Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rene wil duidelijkheid!
Collapse
X
-
Daar moet ge eerst voor sterven... Tis wel frappant hoe jullie extreem rechtsen ineens sociaal thema's gaan aankaarten als het aankomt op cannabis. Als het van die partij afhangt dan vliegt em den bak in en is er zelfs van gedogen geen sprake.
Comment
-
Nooit beweerd dat ik politiek correct was. Maar ik probeer consequent te blijven in mijn denken. Ja, er zijn problemen met migranten, maar een hoop individuen zorgen voor problemen. Dan zeggen jullie, hup grenzen dicht en gedaan met problemen. Diegenen die het goed menen hebben dan maar pech. Ok, maar met wiet zijn er ook elke dag problemen, exact hetzelfde. Al die vluchtmisdrijven tegenwoordig bv. Maar dan gaat het om wiet en dan is het van ja, maar... Zou ge daar evengoed, in het belang van de maatschappij, kunnen zeggen van verbied het maar allemaal dan zijn we beter af. Dat stoort mij nu se.
-
Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View PostDaar moet ge eerst voor sterven... Tis wel frappant hoe jullie extreem rechtsen ineens sociaal thema's gaan aankaarten als het aankomt op cannabis. Als het van die partij afhangt dan vliegt em den bak in en is er zelfs van gedogen geen sprake.
Ook ben ik niet links of extreem links.
Wie voor cannabis is is links en wie tegen illegale migratie is is extreem rechts, is dat het?
Vrij kortzichtig vind ik dat.
- Likes 2
Comment
Comment