Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Re: Pleidooi voor beboeten alle thuisteelt van hennep
Inderdaad, dat zou weer een stap zijn naar een nog krommer beleid! Laat de mensen gewoon 5 plantjes kweken, als er meer dan een kilo afkomt heeft de kweker gewoon goed zijn best gedaan! Met een kilo wiet kan je met een paar kenissen een lange tijd doen... Ik vind er niets crimineels aan... het is uberhaubt al raar dat je max 30 gram in huis mag hebben gewoon verhogen naar 100 zodat je in iedergeval 1 plantje legaal kan oogsten.
Wanneer hoor je nou eens een geluid in Den Haag dat het huidige cannabis beleid verbeterd moet worden ( niet verslechterd )Veel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
vind egt nergens opslaan net wat je zegd dat de junkies voor 9euro naar se shop moeten gaan en als je dit allemaal gaat verbieden krijgen we dan selfde zooitje als in amerika dat je so vast zit als je wat bij je draagd als ze het gaan verbieden komt het illigaal en dat levert alleen maar meer gezeik op man inplaats dat se meer aardappels velden gaan aanleggen doe dan ff paar flinke wiet velden van 1km lang ofso haha
nee maar ff serieus dit gaat egt te ver laat de mensen gewoon lekker kweke alleen ik vind wel zo als iemand over de 500planten hebt die meot dan maar 25uur taakstraf krijgen en inplaats ze agter dit zoort dingen gaan want ik kan de politie garranderen dat je dese dingen http://www.youtube.com/watch?v=xF9JfFdUzl8 ook in nederland hebt de politie zit dit land te verneuke man toeristen komen hier om een lekker jointjuh te roke moet ook gekweekt worden en de shops kopen vaak ook van kwekers self dus begrijp neit wat hun probleem is maar sodra er niks meer mag gekweekt worden houde we een landelijke staking lijkt me prettig ff paar bakstenen bij justitie naar binnen gooie stelletje mafkesen die ze zijn
no peace for this
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnnyvind egt nergens opslaan net wat je zegd dat de junkies voor 9euro naar se shop moeten gaan en als je dit allemaal gaat verbieden krijgen we dan selfde zooitje als in amerika
MetIk zeg het aantal planten verhogen van 5 naar 10 zodat de arme mensen een beetje kunnen bijverdiennen en de bl
PeaceVeel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment