nederlanders draaien grootste joint ooit
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wat een joint
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wat een joint
ik heb de aflevering gezien van spuiten en slikken. Zwak.(nuja, sinds Sofie en Filemon weg zijn gaat het eigenlijk al altijd achteruit)
joint was groot, maar daar stopte het ook bij. Harstikke lelijk samengesmeten en volledig onrookbaar (ik weet het, is moeilijk om zo'n joint rookbaar te houden, maar ze konden op z'n minst een deftige 'filter' voorzien hebben. Wat een 'waste' van lekkere wiet.
Die gasten die de 'blowers' kwamen vertegenwoordigen waren ook een behoorlijk zielige bende. Ze waren niet eens op de hoogte van de leeftijd van het nederlands gedoogbeleid, terwijl dit de laatste 2 jaar constant in de actualiteit is geweest. Jammer dat het 'iedere blower is loom, wereldvreemd en dom' idee hierdoor alleen maar versterkt wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barre View Postik heb de aflevering gezien van spuiten en slikken. Zwak.(nuja, sinds Sofie en Filemon weg zijn gaat het eigenlijk al altijd achteruit)
joint was groot, maar daar stopte het ook bij. Harstikke lelijk samengesmeten en volledig onrookbaar (ik weet het, is moeilijk om zo'n joint rookbaar te houden, maar ze konden op z'n minst een deftige 'filter' voorzien hebben. Wat een 'waste' van lekkere wiet.
Die gasten die de 'blowers' kwamen vertegenwoordigen waren ook een behoorlijk zielige bende. Ze waren niet eens op de hoogte van de leeftijd van het nederlands gedoogbeleid, terwijl dit de laatste 2 jaar constant in de actualiteit is geweest. Jammer dat het 'iedere blower is loom, wereldvreemd en dom' idee hierdoor alleen maar versterkt wordt.
Comment
-
ja een mens kan van alles doen om ze kijkcijfers omhoog te trekken maar vindt dat dat altijd verkeerd over komt.
Is stom record zou moeten rollen en roken zijn.
Veel verspilling nog zoiets van deze eeuw.
Nu gelukkig kijk ik nooit naar tv alleen eens een film haha kan ik me ook niet ergeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BREWER View PostNicolette Kluijver bel me op aub.. you sexy thing..
Tering wat een geil wijf, hmm en dat terwijl ik vaak toch wel op iets ouder val.
Comment
Comment