Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koninkrijk der lage landen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Koninkrijk der lage landen

Korting op 420shop
    Ik weet niet zeker of het hier wel thuis hoort maar ik vond het de moeite waard om het hier te posten. Ik ben zelf een echte Vlaming, ik ga jaarlijks naar de ijzerwake en de 11 juli viering, maar een racist ben ik niet. Nu is mijn vraag aan iedereen op dit forum (uitgezonderd de mensen die hier niet komen) moet Vlaanderen (als Belgie splitst) samengaan met Nederland of niet? Volgens mij wel.
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

Re: Koninkrijk der lage landen

Als er zo een grote verandering komt, laten we dan meteen ook het koningshuis weglaten. De lage landen ook, want er zijn veel lager gelegen landen. Ik stel voor: de Democratie der Nederlandssprekende volken. Niet dat ik tegen buitenlanders ben, maar ik vind dat iedereen stemrecht moet hebben vanaf je 18de en het moment dat je het Nederlands goed genoeg beheerst om te begrijpen waarvoor je stemt(en gratis zeer toegankelijke cursussen Nederlands aanbieden)

Comment

Vind eigenlijk dat de hele Benelux wel een geheel mag worden, maar een Dietsland is ook goed. Kunnen we het woord Duits in het Nederlandse volkslied ook veranderen in Diets zo als het gewoon hoort.

Comment

Ik denk dat vlaanderen het beste niet kan samen gaan met nederland.

Dit uit belang van de vlamingen, waarom zou je als vlaming de wet laten voorschrijven door Den Haag? en dan nog blijft vlaanderen een deel van de EU, verdragen zijn al gesloten en de euro die blijft ook denk ik zo dus veel veranderd het dan niet..

Ik ben van mening dat het uit handen geven van de wetgeving en beleid niet in het voordeel is van de mensen die in dat land / gebied leven.

Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar met wat precies zouden ze samen gaan?
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Vi Veri Veniversum Vivus Vici

Comment

Comment

Bezig...
            X