Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie valt binnen bij leverancier cannabisolie, ouders van Sofie zijn radeloos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Thedoctor View Post

Echt iets om trots op te zijn
    Als je niet nuanceert waarom is die uitsrpaak hol he. Waarom moet ik me schamen op te komen voor mediicinale cannabis en tegen de islam?
    Geef aub een concreet antwoord en draai niet rond de pot heen. Dit forum heeft al leden van dat caliber in overvloed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Nee, het moet legaal beschikbaar zijn, zonder doktersvoorschrift of overleg natuurlijk, want wat weten die er ook van, ze hebben maar minimum 8 jaar gestudeerd. En het moet zonder controle door de wetenschap en de pharma industrie op de markt worden gebracht, want die doen het toch enkel voor de winst. En het moet beschikbaar zijn voor jonge kinderen. Prachtig precedent, klinkt als een uitstekend plan.

Moest ik dezelfde bullshit conspiracy theorie hanteren als in het topic met Assad die zen eigen volk bombardeert met chemische wapens dan zou ik kunnen zeggen dat dit acteurs zijn betaald door de pro wiet lobby om legaal hun product aan de man te kunnen brengen en zelf alle winst op te strijken zonder geld te hoeven pompen in onderzoek naar eventuele gevolgen van thc, cbd of cbn op de hersenen van jonge kinderen. En uiteraard wordt er hier een kind misbruikt om dat doel te bereiken. Zielig van de pro wiet lobby, zielig. Duidelijke acteurs. En de vader is kaal. Weet ge wie nog kaal zijn? Skinheads. Hmmm.

Comment

• Kuikie1979
        Kuikie1979 commented
        Editing a comment
        ow dat wist ik niet eens maar vind haar zo'n 'blaaskaak'

Comment

• Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Lol, in Duitsland mogen ze wel werken en nog geen 5 procent van al die zogenaamde ingenieurs en doktoren zijn aan de slag

Oorspronkelijk geplaatst door Thedoctor View Post

Echt iets om trots op te zijn
      En geholpen dat het al heeft

Comment

• Thedoctor
        Thedoctor commented
        Editing a comment
        Ben blij dat we daarvan af zijn. Hij irriteerde me al in meerdere topics maar, die uitspraak was werkelijk het toppunt.

Ganjax

Comment

Ik bekijk het daarom mss ook anders invalid, ik ben niet zo iemand die wiet overal maar gaat verdedigen omdat dat als wiet gebruiker zo hoort, en ik probeer hier het wat ruimer te zien dan 1 enkel geval. Als je dit legaal maakt schept dat een gevaarlijk precedent. Dokters zijn er om symptomen vast te stellen en medicatie voor te schrijven. In dit geval hadden ze dat mss wel mogen doen. Maar om het daarom legaal te maken, buiten die wetenschap om, dat gaat mij een stap te ver. Dit gaat over kinderen. En dan heb je ouders die door sites als mediwiet er heilig van overtuigd zijn dat cbd kanker gaat kunnen genezen. Dan hoef je niet eens meer naar de dokter, je bestelt gewoon wat flesjes via mediwiet. Laat het maar aan de huisartsen over om zulke beslissingen te nemen, niet aan de patient die zichzelf gaat diagnosticeren. Dan krijg je van die vreemde wiet verslaafde figuren die beweren dat ze 10 joints per dag nodig hebben om normaal te kunnen functioneren.

Comment

Mijn huisarts raadde de cbd capsules af maar ik heb ze nodig.

(af en toe kruip ik weg als er stevig gediscusdinges wordt)
        Eerst CBD/weed, de rest komt later.
        Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

Comment

• lightitup420
          lightitup420 commented
          Editing a comment
          Cbd vape is ook fijn voor t slapen gaan

Ik zeg nergens dat ritalin beter is. Een goei klets door ouders zou al wonderen doen. Tegenwoordig heeft iedereen adhd. Beetje werken aan uw karakter zonder medicatie kan ook. Ga wat sporten. Pilletje slikken is toch zoveel makkelijker. In hoeveel van die gevallen werkt die cbd als placebo zou je denken?

Comment

Bezig...
        X