Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Speekseltest zet ADHD-patiėnten 12 uur aan de kant
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ow wat een weldoordacht advies zeg, als je ritalin voorgeschreven krijgt, is dat voor 16 uur per dag, dat zijn de uren dat je wakker bent zegmaar. Dus dat wil zeggen dat wanneer je ritalin voorgeschreven krijgt, je nooit zou kunnen rijden. Lekker is dat dan, vooral wanneer je na een maand gebruik de euforische bijwerking niet eens meer ervaart, maar het puur werkt zoals het bedoeld is.
Ook alweer niet serieus te nemen dus. Het is echt van deze tijd voor dergelijke figuren om uitspraken te doen zonder dat ze zelf ook maar enig benul hebben. Oogkleppen op, levend op hun eigen eilandje en ondertussen wanneer er geen meel is om brood te bakken, dan het volk maar adviseren cake te eten. Hoe liep het ook alweer met dat figuur af?
Comment
-
"De uiteindelijke analyse leert wel dat het om een geneesmiddel gaat", zegt Pauwels. "Die mensen riskeren dus geen boete. (...) Het klopt wel dat ze 12 uur aan de kant moeten wanneer de test positief uitvalt".
En die uiteindelijke analyse word via een bloedtest gedaan, welke wss niet binnen de 12 uur ontleed is in het lab.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CatsEye View Postmaar laten we nou niet doen alsof je elke dag gecontroleerd wordt
ik wil nog even duidelijk maken dat ik het volledig eens ben met je eens ben Bella, geen drugs in het verkeer. maar ik wil echt niet in de problemen komen als ik niet onder invloed rij maar wel gisteren avond iets gebruikt heb
Comment
Comment