Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pas op voor oplichters!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pas op voor oplichters!

Korting op 420shop
    Beste Leden,

De laatste tijd hoor ik vaak dat mensen opgelicht zijn door verschillende onlineshops. Ze doen dan een bestelling en er wordt helemaal niets geleverd. Deze shops zijn dan ook niet te bereiken via telefoon of mail.
    Conclusie: Geld kwijt.
    De bedragen die ik dan hoor zijn dan ook fors en natuurlijk behoorlijk balen voor degene.

Tips om je dit niet ook te laten gebeuren:

- Bel of e-mail voordat je een bestelling doet naar de shop waar je iets wilt kopen. Als ze niet bereikbaar zijn zou dat al een alarmbel moeten zijn.
    - Check reviews van deze shop. Een shop kan best wel eens een slechte review krijgen maar als dat heel veel is en het gaat over bestellingen die niet geleverd worden trek dan zelf je conclusie
    - Als iets te mooi is om waar te zijn is dat het ook, inkoop prijzen zijn de laatste tijd nogal gestegen. Als je bij een shop behoorlijk goedkopere prijzen ziet zal deze shop niet heel erg actief zijn.
    - Vraag hier aan members naar hun recente ervaringen.

Tips voor als je door de bomen het bos niet meer ziet:

- Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Zorg dat je jezelf hier goed inleest.
    - Denk niet van ik koop een tentje en een lamp en dan komt het wel goed, je hebt veel meer nodig dan dat. Zorg dat je een realistisch budget heb. Gaat dat niet lukken spaar dan nog even door of begin er niet aan.
    - Maak een afspraak met een werknemer van een shop en laat je goed informeren. Je kan dan samen tot een gewenste setup komen. Daarmee maak je ook gebruik van de kennis van de shop, en geef je niet onnodig je geld uit aan producten die je uiteindelijk niet nodig hebt.

De huidige situatie in de markt

De nieuwe wetgeving in Duitsland zorgt ervoor dat heel veel producten van de bekende goede merken niet of nauwelijks leverbaar zijn. De merken zijn op dit moment keihard aan het produceren, al kunnen ze nauwelijks aan de vraag voldoen. Mondjesmaat komen er wel producten binnen maar zijn vaak snel weer verkocht. Nog een tipje: Bel je shop even of ze het gewenste product op voorraad hebben.

Doe er je voordeel mee!

Groet,
    Roy
    No Mercy Shop <<<< klik even linksboven op onze banner en neem eens een kijkje in onze shop!

No Mercy Supply - No Mercy Shop

Het zijn er heel veel tegenwoordig!
    Van de 10 wel 7 inmiddels helaas.

Comment

Bedankt roy voor de waarschuwing en adviezen.

Als je eenmaal een goede shop hebt gevonden, ongeacht op welk gebied, blijf er dan ook.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• roy
        roy commented
        Editing a comment
        Dat is natuurlijk fijn maar dat hoeft niet. koop vooral waar je zelf wilt maar doe dus onderzoek of je met een goeie shop te maken hebt.
        Als je iets niet vind bij de shop waar je altijd koopt, neem dan contact met ze op of ze het voor je kunnen regelen. 9 van de 10 keer kan dat gewoon!

Voor shops in NL is een KVK nummer en/of BTW nummer op de website erg belangrijk. Staat die er niet op, is de kans zeer groot dat het een fake shop is...
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

The ultimate growbox for one plant. ​​​

Comment

• roy
        roy commented
        Editing a comment
        Goeie tip! is ook verplicht in Nederland!

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Let dan wel op dat je geen schijn veiligheid voor jezelf creëert. Het eerste wat ik zou doen als ik een fakeshop zou bouwen is een kok en btw nummer van een willekeurige andere shop kopiëren.

roy Kleine tip.. er staat een open div op je homepage (extra laadtijd) en je volgende/vorige knoppen zijn niet vertaald.. Daarnaast mist de banner op een aantal pagina's (wellicht de ruimte overgenomen van een template) wat zorgt voor een 404 (wederom extra laadtijd). Verder... nette shop.. zal volgend jaar eens kijken of er wat leuks voor mij bij zit..
      Lopend verslag

Comment

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Nou ja dat is bij OpenCart ook niet heel voor de hand liggend maar meestal vind je het in de thema bestanden. Soms in platte tekst, soms via een php bestand gekoppeld aan een csv met alle vertalingen.

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        en persoonlijk zou ik wat witruimte verwijderen boven de merkenbanner. De margin staat nu op 140 px.. waarom? Zet die eens op 0, ik weet zeker dat je daar een stuk gelukkiger van word.

• roy
        roy commented
        Editing a comment
        kan het niet vinden, ik zet het er op het lijstje bij. Bedankt!
    Bezig...
    X