Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 Mensen Ras

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1 Mensen Ras

Korting op 420shop
    Ik vraag me af hoe de mens er in de toekomst uit zal zien. Zullen de mensen bijvoorbeeld uiteindelijk allemaal het zelfde eruit gaan zien? Het zou volgens mij opzich een logisch gevolg zijn van het mixen van rassen.
    Weet iemand of er ooit onderzoek over gedaan is ? Of is dit een vage stoned hersen spinsel van mij

Re: 1 Mensen Ras

Ik denk niet dat in de nabije toekomst 1 soort mens komt in de zin van gemixte rassen zoals je het zegt. Wel denk ik dat door middel van technologie het menselijke lichaam word aangepast zie: Genetic engineering Hier heb ik laatst een topic over gemaakt, zie: Freaky en geniaal
    Last edited by Jointjedraaien; 13 September 2009, 18:17.
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik verwacht ook niet dat er echt 1 soort komt, er zullen altijd wel stammen / volkeren blijven die alleen met soortgenoten nakomelingen maken.

Ook verwacht ik, net als JD, dat er dmv de technologie van alles gaat gebeuren met de mens.. Al vind ik dat persoonlijk ver gaan, mits het niet om medische redenen gaat. (Dan vind ik het eigenlijk wel kunnen).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Het zal inderdaad nog wel duizenden jaren duren, voordat zoiets als ik zeg ook maar enig sinds zal gebeuren. En dan ga ik er ook nog van uit dat de wereld als 1 geheel leeft. Dus geen landen meer maar gewoon de mens.

Comment

Externe omstandigheden (locatie) hebben invloed op de natuurlijke selectie. Mensen uit warme landen zien en niet voor niks anders uit dan Eskimo's

Darwin merke dit al op in zijn studies naar verschillende vinken op verschillende eilandjes.

Dus een uniform mensenras door kruising zal niet ontstaan zolang er verschillen in externe factoren zijn.

Grtz

Comment

Grtz $iR
                sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                  Externe omstandigheden (locatie) hebben invloed op de natuurlijke selectie. Mensen uit warme landen zien en niet voor niks anders uit dan Eskimo's

Darwin merke dit al op in zijn studies naar verschillende vinken op verschillende eilandjes.

Dus een uniform mensenras door kruising zal niet ontstaan zolang er verschillen in externe factoren zijn.

Grtz
                  Er is volgens mij tegenwoordig niet echt meer spraken van natuurlijke selectie met alles wat wij kunnen. Onze evolutie wordt niet meer bepaalde door onze lichaamelijke mogelijkheden, maar door onze technologische mogelijkheden.
                  Last edited by Origineel; 14 September 2009, 12:32.

Comment

Er zijn altijd wel mensen die hun ras geniaal vinden zoals de nazis enzo die zullen volgens mij zuiver blijven.

Comment

Xtreme

Comment

In 2058 wordt waarschijnlijk het laatste kind geboren dat op normale wijze is verwekt! Dat gaat toch ook een aardige impact hebben op het algehele plaatje als je het mij vraagt. Zal iedereen zich kunstmatige inseminatie wel kunnen veroorloven. In de arme landen wordt het vast een stuk rustiger denk ik zo...
                        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

Medigebruiker

Comment

hu? geef mij maar de klassieke manier hoor
                          Grtz $iR
                          sigpic

Comment

Inderdaad Smokealot

Maar Kim, hoe kom je aan dat jaartal en wat doet je dat zeggen?
                            Ben benieuwd

Comment

Vraag me ook wel af wat je nou bedoeld kim. Kunnen mannen in 2058 opeens niet meer klaarkomen ofzo ?

Comment

Bezig...
                              X