Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Lives Matter < All Lives Matter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Black Lives Matter &lt; All Lives Matter

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
    Zowel de motorrijder als Diamond en Silk hebben het over een 'asian officer'?

Er is al een hoop gezegd maar ik ken gewoon te weinig feiten over de amerikaanse samenleving om precies te kunnen zeggen waar en wat er is mis gegaan. De Amerikaanse politie is triggerhappy, maar in een land waar vrij wapenbezit normaal is kan ik mij dat enigzins voorstellen.
    De motorrijder benadrukt dat Alton Sterling al een uitgebreid strafblad heeft, maar dat is geen vrijbrief om iemand dan maar bij een verdachte situatie neer te knallen. En als er dan zo nodig geschoten moet worden, waarom niet in een schouder of arm zodat er geen wapen gepakt kan worden?
    Diamond and Silk leggen de vinger op de zere plek, angst regeert en de media stigmatiseert enorm.

Maar waar is de verontwaardiging over de 5 neergeschoten agenten in Dallas, volgens mij waren die ook 'onschuldig'? Of nemen we dat voor
    'granted' omdat het agenten zijn ?

Nogmaals, all live matters.
    Of dat nu geel, groen, joods, vrouwelijk, chinees, eskimo, paars of zwart is..
    Dat de agent Aziatisch was werd als eerste gespeculeerd, maar hij achteraf gezien 'hispanic'.

Wie kan er wel precies zeggen waar het mis is gegaan Niemand heeft alle antwoorden, maar door problemen te negeren komen er nooit oplossingen.
    Net als angst in de media wordt gepropageerd, en mensen bang zijn voor politie, zullen agenten hetzelfde meemaken, die hebben ook angsten en adrenaline die ze niet altijd de baas zijn.
    Laat ik vooropstellen dat ik het neerschieten niet goed keur, ik dacht precies hetzelfde: Waarom zoveel kogels in zijn borst.

Waarschijnlijk zit de schietpartij in Dallas en de andere agenten die zijn doodgeschoten wel in het achterhoofd van de agenten. Daarnaast verzette hij zich tegen arrestatie en waar had vermoedelijk een wapen. Voordat de schoten waren gelost is er een taser gebruikt.
    - "When officers arrived, Sterling was armed, According to The Advocate, police responded after an anonymous caller claimed that a large black man in a red shirt threatened him with a gun.
    The suspect confronted by officers, Alton Sterling, would not comply with officers and the incident escalated into a shooting.
    Police were called to a Baton Rouge (Louisiana) convenience store on a “man with a gun” call.
    Officers made contact with Alton Sterling at the convenience store because he matched the description provided by the caller.
    Officers had a conversation that led to a confrontation with Alton Sterling. We do not know the details of this conversation.
    A person in a nearby car began (badly) recording with a low-quality cell phone camera just as officers stepped back and fired a taser at Alston Sterling.
    You can distinctly hear the crackle of the X26 taser. It fires a second time. Alton Sterling is unmoved by either taser attempt.
    Up until this point, Sterling has been passively non-compliant, at least while on camera.
    An officer tackles Alton Sterling, and once Sterling is on the ground he starts actively resisting officers.
    The officer who fired the taser is able to secure Sterling’s left arm with great difficulty, and pins it under his legs.
    The other officer, the one who tackled Sterling, is attempting to control Sterling’s right arm, but it is out of camera view behind the bumper of the car.

The officer who tackled Alston Sterling yells “He’s got a gun!” Sterling is seen still actively resisting. We still cannot see Alton Sterling’s right arm as the tackling officer fights to control him.
    The officer who had twice tasered Sterling draws his handgun to retention. He presumably issues the warning to Alton Sterling face to face: “Hey bra! You f*cking move, I swear to God.”
    Two shots are fired, and the cell phone video loses focus and goes back inside the car.
    Several other shots are heard.

De dood van Philando Castilee is weer een ander verhaal, hij had een legaal wapen en de "hispanic officer" heeft waarschijnlijk uit angst de verkeerde beslissing genomen (Voor zover de feiten bekend zijn).
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Dit stukje dus!

Last edited by Greyvol; 12 July 2016, 17:30.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Je zal daar maar agent zijn.
        Wetende dat de kans erg groot is dat iedere mongool die je aanspreekt een vuurwapen op zak heeft.

oorzaak-gevolg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja, wat dat betreft ben ik daar nog t liefste wapenfabrikant. .
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Beste allemaal:

Hier kanon en allereerst mijn excuus aan Beo (sorry man was een domme zet van me) en bied je hierbij openlijk me excuus aan voor de domme aktie die ik deed.

