert door te faken dat hij wel weet wat hij doet of zegt.

Ik denk dat Amerikanen het gewoon tof vinden om te zien hoe ver zo'n figuur kan geraken. En hijzelf ook. Wsl heeft hij al veel langer het plan maar was hij slim genoeg om te beseffen dat hij door Obama verpletterd zou worden. Nu is Clinton voor hem de geschikte tegenkandidaat. Daar had altijd Sanders moeten staan.

Zijn die polls al geweest? Kan Johnson nog aan die 15% komen om mee te mogen doen aan dat presidential debate ergens in de herfst? Anders is het wsl voor hem ook definitief over.

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Dieje mens klinkt bekwaam. Dat is wat Trump niet is, bekwaam om president te worden. Was ook een statement van Obama vandaag of gisteren. Dat hij het -uiteraard- niet eens was met McCain of Romney, maar dat hij die wel capabel vond om president te worden. Dat is bij Trump niet het geval want hij weet ni waarover hij spreekt. In debatten komt er altijd zo'n vaag antwoord op vragen over serieuze thema's. Ja, ik ken veel mensen en die zeggen mij dat ik gelijk heb. Of die gaan het doen voor mij. Geloof mij als ik zeg dat. Die is nooit concreet. Alsof hij er zich probeert door te faken dat hij wel weet wat hij doet of zegt.

Ik denk dat Amerikanen het gewoon tof vinden om te zien hoe ver zo'n figuur kan geraken. En hijzelf ook. Wsl heeft hij al veel langer het plan maar was hij slim genoeg om te beseffen dat hij door Obama verpletterd zou worden. Nu is Clinton voor hem de geschikte tegenkandidaat. Daar had altijd Sanders moeten staan.

Zijn die polls al geweest? Kan Johnson nog aan die 15% komen om mee te mogen doen aan dat presidential debate ergens in de herfst? Anders is het wsl voor hem ook definitief over.
                Julian Assange: Hacked Emails Include Info On Hillary’s Arming of Jihadists, Including ISIS, in Syria

Jim Hoft Jul 31st, 2016 8:29 pm

Secretary of State Hillary Clinton knew that the US was sending arms from Libya to Syria back in 2011, a year before the Benghazi consulate attacks.
                Hillary Clinton denied she knew about the weapons shipments during public testimony (under oath) in early 2013 after the Benghazi terrorist attack.
                Senator Rand Paul questioned Hillary Clinton

Julian Assange: So, those Hillary Clinton emails, they connect together with the cables that we have published of Hillary Clinton, creating a rich picture of how Hillary Clinton performs in office, but, more broadly, how the U.S. Department of State operates. So, for example, the disastrous, absolutely disastrous intervention in Libya, the destruction of the Gaddafi government, which led to the occupation of ISIS of large segments of that country, weapons flows going over to Syria, being pushed by Hillary Clinton, into jihadists within Syria, including ISIS, that’s there in those emails. There’s more than 1,700 emails in Hillary Clinton’s collection, that we have released, just about Libya alone.

Wat betreft Johnson: Er is nog tijd, maar het is krap. Vorige maand was het iets van 11%. Maar mijn vraag was wie zie je liever president worden Hillary of Johnson? Los gezien van het feit of hij de 15% haalt.

Comment

Had het over Johnson, die lijkt mij bekwaam. Dieje mens, niet dat mens. Trump verre van. Alsof ik nu zou solliciteren voor bondcoach van de rode duivels met als enige argumentatie dat Wilmots de slechtste coach ooit was en dat we er weer een ploeg van gaan maken en dat ik mensen ga aanstellen waarvan je mss nog niet gehoord heb, maar geloof mij ze zullen de job gedaan krijgen. Zonder ene ruk van voetbal af te weten. Maar het volk mag kiezen. Ik denk dat ik kans maak.

Comment

Waar Johnson veel kritiek op kreeg, vooral vanuit zijn achterban is het Cake argument:

Zou een Joodse bakkerij gedongen moeten worden een Nazi wedding cake te maken.

What if the Jewish baker is gay and the Nazi is a druid tranny and wants to use his unisex bathroom on the Sabbath when it coincides with Kristalnacht?
                    .

Comment

Clint Eastwood (86) over Trump: "Racisme? Just f*cking get over it"

Clint Rules zou een goeie pres zijn

Comment

Ik denk dat hij zijn 2e termijn alleen niet zou halen

Toch is er deze verkiezingen een interessante ontwikkeling:

No Post-Convention Polling Bump: Neither Clinton Nor Trump Has Reached 50% In Three Way Polls

Winning as a third party candidate is difficult in the two party system. The majority rules electoral college system makes it hard for a candidate in a three way race to get the 270 votes needed to become President. Although, if one were to build a big enough coalition it is possible. Even if that doesn’t happen there is at least a way to keep the other two candidates under 270 and throw the election to the House. Gary Johnson has already started making progress on this task. State Senators and Representatives, as well as a Governor and a Congressman, from ten states have endorsed Gary Johnson for President.
                        Representatives From Ten States Have Endorsed Gary Johnson For President
                        Representatives-From-Ten-States-Have-Endorsed-Gary-Johnson-For-President-943x500.png

Comment

Comment

Comment

Rand Paul calls for indictment of Hillary Clinton

Comment

Report: Clinton told FBI Powell advised use of private email

Powell has 'no recollection' of Clinton email dinner conversation

Comment

Bezig...
                                X