luister de man zijn woorden pure waarheid en eerlijk heid
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De wortels van het gedoogbeleid
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: De wortels van het gedoogbeleid
kort, krachtig en helemaal waar.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Met alle respect, een antwoord op de vraag; Waarom zou je naar een coffeeshop gaan?
Omdat je daar wiet kan kopen. jeweet wel al die mensen die niet willen, kunnen, mogen, durven, zelf wiet kweken. Er zijn zat mensen die geen oompje of opa hebben, die moederziel alleen zijn en dus niet op andere kunne rekenen. zeker geen kwekers kenne. Natuurlijk gaan die lekker naar hun coffeeshopje en dat moet ook gewoon mogelijk blijven.
Dus waarom zou je naar een coffeeshop gaan? sja...euh mooi gesproken....Maar ik vin 't mooi geweest
Wat nouw de wereld laat zich liever bedriegen...slaat dat ook op de coffeeshops?Last edited by dokkie; 4 June 2010, 23:27.
Comment
-
Verplaats jezelf naar het niveau en de leeftijd van de man. Als je kweken met de paplepel wordt ingegoten en doodnormaal is, wat moet je dan in een coffeeshop. Meneer leeft nog wel in de jaren '70, maar simpeler kan gewoon niet.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Na weer een keer het filmpje bekeken te hebben moet er toch vanuit gaan dat Kees Hoekert (een ware cannabis liefhebber) in deze video aangaf dat we geen coffeeshops nodig hebben en we beter allemaal ons eigen plantjes kunne growen, maar dat de wereld zich liever laat bedriegen.....Door coffeeshops?
Hoe het ook mag zijn? ik vind dat het image van de Coffeeshops al genoeg (en zeer vaak onterecht) door het slijk is gehaald.
Comment
-
ik vind dat de beste man gelijk heeft.
ik ben een kapitalist, maar ik vind niet dat er geld aan zaken als wiet verdiend hoeft te worden. als iedereen z'n eigen wiet kweekt dan weet je tenminste wat je rookt.
het hele coffeeshop gedoe heeft geleid tot veel te veel indica wiet (omdat die snel afbloeit), en rare middelen die worden gebruikt om het eindproduct te verzwaren.
was er maar een liberale partij die de thuiskweek voor eigen gebruik legaliseert.
Comment
Comment