Verder heb ik al mijn reply's gewist in deze topic en besloten dat ik vanaf nu niet meer een reactie op dit soort dingen ga geven maar het meer cannabis gerelateerd zal doen.
            Ook gaat ik niet verder met mijn wekelijkse kweek verslag meer (blijf wel door gaan met kweken verder)
            Dit alles heeft met prive omstandigheden te maken en met mijn eigen gezondheid problemen.

Dus hierbij nogmaals mijn excuus aan Beo en ook hierbij aan alle andere die dit gelezen hebben.

Het gaat jullie goed verder en een fijne dag vanuit hier
            sigpic
            LED there be light

Comment

Netjes hoor Kanon! Heel veel sterkte met alles!
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                Netjes hoor Kanon! Heel veel sterkte met alles!
                Geen probleem ik was en ben dom bezig geweest en een beetje vent kan dan ook zeggen sorry ik was fout

nogmaals geen probleem en ik hoop dat Beo het een beetje goed opvat na alles.

fijne dag iedereen
                sigpic
                LED there be light

Comment

Het ga je goed Kanon,
                  Sterkte kerel, respect voor je post!
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Thx Grey
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

Hey Kanon maak je verslag gewoon af aub en negeer dit soort topic's gewoon.
                      God was never on your side..

Comment

Het verslag komt ook af alleen niet meer wekelijks, ik zei al stop er niet mee maar ga eerst wat anderen dingen op orde brengen.
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Respect voor jou Kanon. Uiteindelijk delen we dezelfde passie. Dat we als cannabis gebruikers op een tal van zaken van mening verschillen maakt het wat mij betreft alleen maar interessant.
                          "There may be richness in diversity, but there is strength in unity"
                          Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Netjes een PB terug gehad van Beo en zand erover en dus opgelost.

We all rock

sigpic
                            LED there be light

Comment

En zo is dat!
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Politietraining leert Amerikaanse agenten om eerst te schieten en dan pas te praten

Hoewel steeds meer gevallen van politiegeweld het nieuws halen, blijft Amerikaans psycholoog William J. Lewinkski agenten trainen in de zogenaamde "shoot first"-methode. In de rechtszaal sluit hij zijn verdedigingsverhaal steevast af met de conclusie: de agent heeft correct gehandeld.

Politie-scherpschutter boven een SWAT-voertuig tijdens de burgerprotesten in Ferguson. Bron: Wikipedia, 13 augustus 2014

'Schiet eerst en behandel vervolgens de consequenties.' Psycholoog William J. Lewinski traint Amerikaanse politieagenten in de zogenaamde methode “shoot first, ask questions laterThe New York TimesGezicht

Black Lives Matter politiegeweld en institutioneel racisme onderwerp te maken van een breed publiek debat. De laatste weken zijn het vooral sterfgevallen in politiecellen die de burgerbeweging en masse verspreidt in de hoop dat die door nieuwsstations opgepikt worden.

Zo is er Sandra Bland (28) die onderweg naar een sollicitatiegesprek door een politieagent in Texas werd tegengehouden omdat ze haar richtingaanwijzer niet had gebruikt bij het wisselen van rijbaan. Op beeldenPseudowetenschappelijk

In de rechtszaal sluit Lewinski zijn verdedigingsverhaal steevast af met de conclusie: de agent heeft correct gehandeld. Ook bij het schieten van een ongewapend iemand, die eventueel met de rug naar de agent staat. De conclusie van de psycholoog staat meestal lijnrecht tegenover getuigenissen, resultaten van het forensisch onderzoek en videomateriaal die het verhaal van de agent inmiddels ontkracht hebben.

Advocaten zien hoe Lewinski vaak lang uitgerekte verhalen geeft als antwoord op vragen van hen of de rechter. Volgens de advocaten is dit een manier om juryleden op verkeerd dwaalspoor te brengen en, eventueel, de agent in kwestie vrij te pleiten.
                                Lewinkski baseert zijn lesstof op eigen onderzoek dat volgens een psycholoog "pseudowetenschappelijk" is, zegt The New York Times.
                                Omdat Lewinski in politietijdschriften publiceert in plaats van wetenschappelijke tijdschriften hebben collega psychologen zijn onderzoek (nog) niet kunnen evalueren. Voor de politie en het Ministerie van Justitie maakt dat niet zo veel uit. Duizenden dollars worden aan de seminars van Lewinski uitgegeven.

Op dit moment verdedigt Lewinksi twee agenten uit Albuquerque in de staat New Mexico. Ze hebben een dakloze man neergeschoten die een tentje opsloeg op een plek waar het (volgens de agenten) verboden is om te kamperen.
                                Bron: http://www.dewereldmorgen.be/artikel...-pas-te-praten

Comment

Bezig...
                                X