De politie heeft vanmiddag 2,4 kilo gedroogde henneptoppen gevonden in het huis van de ouders van turner Yuri van Gelder in Waalwijk. De politie bevestigt alleen dat er op een adres aan de Ds. Louwe Kooymanslaan in Waalwijk hennep is gevonden. Volgens een ooggetuige die erbij was, gaat het om het adres van de ouders van de topturner.
![](https://images4.persgroep.net/rcs/KeTybdiCLcD9siaitYbi1pSJ2hI/diocontent/139260843/_fitwidth/534/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.7)
AD
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kilo's hennep gevonden in het huis van ouders van Yuri van Gelder
Collapse
X
-
Kilo's hennep gevonden in het huis van ouders van Yuri van Gelder
Last edited by Pit; 11 January 2019, 15:36.Tags: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View PostWie weet gebruikte het men om er olie van te maken, dan is 2,4 kilo niets. Topsporters gebruiken liever cannabis dan opiaten!
Kan me niet voorstellen dat onder cannabis je prestaties en uithouding bij het turnen verbeteren, ik zie die Yuri zo de trampoline voorbij lopen recht naar de frituur ipv een topprestatie neer te zetten.
Comment
-
Comment
-
Het kunststof stapelbaar droogrek van Trinatech is voor vele doeleinden geschikt. Deze droogrekken worden onder andere gebruikt om er kruiden op te laten drogen, maar ook voor er de fijne was en wollen truien op te drogen. Met dit droogrek blijven je wollen truien en ook zelfs de fijne was mooi in model terwijl ze snel drogen.
Ik heb dezelfde als Yuri, misschien ben ik wel Yuri...
-
Greensell heeft ook verschillende modellen
-
Comment