En zo rap ist gebeurd he mannekes!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Johnny White opgepakt na vondst cannabisplantage
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Johnny White opgepakt na vondst cannabisplantage
Oorspronkelijk geplaatst door BuizerdWanneer gaan ze nou eens boeven vangen?
gij krijgt absoluut voor mij de prijs van de geniaalste reactie !
by the way, white is al terug op vrije voeten: http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... tage.dhtml*SmokingggGG* !
I wanna get high... so high!
Comment
-
Cannab0y
Je zou je beter afvragen wat mijn avatar met je vrouw haar gat te maken heeft
Comment
-
'Ik ben Johnny Wiet niet'
Charmezanger schreeuwt onschuld uit na ontdekking cannabiskwekerij Intussen hebben ze wel vierhonderd cannabisplanten op je zolder gevonden.
'Pardon, maar dat is niet mijn zolder! Kijk, acht jaar geleden liet ik de Johnny White Club over. Een huurder baat nu de discotheek en de taverne uit. Ik woon boven de taverne. Gratis, omdat de club nog altijd mijn naam draagt om volk te trekken. Maar die drugsplanten stonden boven de discotheek. En ik kom nooit in de discotheek.'
Maar als buur moet je toch iets gezien hebben. Er ligt een ton aarde op die zolder.En wat denk je zelf?Durf je buitenkomen?
'Veel goesting om in Scherpenheuvel op straat te komen, heb ik niet. Het is een klein dorp waar de mensen snel babbelen. Ik denk dat ik ga verhuizen. Ik kan me ook niet opsluiten. Morgen (dinsdag, nvdr.) heb ik een optreden in Evere. Ik zal er zijn. Zeker weten.'
De uitbater die de dancing en taverne huurt, is in verdenking gesteld. Ken je hem goed?
'Zeker. Al jaren. Het is een harde werker. Blijkbaar heb ik me in hem vergist.'
De zaak is dicht wegens instortingsgevaar door die plantage.
'Ja. Ook voor mijn collega's vind ik dit een spijtige zaak. Zij hebben misschien andere afspraken laten liggen om tijdens de zomer op te treden in de Johnny White Club. Hen telefoneren kan ik niet, want hun nummers steken in mijn gsm die ik nog niet terugkreeg van het gerecht.'
(lacht voor het eerst) 'De agent die me naar huis bracht, zei me ook: De boekskes weten weer wat geschreven. Ik heb hem gezegd dat ik hoop dat er evenveel over mij geschreven wordt als ik een nieuwe cd uitbreng. Ik weet: ik ben een beetje BV. En dan wordt natuurlijk over je geschreven. Maar ook overdreven. Ze noemen me nu Johnny Wiet. Komaan! Ik heb daar niets mee te maken. Dan moet je me toch niet zo noemen? Maar weet je wat wel positief is? Vlak na mijn vrijlating hoorde ik op de autoradio mijn Verloren hart, verloren droom. Dat was al lang geleden.
Grtz
Comment
-
Cannab0y
-
Ok, big up voor den Johnny.
Of dat em er niks van af wist laten er even buiten (ik heb er immers zeer men twijfels over).
Maar als hij het goed aan pakt kan hij der echt nog serieus munt uit slagen!
En ik gun het hem, zoals sammeke het zo goed kon zeggen; laat de wiet...euh gras maar groeie, laat het gras maar groeie, nee oogsten komt er niet meer van ... euh nee ik rij het nooit meer af
peace
Comment
-
Ocharme de man, erg als je van iets verdenkt wordt en totaal niets mee te maken hebt. Ik spreek uit ervaring.
Oorspronkelijk geplaatst door topsyzoals sammeke het zo goed kon zeggen; laat de wiet...euh gras maar groeie, laat het gras maar groeie, nee oogsten komt er niet meer van ... euh nee ik rij het nooit meer af
Comment
Comment