Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik weet niet of deze links eerder zijn gepost, zoja meld het a.u.b. dan verwijder ik het xD
internet, de machtigste uitvinding van de wereld om op elkaar te bespioneren... totdat (zoals nu gebeurt) het internet zich tegen zijn scheppers begint te richten en mensen toegang krijgen tot dingen die achter moeten blijven.
een noot:
of deze site's wel de "echte" waarheid verkondigen weet ik niet, maar het geeft een heel ander perspectief om tegen deze wereld aan te kijken.
en als ik zie hoeveel we in het dagelijks leven beflikkerd worden, geloof ik deze sites eerder dan de normale media haha.
dan nog: TREK JE EIGEN CONCLUSIES
Astronomen van de New South Wales Universiteit hebben een planeet ontdekt met dezelfde kenmerken als de aarde, aldus Sci-News.com.
De planeet is slechts 16 lichtjaren verwijderd van de aarde en draagt de naam Gliese 832c.
De planeet cirkelt om een rode dwergster, de omvang en radius van de rode dwergster is slechts de helft van onze eigen zon.
De Gliese 832c planeet heeft een omlooptijd van ongeveer 35 dagen en is in massa meer dan vijf keer groter dan de aarde.
Het belangrijkste is echter dat de planeet zich net als de aarde in de bewoonbare zone van de rode dwergster bevindt en daarmee ongeveer dezelfde hoeveelheid energie krijgt van de zon.
[QUOTE=Matsy80;480628
Misschien zijn wij in ons stelsel het enige intelligent leven maar er zijn zo miljoenen galaxies dus ja we kunnen niet alleen zijn e [/QUOTE]
Als er buitenaards leven is, moeten we ons niet doodstaren op het aardse leven dat berust op koolstofverbindingen.
Wellicht zijn er andere levensvormen mogelijk, die om te leven geen zuurstof, kooldioxyde en water nodig hebben.
Andere levensvormen hoeven geen replica's te zijn van, dan wel min of meer soortgelijk te zijn aan aardse levensvormen.
Comment