Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
YouTube verwijdert wietkanalen, ook die van Nederlandse journalist
Collapse
X
-
Mijn kanaal van vroeger "QuickCannabisGuides" is er nog
Farmaceutische bedrijven maken zich zorgen over hun winst denk ik en geven YT paar miljard om het in te dammen
Comment
-
LR2 ik bedoel bijvoorbeeld dat ze informatie over hoe je zelf olie kan maken e.d proberen in te dammen. Op die manier wordt het de consument lastiger gemaakt en gaan ze eerder naar de apotheek/huisarts o.i.d.
Dat spul van Bedrocan is echt heftig. Weinig smaak maar mijn oren gingen ervan piepen haha. Heb als stage in de apotheek gewerkt en dat spul werd gewoon vernietigd zodra het terug kwam met welke reden dan ook. (Vaak patient overleden) Zo zonde!
-
Ik heb zelf niet het idee dat ze het proberen in te dammen. Ze doen wat elk bedrijf verplicht is te doen: standard operation protocols vastleggen en patenteren. Dat zijn ze verplicht volgens de wet. Zodat er controle kan plaatsvinden in de productieroute. Dat kun je zien als foute handel, maar in feite is dat hoe elk medicijn aan een keurmerk kan komen. Zonder vaste, controleerbare en gedocumenteerde productie, kan er geen controle plaatsvinden. Als ik zelf olie zou produceren op zulke schaal, dan zou ik dat ook moeten. De informatie die ze zelf kado geven is overigens ook nogal openbaar. Veel CBD fabrikanten adverteren zelfs met hun productiemethode: CO2-zuivering bijvoorbeeld zag ik gisteren nog op een poster staan in de apotheek.
Ik zie veel van die anti-pharma verhalen, maar nog nergens heb ik daadwerkelijk bewijs of hintjes richting bewijs kunnen ontdekken.
-
Alcohol en tabak daarentegen... geen probleem bij Youtube, je krijgt zelfs reclame tussendoor, hoe scheef wil je het hebben
http://brewbeeranddrinkit.com/youtube/ - How to brew beer In this video I'm going to talk about how to brew beer, and basically I'm going to give you an over...
Moonshine making 101 - This is a beginners guide to making moonshine and fuel. Learn how to distill alcohol, ethanol and even purify water. This is a great s...
https://www.youtube.com/watch?v=SHNF...OoV-ipBxJyjFDh
Last edited by Meglow; 18 May 2018, 12:36.
Comment
-
Ondertussen kan je gewoon rustig naar filmpjes kijken van hoe je een AK het beste kan gebruiken en zoveel slachtoffers kan maken.. Allemaal voor de hobby (denk ik?) Zelfs na al die schietpartijen in Amerika..
Maar owee als het om cannabis gaat. Het heeft voor de rest niks te maken met veiligheid, gezondheid en vrijheid.. Money talks..Ad usum proprium!
Comment
-
Ik vind de layout van vimeo kut, bovendien zal die ook wel aangepakt worden.
Nadeel is dat er overal op het net zoveel video's van youtube gehost worden dat je nu overal dit beeld tegenkomt
wtu.JPG
weedtube is ook Amerikaans, benieuwd hoe lang die online blijft.Last edited by QnQ; 19 May 2018, 10:13.
Comment
Comment