Mooi uitgelegd
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geloof jij in buitenaards leven ?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Buitenaards leven is er absoluut volgens mij, hoe ver gevorderd dat is de echte vraag.
Bacteriël leven zou er alleszinds moeten zijn,
Planeten waar er momenteel aminozuren vormen die uiteindelijk RNA worden en dan DNA volgens mij ook, als de correcte parameters of zelfs incorrecte parameters aanwezig zijn.
Echt intelligent leven "zoals ons" zou ook absoluut kunnen als men kijkt naar de massiviteit van het universum. Maar er zijn bepaalde barrieres waar intelligente levensvormen door moeten of verwoest worden.
De vraag is dan hoeveel intelligente levensvormen komen door deze barrieres heen? Aangezien het universum een intens volatiele en verwoestende plek is.
Dat zelfs wij er zijn, en deze vragen kunnen stellen is ongelooflijk, de kansen intens klein, yet here we are!
Dus er is absoluut nog ander leven daarginder buiten, ergens, ver, of nog steeds VER weg .Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
Comment
-
Ja.
Er zijn zoveel dingen die niet te verklaren zijn.
Er moet een beschaving voor ons zijn geweest met zoveel meer kennis als we nu hebben.
Comment
-
Nee, we willen dat wel heel graag anders is het leven zo saai.
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Zo saai is het nu ook weer niet, het feit dat we bestaan alleen al, is een extreem kleine kans! Laat staan alle systemen die ervoor zorgen dat we kunnen bestaan.
Dat de planeet een perfecte atmosfeer heeft, elektromagnetisch veld, de maan etc, allemaal perfect om te voorzien van het leven, de sterkte van de zwaartekracht etc. Geweldig hoeveel er exact juist moet zijn.
-
-
Net iets te veel toeval ….
En dan zwijg ik maar over sommige bouwwerken wereldwijd die we met hamer en sikkel zouden moeten hebben gebouwd 😁
Attached Files- IMG_2046.png (296,0 KB, 55 views)
- IMG_2047.png (259,6 KB, 55 views)
- IMG_2048.png (237,0 KB, 50 views)
- IMG_2049.png (268,0 KB, 54 views)
- IMG_2050.png (226,8 KB, 53 views)
- IMG_2051.png (264,5 KB, 52 views)
- IMG_2052.png (249,4 KB, 51 views)
- IMG_2053.png (271,9 KB, 52 views)
- IMG_2054.png (226,6 KB, 52 views)
- IMG_2055.png (282,1 KB, 50 views)
- IMG_2056.png (245,9 KB, 51 views)
- IMG_2057.png (272,2 KB, 51 views)
- IMG_2058.png (278,5 KB, 51 views)
- IMG_2059.png (349,3 KB, 53 views)
- Likes 3
Comment
-
PH donner ik heb het artikel even doorgenomen en kennelijk is het afkomstig van de betreffende schrijver waar ik naar verwees.
Wat opvallend is te noemen is dat er voorafgaand aan de waarnemingen en daarna steeds straaljagers zijn gezien in Gorredijk, hetgeen ontkend wordt door vliegbasis Leeuwarden. Vermoedelijk dus geen ongeïdentificeerd buitenaards vliegend objecten dus. Er was ook een Leeuwarder die beweerde de kinderen uit Gorredijk met een projector voor de gek te hebben gehouden.
Mijn vermoeden is dat het leger er achter zit en zich van de domme houdt.
Comment
-
Betreft bouwwerken etc.
Houd in de gaten dat de mens destijds veel verder gevorderd is dan de mens hedendaags.
Beide betreft kennis, lichamelijk en spiritueel.
Dit al een heleboel ''must be aliens'' mythes kan debunken.
Vooral technologische vooruitgang heeft heel veel menselijke achteruitgang opgeleverd.
Waar men vroeger nog makkelijk een boomstam met 2 personen wegsleepte heeft men hedendaags al moeite met een zak potgrond.
Ook betreft kennis, natuur, scheikundig, wiskundig waren ze destijds veel verder dan wij.
Er is een reden waarom wij nog steeds hun werken bestuderen....
Ook is de Kerk de grootste boosdoener aan het falen van de hedendaagse mens.
Alles wat groot en sterk was en tegenstand kon bieden werd natuurlijk uitgeroeid, Zwakke mensen zijn nu eenmaal makkelijker in controle te houden.
Ook alle kennis die men in de oudheid had werd systematisch uit de mensen verwijderd.
Zo zijn er bijv. door de kerk ook een een hele hoop griekse geleerden de mond gesnoerd. (of gecanceld in hedendaagse termen)
If life keeps putting you down, You better stay high
Comment
-
Benaming zegt me nu 1..2..3.. nog niet veel.
Maar zal me er eens in verdiepen, misschien dat het onderwerp me ooit al wel eens gepasseerd is.
-
@Babz
Vind het eerder lekker klinken.. maar goed.. dat is dan waarschijnlijk de ''hongerige'' maag die leest.
En kon nog niet echt duidelijk iets vinden behalve dat het een vooruitstrevende beschaving zou zijn die uiteindelijk onder een modderlawine terecht is gekomen...
vraagstuk blijft... waarom graven ze het dan niet vrolijk even uit... en met satelliet kunnen we hedendaags de grond aardig diep penetreren.
Waar ik dan gelijk wel weer op afkeer zijn de beweringen dat het Pentagon en Notre Dam ook door hun gebouwd zouden zijn...
Vermoed dat iedereen met een beetje gezond verstand wel begrijpt dat dat niet zal kloppen.
-
Comment